Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema neidentificata la cutia de viteze

al3xu
post 11 Aug 2006, 11:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 August 06




Dupa cum spuneam si in titlu, am fost ieri cu masina in service si mi s-a spus ca nu se stie de la ce se intampla ceea ce o sa povestesc un pic mai jos. Am ramas cam dezamagit mai ales ca masina are doar 6000km.

Veneam acum 2 saptamani de la mare pe autostrada, foarte multumit de cum prestase masinuta la drum lung, evident pe autostrada am mers numai cu treapta a 5-a, viteze in jur de 150km/h. La intrarea in bucuresti dau sa bag a-4a si imi face neplacuta surpriza sa nu intre (nici macar pe cantul acela) incerc a-3a la fel... nimic nimic. A doua in schimb mergea.

Opresc imediat pe dreapta, ma uit sub sub masina, desi eram foarte sigur ca nu i-am facut nimic rau (gen sa o lovesc pe dedesubt sau chestii de genul), nu era nimic de observat (gen scurgeri, in afara de condensul de la AC). O las un pic, ma mai joc cu maneta schimbatorului, intr-un final intra intr-a 3-a si a 4-a. Pornesc rasufland usurat spre casa, dar surpriza din a 3-a sau a-4a daca shimb a 2-a sau 1-a intra greu, foarte greu! E o senzatie de parca se rupe ceva in ea, desi nu face absolut nici un zgomot, sau alt comportament ciudat.

Aveam o cunostiinta la service-ul renault MACH1, l-am sunat, am fost la el cu masina mai intai, a crezut ca este de la timonerie. A incercat sa umble putin la ea atunci pe loc, insa a spus ca mai bine ne vedem la service sa o urce pe platforma.

Asa ca ieri masinuta a fost in service insa nu s-a putut face nimic pentru ea. I-au desfacut cablurile acelea ce leaga levierul de selector (sper ca am identificat bine piesele, nu ma prea pricep la mecanica), au spus ca nu sunt reglabile, au desfacut si in interior, la levier, nu au gasit nimic nici acolo.

Mentionez ca odata intrata in a 1-a, a 2-a merge cursiv, normal. Sau daca bag direct dintr-a 2-a a 5-a si apoi la loc a 2-a nu sunt probleme (pe loc incercat evident). Numai dintr-a 3-a si a 4-a face asa urat.

Mi s-a spus ca pot sa merg linistit asa cu ea ca nu este nimic grav, insa ei nu stiu ce ar putea schimba, mai ales ca masina a iesit din garantie de o luna. sad.gif

Multumesc anticipat celor ce vor posta idei legate de problema mea!

P.S. Am uitat sa spun motorizarea... 1.6 benzina.

This post has been edited by al3xu: 11 Aug 2006, 12:05


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 2.1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 11 Aug 2006, 14:51
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




Salut!

Am mai intalnit chestia asta la Laguna tatalui meu (L1 1.9 dti). La el problema era ca nu intra in vitezele 2 si 4 (a 5-a n-a incercat-o nimeni). S-a dovedit ca erau de vina crabotii care se sparsesera in cutie; s-a rezolvat in cca 3 zile dar nu inservice, unde cerusera un pret imens, ci in garajul unui mecanic dintr-un service Renault.

Asa ca intreab-i daca la tine eposibil sa fie asta.

Bafta!


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3xu
post 11 Aug 2006, 15:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 August 06




Problema la mine este ca acum cutia merge.... numai ca nu merge cum trebuie!


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 2.1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spd
post 11 Aug 2006, 16:56
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 3 November 05




QUOTE(al3xu @ 11 Aug 2006, 16:18)
Problema la mine este ca acum cutia merge.... numai ca nu merge cum trebuie!
*



Incearca sa schimbi uleiul poate va merge putin mai usor

bafta


--------------------
renault megane estate 2005 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 29 Jun 2008, 23:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Am 60000 km si de vreo saptamana am observat ca intra foarte greu (agata) in vitezele 1 si 2. Pana acum a mers brici. Nu cred ca e legat de ambreiaj ca se manifesta si la rece si-n mers. O alta chestie interesanta e ca agata numai daca trec prin treptele 3 sau 4. Daca merg numai cu 1 si 2 merge brici, daca dau 3 sau 4 si pe urma 1 sau 2 agata. Pe langa asta imi agata si-n a 5 a tot timpul, indiferent de combinatii (asta de vreo 20000 km) dar nu am dat importanta prea mare. Dar acum...voi ce ziceti?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shadower
post 30 Jun 2008, 01:28
Post #6


EVERYTHING IS SPORT


Group: Members
Posts: 84
Joined: 2 June 08




Aceeasi problema a avut si tatal meu la Clio-ul sau... si in final, s-a depistat a fi prea putin ulei in cutia de viteze... S-a inlocuit si nu a mai semnalat problema asta smile.gif


--------------------
RENAULT Megane RS CUP
Renault Sport Technologies
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 1 Jul 2008, 21:27
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Si eu tot la ulei m-am gandit prima oara. O sa merg la service sa vad ce are si revin.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 17 Jul 2008, 19:21
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Am fost in service si mi-au zis ca e pe duca ambreiajul blink.gif . Faza e ca nu mi-a facut figuri niciodata...nu patineaza, nu smuceste. Imi vine greu sa cred ca e de la el avand in vedere ca se manifesta la fel si la rece si la cald. Credeti ca ar trebui sa mai cer o parere?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 18 Jul 2008, 02:14
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Fix acesta problema o am si eu acum, ca si la tine cablurile sunt ok. Ai aflat ce e pana la urma?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 18 Jul 2008, 09:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... din 2006 nici ca a mai intrat!...

... daca ai ulei in CV, atunci sincron-inele de sincron in cauza!...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 18 Jul 2008, 13:22
Post #11


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Nu stiu unde,dar eu zic sa mai consulti vreun service.Parerea me e ca nu cred ca e de la ambreiaj ca,daca era de acolo trebuia sa-ti mearga greu si cand mergi numai cu a1-a si a2-a


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 18 Jul 2008, 13:25
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Am dus-o la Filaret si au zis ca e de la ambreiaj, desi nu mi-a facut niciodata figuri in 60000 km. O sa mai cer cateva pareri si o sa va tin la curent.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 18 Jul 2008, 13:32
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




La Filaret am fost. O sa mai trec si pe la altele si va tin la curent.

18 Jul 2008, 13:37:
Imi cer scuze moderatorilor ca am deschis acest topic si nu l-am vazut pe asta http://www.reno.ro/Problema-neidentificata...eze-t51799.html. Este una si aceeasi problema. Rog daca se poate sa fie unite.

This post has been edited by enache_sorin: 18 Jul 2008, 13:37


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 18 Jul 2008, 15:30
Post #14


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




nu ma pricep foarte mult la cutii dar nu cred sa fie ambreiajul ci mai degraba o problema la sincroane.


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 20 Jul 2008, 22:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




si eu am avut aceasi problema ... din pacate pana la urma a cedat rulmentul de presiune si a trebuit schimbat (atunci am schimbat intreg kit-ul de ambreiaj) mentionez ca rulmentul vine separat de placa si disc si m-a costat vreo 550 ron numai rulmentul presiune fara montaj.


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 21 Jul 2008, 08:51
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Ai avut simptomele descrise de al3xu in primul post si era de la rulmentul de presiune? Sa inteleg ca ar putea avea dreptate cei din service? Cum se manifesta cand a cedat rulmentul? Nu mai intra in viteze? Ai simtit ca "agata" din ce in ce mai tare cu trecerea timpului? Cam cati km au trecut de cand a inceput sa agate pana cand a cedat? Detaliaza cat mai mult te rog! Scuze pentru ploaia de intrebari... biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 21 Jul 2008, 09:13
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




din pacate nu iti pot spune un nr de km pt ca eu am luat masina la mana a 2 a si dupa ce am cumparato la 1 sapt s-a dus smile.gif. se manifesta chiar ca in primul post, nu intra in viteze, am fortat sa intre in a 2 a, nu mergea si am tras pe dreapta unde am fortato mai tare si a intrat, sperand sa merg cu ea asa pana la cel mai apropiat service, dar numai dupa 20 metri nu mai puteam face nimic, a iesit putin fum de sub capota si am ramas cu ea pe dreapta. normal dupa ce a cedat nu mai puteam sa o bag in nici o viteza iar ambreiajul era inexistent


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 29 Jul 2008, 10:54
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(al3xu @ 11 Aug 2006, 12:57)
Dupa cum spuneam si in titlu, am fost ieri cu masina in service si mi s-a spus ca nu se stie de la ce se intampla ceea ce o sa povestesc un pic mai jos. Am ramas cam dezamagit mai ales ca masina are doar 6000km.

  Veneam acum 2 saptamani de la mare pe autostrada, foarte multumit de cum prestase masinuta la drum lung, evident pe autostrada am mers numai cu treapta a 5-a, viteze in jur de 150km/h. La intrarea in bucuresti dau sa bag a-4a si imi face neplacuta surpriza sa nu intre (nici macar pe cantul acela) incerc a-3a la fel... nimic nimic. A doua in schimb mergea.

  Opresc imediat pe dreapta, ma uit sub sub masina, desi eram foarte sigur ca nu i-am facut nimic rau (gen sa o lovesc pe dedesubt sau chestii de genul), nu era nimic de observat (gen scurgeri, in afara de condensul de la AC). O las un pic, ma mai joc cu maneta schimbatorului, intr-un final intra intr-a 3-a si a 4-a. Pornesc rasufland usurat spre casa, dar surpriza din a 3-a sau a-4a daca shimb a 2-a sau 1-a intra greu, foarte greu! E o senzatie de parca se rupe ceva in ea, desi nu face absolut nici un zgomot, sau alt comportament ciudat.

  Aveam o cunostiinta la service-ul renault MACH1, l-am sunat, am fost la el cu masina mai intai, a crezut ca este de la timonerie. A incercat sa umble putin la ea atunci pe loc, insa a spus ca mai bine ne vedem la service sa o urce pe platforma.

  Asa ca ieri masinuta a fost in service insa nu s-a putut face nimic pentru ea. I-au desfacut cablurile acelea ce leaga levierul de selector (sper ca am identificat bine piesele, nu ma prea pricep la mecanica), au spus ca nu sunt reglabile, au desfacut si in interior, la levier, nu au gasit nimic nici acolo.

  Mentionez ca odata intrata in a 1-a, a 2-a merge cursiv, normal. Sau daca bag direct dintr-a 2-a a 5-a si apoi la loc a 2-a nu sunt probleme (pe loc incercat evident). Numai dintr-a 3-a si a 4-a face asa urat.

  Mi s-a spus ca pot sa merg linistit asa cu ea ca nu este nimic grav, insa ei nu stiu ce ar putea schimba, mai ales ca masina a iesit din garantie de o luna. sad.gif

  Multumesc anticipat celor ce vor posta idei legate de problema mea!

P.S. Am uitat sa spun motorizarea... 1.6 benzina.
*


Cum ai rezolvat-o pana la urma? Si eu intimpin aceeasi problema. Maine voi merge la service, dar as fi curios la tine, s-au la altcineva care a avut aceeasi problema cum s-a finalizat.


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 29 Jul 2008, 13:31
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Inainte de a intreba la un post vechi, da clic pe user si vezi cand a avut ultima activitate, sa stii daca iti va mai raspunde vre-o data.
Daca agata in 2 trepte alaturate (ex 1 si 2) poate fi de la sincroane sau furca uzate, sau de la timoneria pe cabluri, daca agata aleator sau permanent in oricare treapta (intra greu sau deloc), sau din trepte superioare in trepte inferioare, e mai putin probabil de la cutie, poate fi de la timonerie, de la rulmentul de presiune, de la sistemul hidraulic de comanda al ambreiajului care nu decupleaza complet sau de la placa de presiune ori discul deformate. Astea presupunand ca cutia are suficient ulei.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 30 Jul 2008, 12:13
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(19vik @ 29 Jul 2008, 14:31)
Inainte de a intreba la un post vechi, da clic pe user si vezi cand a avut ultima activitate, sa stii daca iti va mai raspunde vre-o data.
Daca agata in 2 trepte alaturate (ex 1 si 2) poate fi de la sincroane sau furca uzate, sau de la timoneria pe cabluri, daca agata aleator sau permanent in oricare treapta (intra greu sau deloc), sau din trepte superioare in trepte inferioare, e mai putin probabil de la cutie, poate fi de la timonerie, de la rulmentul de presiune, de la sistemul hidraulic de comanda al ambreiajului care nu decupleaza complet sau de la placa de presiune ori discul deformate. Astea presupunand ca cutia are suficient ulei.
*


Multumesc de sfaturi.

30 Jul 2008, 13:43:
Am fost la service dimineata. In momentul cand a fost dat jos scutul de la motor, din acesta au cazut mai multe pietricele. Cu o saptamana in urma am fost pe la munte si am urcat spre cabana Trei Brazi (drumul este mizerabil; parca au circulat cu tancul pe acolo). probabil una din pietre a nimerit pe la timonerie. Acum masina merge OK. Daca tot am ajuns in service am schimbat si uleiul la cutie si tamponul hidroelastic.

Am fost la SERUS. Calitatea serviciilor, in opinia mea, este de nota maxima.

Pentru cine este interesat atasez si factura.

Un alt fapt care ma lasat masca, vizavii de SERUS, este acela ca uleiul de cutie l-am platit (asa cum se poate vedea si pe factura), pentru 2,5l. Jumatatea de litru ramasa a fost returnata la magazie. Asta dupa ce am fost intrebat daca nu cumva doresc sa il pastrez (raspunsul meu fiind ca nu am ce face cu el).

Bafta tuturor. Sa va mearga masinutele bine si concediu placut.

This post has been edited by mikidnl: 30 Jul 2008, 12:43

Attached File(s)
Attached File  Factura_Serus_2.doc ( 3.78mb ) Number of downloads: 251


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 30 Jul 2008, 13:34
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




acest "tampon motor" asa cum e trecut la tine in factura nu e cumva bieleta de descarcare? aceea care amortizeaza trepidatiile motorului? daca da... tin sa te anunt ca eu am cumpoarat-o cu 60 ron smile.gif


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 30 Jul 2008, 15:40
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Asa cum am scris este tamponul hidroelastic, reper care nu il gasesti decat la service. Eu l-am cautat si prin relelele de piese auto, dar nu l-am gasit. Si sa-ti spun sincer chiar daca il gaseam, probabil tot la service m-as fi dus deoarece vroiam sa am si garantie. Asa ca am stat frumos linga masina, am vazut piesa originala "made in france" si nu ma doare capul.


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 30 Jul 2008, 22:59
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Eu n-am mai apucat sa cer opinia nici unui service, in schimb problema a disparut la fel de brusc cum a aparut. Daca stau bine sa ma gandesc si eu inainte sa am problema asta am mers cu masina destul de mult pe un drum pietruit. Este foarte posibil sa fi intrat ceva pe acolo si sa fi iesit. Bine ca nu a fost ceva mai naspa!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihails2005
post 31 Jul 2008, 18:44
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 July 06




La mine nu merg decatg vitezele 3 si 4 nici marsalier nimic.Nu stiu ce ar putea fi.Nici un zgomot nimic .


--------------------
renault laguna 2001 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 31 Jul 2008, 18:54
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




A mai fost nu demult pe forum un caz al unui coleg forumist, caruia un sobolan, i-a carat un os sub masina si l-a depozitat undeva intre cablurille timoneriei. Rezultatul: nici-un zgomot suspect, dar nu-i mai intra in marsarier.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 28 Sep 2008, 18:32
Post #26


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




La symbol, prima iarna cu el cand am condus-o eu, adica in 2007, cand era masina rece intra cu o oarecare ezitare in treapta I si cand dadeam a II-a parca ar fi avut o piatra asa intre rotite. Dupa putin mers, nu mai se simtea in a II-a, insa mereu cand bagam in a I-a ramanea retinerea aia, agata un pic. Nu am mai avut probleme cu treapta a II-a, insa prima asa a ramas. In schimb, uneori, sau chiar de cam multe ori, cand bagam mansarier (cu ridicare inel si langa a I-a) agata si caraia cutia de viteze. daca opream motoru si incercam iar, poate nu facea la fel. La megane, dupa ce am carait-o din greseala ca nu bagasem bine a V-a a inceput sa aiba aceeasi retinere cu treapta I ca la symbol. se simte ca la rece intra un pic mai greu. Oricum, cutia de viteze de la renault nu mi se pare cine stie ce, o simt foarte sensibila, si mai ales cu schimbatoru ala lung de la megane parca bat la mamaliga, dar intra un pic mai usor ca la symbol. Sa va ganditi si la asta daca aveti probleme cu transmisia: ulei prost pentru mers la rece sau poate nu ati schimbat bine vitezele ca mine de cateva ori. numai bine!


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodo-es
post 17 Oct 2008, 13:51
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 March 08
From: alta tara




la fel si la mine se intampla dar numai cabd este rece si o scot din vitaza I simt ca agata si nu ma lasa ca la celelelte viteze.Cand mi-a facut prima data acest lucru am crezut ca este uleiul....l-am verificat si intradevar avea lipsa ceva 100-150ml ai apoi i-am pus un ulei de VW si nu a mai facut un timp dar acum am vazut ca a inceput iar si din nou i-am verificat uleiul si este bine(este la nivel) si nici urma de pierderi.Tot nu inteleg de unde poate fii.Mai urmaresc discutia si am sa verific si cablurile


--------------------
RENAULT MEGAN motor K9K megan DIESEL /sedan 1,5 Dci 101 CP - * * * * DCV 2004 MOTOR K9K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 13:58
Dacia