Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane I - sare dintr-a V-a, problema cutie viteze?

RaduMan
post 15 May 2006, 19:08
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Renault Megane I Break (2000), 1.6 16v.
In mers, mai intai sare din viteza a 5-a iar apoi nu vrea sa mai intre intr-a 5-a.
Maneta schimbatorului se misca destul de mult la accelerari/decelerari si in celelalte viteze, care merg fara nici o problema.
Pe loc masina intra in viteza.

A mai patit cineva asa ceva? Este din cutie sau din timonerie?


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 15 May 2006, 21:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




bine ca nu sunt singur cu problema asta smile.gif
aceasi problema am si eu
e de la cutie treaba cu a 5-a
cealalata cu schimbatorul care se misca atunci cand calci acceleratia mai brisc sau deccelerezi mi-au spus de la service car ar fi tot din cutie
vezi ca am mai postat despre cutia mea
sunt curios cum le rezolvam


cutia mea de viteza e JH3 143

tu ce cutie ai ?


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 May 2006, 21:31
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




ai vreun motiv sa suspectezi suportii de motor? sta motorul ciudat, se aud oarece zgomote ciudate la o accelerare brusca sau la o frana de motor la fel de brusca?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 15 May 2006, 21:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




cum adica zgomote ciudate?

de ex la mine cand plec de pe loc se aude un pacanit in zona cutiei cred
si asta doar la prima plecare dupa ce pornesc masina
am observat ca pacanitul se aude si daca dau cu spatele dupa ce pornesc masina
dupa aia cand opresc pe la intersectii etc nu mai am treaba
iar maneta are o miscare mai brusca
depinde si cum las ambreiajul , daca il las mai usor maneta nu are recul , dar daca las mai brutal se cam misca maneta si in vit 1 si in vit a 2-a
apoi ma trezesc ca-mi sare din a 5-a cateodata, iar cateodata nu intra bine in vit a 5-a
maneta se duce dar nu cupleaza
daca bag din a 3-a in a 5-a merge fara probleme, dar din a 4-a in a 5-a cam face probleme
cateodata intra fara probleme ca si cand nu are nici un defect si nici nu sare din viteza
am fost la service dar m-au tot amanat
au testat treaba si tb sa vada ce are
sper sa o rezolv cat de curand


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 16 May 2006, 09:04
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Astazi pe drum (Ploiesti-Bucuresti), cand am condus eu, am remarcat ca intra intr-a 5-a. Problema este cand decelerezi. Atunci iese singura, fara vreun zgomot anormal sau ceva, frumos si lin. Incep sa suspectez vreun suport ceva. Altfel, intra in toate vitezele fara nici o problema.

Am fost cu ea in service. mai intai au zis ca e de la bieleta anticuplu, pe care am schimbat-o.
Acum zic ca e de la un tampon motor. 370 RON un tampon !?!?!.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 17 May 2006, 15:23
Post #6


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




ia-l din alta parte ...ca pare f mult ....al padrino sau alta parte...


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 17 May 2006, 16:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




tamponul asta e in cutie? cum adica daca iti sare din viteza tb sa schimbi un tampon ?
si eu am problema asta
cum au detectat defectul ?
nu e vorba de furca sau de sincroane ?


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 17 May 2006, 16:46
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Sunt 2 chestii, din cate am inteles eu.
Odata, este aceasta bieleta anticuplu (am vazut pe forumul cu Clio o discutie pe tema asta) care face legatura intre schimbator si cutie din cate am inteles.
A doua problema este ca din cauza tamponului stricat, se misca motorul foarte tare si in deplasarea lui poate influenta pozitia schimbatorului.
Asa zic tov. mecanici.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 17 May 2006, 18:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




deci nu se umbla in cutie

la mine problema e ca nici nu intra totdeauna in a 5-a
adica intra dar nu cupleaza


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 18 May 2006, 10:43
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Mi-au schimbat bieleta aia, dar masina face la fel sau chiar mai rau. Astept sa vad cat e un tampon si sa il schimb, poate se rezolva.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 May 2006, 12:19
Post #11


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




vedeti? d-aia am zis de suportul de motor... si presupun ca e cel din spatele motorului, care e singurul in acea parte, si si la mine tot 3.5 mil face...si e un prapdit de suport si ala se strica cel mai repede...

P.S. asta e valabil doar la M1 avand in vedere ca la M2 transmisia parca se face prin cablu...

P.P.S. Am verificat in Dialogys si, bineinteles, e exact acelasi suport ca si la mine...
o sa te coste o gramada manopera ca e pitit prin spatele motorului... si ala e pretul. eu nu l-am gasit mai ieftin pe nicaieri. l-am luat de la dezmembrari cu 500k si l-am rupt destul de repejor...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 18 May 2006, 12:26
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




M-am interesat si se pare ca la piese auto care nu sunt "de origine" acest tampon costa pana intr-un milion jumate. Maine duc din nou masina sa o verifice, ca sa vada sigur ca nu e din cutie si poate schimba si tamponul.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 May 2006, 12:54
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




smile.gif daca il gasesti la un mil juma, zi-mi si mie de unde, te rog...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 22 May 2006, 09:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




am fost la ceva service pentru constatari si mi-au spus asa:

faptul ca mmotorul si schimbatorul de viteza are o trepidatie la plecarea de pe loc provine de la un bratz cu bucse (foto). Acesta e uzat si poate fi si cauza faptului ca masina face figuri in viteza a 5-a

RADU: despre acesta brat -tampon a fost vorba si la tine ?
cum se numeste exact piesa respectiva?

Attached thumbnail(s)
brat_tampon.jpg ( Size: 55.5k ) Number of downloads: 1823


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 22 May 2006, 09:49
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Bieleta de descarcare. La mine era rupta aceasta piesa, dar problema se pare ca nu era neaparat de aici.
Un surub de la trenul fix din cutia de viteze se desfacuse. Chiar daca imi schimbasera aceasta bieleta, masina tot facea figuri la a 5-a si chiar si la a 3-a iar de la un moemnt dat nu a mai mers deloc a 5-a. Maneta facea cursa dar era in gol cutia.
S-a rezolvat cu 130 lei (manipera mai ales). Acum merge bine. Nu a mai schimbat nici o piesa. A desfacut capacul de la cutie (nu se da jos) sia fixat acest surub.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 22 May 2006, 09:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




ce capac au desfacut la cutie? carterul lateral de la vit a 5-a ? au dat uleiul din cutie si au strans un surub sau piulitza?
deci piesa din foto care am postat se numaste BIELETA DESCARCARE si cat costa ? la mine au spus ca bucsile sunt uzate si de aia se misca motorul si cutia


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 22 May 2006, 14:33
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




La prima prezentare la Service, m-a costat 1.5 mil si a constat in evaluarea masinii (vreo 650.000) si bieleta respectiva + manopera.
Cred ca au desfacut carterul lateral de la a 5-a dar nu mi-au schimbat uleiul (nu era pe factura). Pe factura ce am vazut erau 3 clame, dar nu stiu de la ce.
Din pacate nu aveam timp sa stau langa ei, am lasat masina vineri dimineata la service si am luat-o sambata dimineata (era gata de vineri dar nu am avut eu timp sa ma duc sa o iau in program).

Referitor la tampoane, situatia mi sa explicat ca e urmatoarea (motorul fiind transversal):
- 1 tampon vine la cutie
- 1 tampon vine la motor, pe partea cu distributia, undeva mai sus
- al treilea tampon este de fapt aceasta bieleta de descarcare, care trebuie sa atenueze miscarea fata-spate a motorulu (care altfel e prins pe o singura axa).

La mine inca se mai misca schimbatorul la accelerari/decelerari, nu asa de tare ca inainte, recomandandu-mi-se sa schimb si tamponul de la motor. Eu vreau sa vand masina, asa ca nu am mai cautat la "piese" acest tampon, service-ul spunandu-mi ca si el il pot obtine doar pe filiera Renault, care e prea scumpa.

This post has been edited by RaduMan: 22 May 2006, 14:39


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 23 May 2006, 06:46
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




RADU> pai tu ai schimbat bieleta anti cuplu ? sau ai schimbat bieleta de descarcare
sau e acelasi lucru ? smile.gif
ce te-a costat 1.5 mil?
iar 1.3 mil te-a costat manopera la cutie?

bieleta din poza e anticuplu sau de descarcare ?


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 23 May 2006, 10:27
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




smile.gif))
Drept sa spun, cred ca e acelasi lucru (anticuplu-descarcare).
Da, 1.3 mil a fost manopera la cutie (scut, cutie, surub tren fix).


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 18:37
Dacia