mersul la relanti, si plecarea de pe loc
![]() ![]() ![]() |
mersul la relanti, si plecarea de pe loc
st0rm3ru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
- Expression
2002 1.4 8v Trance eXcess! :)
|
|||
VladSoare |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Nope. Nu-i dai tu benzina din pedala, dar ii da calculatorul in incercarea lui de a mentine ralantiul stabil. Tocmai din cauza asta poti pleca de pe loc fara sa accelerezi: accelereaza calculatorul in locul tau (in anumite limite, evident). Cu carburator n-ar fi tinut figura.
This post has been edited by VladSoare: 22 Feb 2006, 12:15 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#3
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
ok, deci calculatorul o face mult mai fin decat as face-o eu manual (sau "picioral"
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- Expression
2002 1.4 8v Trance eXcess! :)
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Motorului si cutiei nu. Ambreiajului, poate, un pic de tot. Cind pornesti de pe loc normal, ridici ambreiajul complet si mergi acei citiva metri cu el cuplat, pe cind la pornirea fara accelerare il tii frecat, la mijloc, mai mult timp. Dar diferenta cred ca este infima.
Oricum, nu vad de ce ai face asta. Eu zic ca cel mai bine este sa conduci normal. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#5
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
nu e un caz general. fac asta la 1/100 plecari de pe loc in cazul in care se misca cel din fata mea 2-3 metri si se opreste. sau mersul in coloana cu 5-10 km/h cand merg cu 1-a sau a 2-a la relanti pentru ca daca as accelera ar trebui sa pun iar frana, sa opresc, iar 1-a, iar a 2-a si tot asa... daca merg la relanti am sanse mult mai bune sa evit aceste manevre. daca se misca coloana mai repede mai accelerez un pic, iar merge incet iar pun frana de motor si o las la relanti... sper ca ati inteles.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- Expression
2002 1.4 8v Trance eXcess! :)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Intr-adevar, nu are ce sa dauneze serios, dar se uzeaza ambreiajul deoarece este tinut mai mult cuplat. Bine, sa nu te sperii acum, nu o sa-ti cada prea repede, dar nici bine nu-i e. Ideal ar fi cutia automata in astfel de situatii, dar asta e.
La cutia automata lasi selectorul in treapta de mers accelerezi putin cat sa pleci de pe loc, apoi franezi, manevre care necesita oricum mult mai putina finete decat jocul prelungit din ambreiaj. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
La ce descrie el daca ar avea cutie automata ar fi suficient sa ridice piciorul de pe frana ca masina ar pornii si ar parcurge cei 3-4m fara probleme.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 14:33 |