Injection Fail, probleme laguna2
![]() ![]() ![]() |
Injection Fail, probleme laguna2
bh02csi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 06 From: oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna ii
2001,Privilege
|
|||
aviasol |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
nu am mai auzit asta! i-ai intrebat pe cei de la service in ce declanseaza aparitia acestui mesaj?
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
- WTX
2006 galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
bh02csi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 06 From: oradea ![]() |
mi-a dat cu niste spray de contact pe ceva senzor si atit.a zis ca nu o sa mai apara problema.dar tot asa.daca ma mai poate ajuta cineva cu un sfat astept
|
--------------------
Renault
Laguna ii
2001,Privilege
|
|
piele_bps |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 31 January 06 ![]() |
Incearca sa cureti "paharul" in care este pus filtru de motorina si bineinteles sa-l schimbi. Si sa pui numai filtru original.
O problema asemanatoare am avut-o si eu dar pe un Clio 1,9 dti, din 2002. La mers constant se aprindea becul de injectie si nu se mai accelera decat daca o calcam la maxim. Aveam un filtru MANN, dar neoriginal. Am fost la Renault si am cumparat un filtru de mot. original. L-am pus si nu am mai avut problema niciodata.Mentionez ca acel filtru mann era nou, abia il schimbasem. In concluzie, in special DCI-urile , sunt foarte pretentioase la motorina. Deci mare grija. |
--------------------
Renault
Laguna 1,9 dci
2002, Privilege Laguan 1,9 dci Privilege
|
|
bh02csi |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 06 From: oradea ![]() |
mersi,dar am schimbat filtru de motorina,original si tot asa face,dar la mine nu mi se pare sa scada puterea motorului in momentul respectiv.ma avertizeaza si apoi dispare instantaneu.nu ramane aprins becul respectiv.
|
--------------------
Renault
Laguna ii
2001,Privilege
|
|
Zuzg7 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 6 August 05 ![]() |
Am avut o problema asemanatoare - in cca 2 saptamani s-a dus radiatorul de intercooler .
Sper sa nu fie acelasi lucru si la tine . |
--------------------
Renault
Laguna 2
Initiale
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#7
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
Poa' sa mai fie si altceva. Mai grav: http://forum.parkers.co.uk/topic.asp?TOPIC_ID=17190 Zeci de pagini acolo, dar pe scurt, ai sanse sa se duca turbo-ul. ![]() |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
bh02csi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 06 From: oradea ![]() |
Cam in cit timp ziceti ca mi s-ar duce turboul sau intercoolerul?de ce va intreb pt ca la mine persista problema de vreo 5 luni.si dupa cum am zis imi intra cind si cind "Injection faild" dar pe la 3000-4000 ture.este cind imi apare o data,apoi dispare si nu mai am iar problema.totul in 5 min.sa fie oare ce ati zis voi?
|
--------------------
Renault
Laguna ii
2001,Privilege
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#9
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
Pe forumul Parker's (ala din link :wink: ) concluzia generala era ca nu se stie exact. La unu i-a murit turboul in 2 saptamani la altu in sase luni. Poate la tine nici macar nu e turboul, desi e "vinovat de serviciu".
Citeste cu atentie forumu respectiv pentru simptome, poate mai gasesti ceva indicii... Tine-ne la curent |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
cibernuts |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 5 January 06 From: Alexandria ![]() |
de ce nu incercati sa vedeti ce va spune computerul de bord in momentul cand bagati cartela daca tineti apasat pe butonul de care arata consumul kilometri si viteza media comp masinei isi face o autodiagnosticare ,daca apare un h inseaman ca exista o problema cu pompa de ulei daca e un d este injectia iar t nu mai stiu exact ce inseamna cred ca mai bine ca el nu stie nimeni ce a patit exact.Incearca sa faci asta imediat dupa ce iti apare eroarea daca nu e niciuna din asta inseamana ca masina este ok si ca probabil ai vreun contact inperfect pe undeva.
Succes! |
--------------------
Renault
Laguna 1.9 DCI
2002 Renault Laguna Authentique 1.9 DCI 107CP 2002
Renault Megane 1.5 DCI 82 CP 2004 |
|
Coral |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 22 August 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu stiu daca ma incadrez la categoria "injection fail", dar asta mi sa parut cel mai potrivit loc sa postez. Azi dimineata, in drum spre servici mi s-a aprins becul STOP + simbolul de sub semnalizare dreapta( un fel de canistra cu textul stop).A palpait o secunda, motorul parca a pierdut din putere, apoi s-a stins.Dupa inca 100m aceasi chestie. Din cate am citit pe-aici pe forum, au mai existat astfel de situatii insa doar la viteze mai mari. Eu eram in oras cu mai putin de 50km/h. Am cautat in manualul de utilizare insa nu am gasit combinatia STOP+simbolul respectiv.Am gasit insa: simbol palpaind = "defaillance grave injection". Un test CLIP trebuie sa fac oricum, vreau sa va intreb doar ce credeti, e grav sau o fi ceva bug trecator? Numai bine... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T
|
|
bau33 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
acu vreo 2 saptamini - in timp ce afara ploua in draci mi s-a aprins si mie "injection fail" - tocmai plecam de pe loc, nu cred sa fi avut mai mult de 1500 rpm - am oprit si am pornit din nou si totul a fost ok. de atunci nu mi s-a mai pornit niciodata. Am fost la service, or cotrobait prin log-uri si mi-au zis ca masina n-are nimik. Mentionez ca in momentul in care a aparut eroarea tocmai trasnea afara (in fata mea dar nu aproape). Poate fi vreo legatura? si daca nu-i de ce cei din service nu mi-au zis de ce s-a aprins? Se poate aprinde si din cauze temporare? (stiu eu ce parametru-i da cu virgula?) Ar trebui sa stau linistit si sa o ignor intimplarea sau sa merg la service sa le fac scandal (mai ales dupa ce am vazut threadul cu blowing turbo's
![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
- TMXXXXX
2017
|
|
corvinarh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
daca ti-a aparut chestia cu injectia pe timp ploios, inseamna ca ai intercooler-ul fisurat si trage vapori de apa care se duc in injectie... si de aici apare injection failed... asa am patit si eu la laguna veche... doar pe timp ploios imi aparea martorul de la injectie...
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
bau33 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
iti aparea constant sau numai foarte rar? N-ar fi trebuit sa vada cei de la service? N-ar trebui sa se simta o pierdere de putere undeva? Problema ii ca habar nu am unde-i intercoolerul sa ma uit la el
Am mai prins si alte ploi dar nu a mai facut 6 Jun 2007, 14:46: Pierdere de putere nu stiu daca este...dar nici nu stiu ce ar trebui sa simt...a mea este automata si intr-adevar in prima viteza si a doua, daca-i aerul conditonat pornit in a 2-a treapta, pina la 1800-2000 rpm nu trage aprope deloc (accelereaza ca un melc), dupa aia vine o explozie de putere care ramine constanta pina la 4000 rpm (mai mult n-am incercat)...se poate numi asta pierdere de putere? Daca-i intercoolerul fisurat n-ar trebui sa simt peste 2000 rpm efectele? (cind presiunea devine maxima in intercooler) Eventual sa simt ca in timp ce accelereaza "da in bot"? This post has been edited by bau33: 6 Jun 2007, 13:46 |
--------------------
Nissan
Qashqai
- TMXXXXX
2017
|
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Pana la urma cum s-a rezolvat problema cu injection fail, ptr. ca si eu am exact aceiasi problema dar pe un Megane 1.5 dci bicorp? Am fost pe la tot felul de service-uri dar nu stiu exact despre ce e vorba si la Renault ma duc degeaba... am mai fost si cu altele... Te duci bou si te intorci vitel!
![]() This post has been edited by tomalaw2001: 22 Jun 2007, 23:14 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Ar trebui sa fie disponibil un update de software, mai mult ca sigur ca de acolo provine eroarea. A fost eroare similara si la alte marci si asa s-a rezolvat.
Update-ul se face in service gratuit in cazu in care exista |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Multam de sfat. O sa incerc. Va tin la curent
![]() |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
flanjea |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 30 January 07 ![]() |
Revenind la eroarea de injectie. Mie mi s-a aprins o singura data martorul de injectie + stop apoi dupa vreo doua sapt. m-a lasat pompa de galvaj. La Renault mi-au spus ca de aceea s-a aprins. Poate fi si asta. Pompa am schimbat-o singur, a costat 1000 ron. De fapt am avut multe probleme cu a mea si pot ajuta cu informatii cu placere pe cine doreste.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 1.9 dci
|
|
claus |
![]()
Post
#19
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
v-as ruga ca pe viitor sa nu mai aberati aiurea pe arii tehnice..
pentru asta exista PMuri, sau yahoo messenger |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
rmg |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Pompa de galvaj sau de galvanizare?! Ca eu d-asta stiam ca am la Laguna!
![]() Oameni buni, sunt convins ca sunteti bine intentionati, dar dati sfaturi aiurea si induceti in eroare. Astfel de erori se rezolva in service, cu programe si instrumente adecvate. Poate si cu angajati Renault bine pregatiti, cum va e norocul! |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
bau33 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
iar mi s-a aprins saptamina trecuta de 2 ori martorul cu "defaillance injection". Ma duc spatamina viitoare in service sa vad ce-i. Sper sa nu-mi zica ca data trecuta ca-i totul ok. Singura modificare care o observ este ca accelereaza greu pina la 2000 rpm iar eroarea apare intotdeauna pina in 2000 rpm. Am si o garnitura de la "curenti turbionari"? (nu stiu daca-i corect) stricata ca se preling vapori de ulei pe acolo si din cite imi dau eu seama, acolo intra si aerul de la turbo. Mi-e sa nu scape aer pe acolo - destul de putin de altfel - in asa fel incit pina turbina nu se invirte cu turatii maxime si baga fluxul maxim de aer (care ar trebui sa compenseze aceea scurgere minuscula), aerul scapat cind turbina nu-i invirtita la maxim sa fie sesizat de computer- iar asta ar explica si fumul care-l scoate masina in intervalul 1000-2000 rpm si acceleratia scazuta. Ce credeti, este o posibilitate? Pentru ca cei de la Reno mi-au spus sa nu schimb acea garnitura ca nu merita ?!?! (si nu-i nici foarte ieftina
![]() PS: stie cineva exact cum se numeste aceea garnitura? (s-o pot comanda in alta parte decit la reno) Deasupra motorului exista o bucata mare de plastic formata din 2 parti - garnitura etanseaza acele 2 parti (una sus si una jos) - in bucata aia mare de plastic intra aerul din intercooler si pleaca spre motor - din cite imi dau eu seama) This post has been edited by bau33: 26 Jun 2007, 08:40 |
--------------------
Nissan
Qashqai
- TMXXXXX
2017
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Bau33:despre ce garnitura vorbesti?.Fi mai explicit; banuiesc ca este garnitura de la imbinarea cu galeria de admisie.Daca este aia, scoate-o si in interiorul canalului imfasoara de 5...7 ori banda de teflon(din aceea folosita de instalatori). in felul asta fortezi garnitura sa apese mai bine pe suprafata de imbinare cu galeria.Lasa la exterior partea care arata mai bine.Asta in ideea ca la motorul tau este ca la al meu. Cit despre intercooler,arunca o privire pe fagurii radiatorului de clima(primul din fata); daca ai urme de ulei pe acolo sigur ai IC spart cu toate ca al tau ar trebui sa aiba ramforsari.In privinta accelerarii slabe eu zic sa incerci sa scoti borna de la baterie pt cateva minute (asta daca stii codul de la CD pt ca o sa se stearga).
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
bau33 |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
mersi de sfat. Oricum am programat le reno s-o schimbe dar cica dureaza 3-4 ore !?! Si evident o circa de bani. Mi se pare ca pe linga suruburi scapa. Nu mi se pare ca unde-i linia de demarcatie intre fier si plastic este ulei . Mi se pare mai degraba ca ori pe linga suruburi, ori unde se imbina 2 bucati de plastic - cu toate ca nu vad nici un surub care sa tina cele 2 bucati de plastic - or fi lipite? - chestia ii un pic ciudata pentru ca pe fier (motor) este prinsa in suruburi canalul de admisie din plastic si el e format din 2 bucati suprapuse de plastic care la imbinare iasa ulei. Da cum naiba is prinse bucatile de plastic intre ele ca nu-mi dau seama? Si am impresia ca aceea garnitura (care se cheama garnitura colector admisie
![]() O sa le zic sa verifice si intercoolerul. Oricum am impresia ca pe undeva scapa aer -nu mult -ci putin cit sa nu simt o scadere a performantelor cind turbina merge la maxim - probabil ca asta explica si fumul negru... |
--------------------
Nissan
Qashqai
- TMXXXXX
2017
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Nu-mi dau seama prea binecum este cu piesa asta; o sa ma uit mai atent la mine dar ,oricum , eu asa cu ti-am descris mai sus am rezolvat-o.Cat despre celelalte, vreau sa te intreb : ai mers in ultima perioada cu mufa EGR scoasa si ai reintrodus-o?.Daca da atunci fa o resetare la calculator cum ti-am zis, nu ai nimic de pierdut
28 Jun 2007, 12:37: Sa ne spui ce-ai rezolvat. This post has been edited by matrix67b: 28 Jun 2007, 11:37 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
bau33 |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
ok. is programat marti la service. o sa va spun ce-am rezolvat
|
--------------------
Nissan
Qashqai
- TMXXXXX
2017
|
|
Lumynos |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Deci, ce-ai facut?
|
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
IvanCG |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Astazi dimineata la pornire mi-a spus si mie computerul "injection defaillante" sau ceva foarte asemanator. Vorbesc de sinteza vocala. Pe bord nu s-a aprins nimic, si ulterior nu am reusit sa mai reproduc eroarea.
Cu franceza mea ruginita am inteles ca ma trimite la un service autorizat. Nu stiu daca trebuie sa ma emotionez inca, dar o sa o programez la un tester. |
--------------------
Renault
Laguna II
Estate Privilege 1.9 dCi 2002
|
|
my-name |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 7 June 07 From: Brasov ![]() |
am avut si eu eroarea asta "injection defaillance". a aparut de la senzorul de presiune
a aerului (cel de pe tubul negru), de fapt din cauza cablurilor care ies din mufa, unul dintre ele pur si simplu s-a rupt. l-am lipit si acum merge fara nici o problema. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/INITIALE
|
|
IvanCG |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti ![]() |
La service nu am apucat sa o duc, in schimb azi a reaparut eroarea. Cu pierdere putere si tot tacamul.
Exact ca in cazul lui bau33, in timp ce ploua cu galeata. De fapt nu sunt sigur ca "ploua" e termenul corect, toata lumea a oprit pe DN2 pentru ca nu se mai putea merge. Dupa ce s-a uscat putin vremea a mers fara sa mai apara eroarea. Cel mai probabil lucru este cumva intercoolerul fisurat (cum am citit undeva mai devreme)? |
--------------------
Renault
Laguna II
Estate Privilege 1.9 dCi 2002
|
|
aduub |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 March 12 ![]() |
este cineva sa ma ajute
|
--------------------
renault
megane 2
06.2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:10 |