Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carlos Ghosn prezinta "Renault Contract 2009", interviu

cmandrei
post 10 Feb 2006, 15:33
Post #1


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Carlos Ghosn a prezentat planul "Renault Contrat 2009". Telul principal este de a face din Renault cel mai rentabil constructor "generalist" european. Renault isi ia trei angajamente majore: viitoare Laguna, lansata in 2007, va fi intre primele trei din clasa ei la calitate (ca produs) si servicii, o marja operationala de 6% in 2009 si o crestere a vanzarilor de 800.000 vehicule intre 2005 si 2009.

Interviu Carlos Ghosn - planul "Renault Contract 2009"10923 10923_photo-Ghosn-Actu1_tcm1119-325566.jpg

sursa: www.renault.com
traducere eu (prima parte).

This post has been edited by cmandrei: 10 Feb 2006, 15:34


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 11 Feb 2006, 00:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





asa crede el, ca va fi in primele 3, dar nu prea vad cum se muleaza asta pe stilul lui de scadere a costurilor de productie (sau poate din cauza ca masina e in mare parte gata pt lansare in 2007 si nu mai are timp s-o mucifice)

despre nissan in america: Nissan's quality ratings took a dive as owners complained about wind noise, scratches from workers' rings and belts, and doors that didn't slide properly. In J.D. Power's 2004 initial quality survey, the automaker dropped from 6th place to 11th [sursa]

parca si pe forum pe-aici era o miscare anti-nissan din cauza calitatii

Ghosn e tare pe meserie dar in ziua de azi cand o mare corporatie cauta profituri mari rezulta intotdeauna scaderea calitatii. Cred ca se va intampla ca la Opel la inceputul anilor 90 cand cadeau piesele din ele pentru ca aveau un manager zgarcit la costuri (Ignacio Lopez)



--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_d
post 11 Feb 2006, 21:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 7 September 05
From: Iasi




Am citit si eu materialele, plus multe comentarii in Le Monde, Le Figaro, Nouvel Observateur. Se pare ca Ghosn, supranumit "cost killer" e un adversar al rabaturilor pentru dealeri. Toata lumea asteapta strategii de reducere a costurilor, dupa modelul Nissan. Se pare ca prin comparatie cu Nissan, cheltuielile colaterale la mia de dolari investiti sunt duble la Renault. Pot pune link-urile din ziarele citite ieri, daca sunteti interesati


--------------------
Renault Megane 2005 Sedan
Megane Sedan Influence, 1,4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 14 Feb 2006, 12:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Am inteles ca vrea sa retraga si echipa de f1.Mare dobitoc!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 14 Feb 2006, 17:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





2 - 3 ani o mai tine, asa au facut reno dintotdeauna oricum - mai intra, mai ies...


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Feb 2006, 17:17
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si in romana:

Renault „Contract 2009”

Carlos Ghosn a anunțat astăzi planul Renault „Contract 2009”, a cărui ambiție este de a face din Renault cel mai rentabil constructor auto generalist din Europa.

Renault are în vedere trei angajamente majore :
- Viitoarea Laguna, lansată în 2007, va fi printre primele trei cele mai bune din segmentul său, din punctul de vedere al calității produs și service.
- O marjă operațională de 6% în 2009.
- O creștere a vânzărilor cu 800 000 vehicule între 2005 și 2009.

«Se scrie o nouă pagină importantă a istoriei Renault, fondată pe capacitatea de mobilizare a tuturor resurselor umane ale întreprinderii ».

O ofensivă produs inedită în istoria Renault.

Până în 2009, Renault va lansa 26 de produse pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților tuturor piețelor.
Consolidarea planului produs va conduce la o accelerare fără precedent a numărului de lansări: după cele două modele comercializate în 2006, 8 modele vor fi lansate în medie pe an între 2007 și 2009, adică de două ori mai multe decât în perioada 1998-2005. Jumătate dintre acestea va fi reprezentată de extinderea gamei actuale.
Ofensiva produs se va traduce prin consolidarea și lărgirea gamei în funcție de 4 axe :
- reînnoirea elementelor esențiale ale gamei : familia Mégane, Twingo, Kangoo, Master,
- haut de gamme: cu cinci vehicule lansate în cadrul planului, Renault își va dubla volumul vânzărilor pe acest segment (1) .
- intrarea pe noi domenii : SUV, vehicule de teren 4x4, cross-over și vehicule de nișă.
- vehicule concepute pentru dezvoltarea mondială, mai ales cu programul Logan. Îmbogățirea ofertei se va traduce printr-o creștere a vânzărilor cu 800 000 vehicule între 2005 și 2009, iar vârsta medie a produselor va fi redusă de la 3,8 ani în 2005 la 2,2 ani în 2009.
Volumul vânzărilor realizate în afara Europei va crește astfel de la 27% la 37% în 2009, cu un progres de 80%.

Angajament calitate și prestații tehnologice

Viitoarea Laguna, lansată în 2007, va fi printre primele trei din segmentul să din punct de vedere al calității produs și service.
Progresele înregistrate cu acest produs vor fi aplicate cu aceeași exigență întregii game, peste tot în lume.
În ceea ce privește mediul înconjurător, gama Renault se situează astăzi printre cele mai eficiente din lume în domeniul consumului de carburant și al emisiunilor de CO2. Obiectivul este continua ameliorare prin vânzarea, încă din 2008, a 1 milion de vehicule care emit mai puțin de 140 g de CO2 pe km, din care o treime emit mai puțin de 120 g.
De altfel, în 2009, 50% dintre vehiculele cu motor pe benzină vândute în Europa, vor putea funcționa cu un amestec de benzină și de etanol.
De asemenea, tot până în 2009, toate motoarele Diesel ale gamei vor funcționa cu 30% diester (2) .
În cadrul Alianței, Renault pregătește o paletă completă de tehnologii alternative, ca hibridele, acumulatori și vehiculele electrice. Renault va testa în Franța, în intervalul amintit mai sus, vehicule echipate cu acumulatori, bazate pe tehnologiile avansate ale Alianței. Renault, lider în siguranței, va continua să inoveze în acest domeniu pentru consolidarea acestei poziții.

Resursele mobilizate pentru reușita planului

Renault va continua să-și amelioreze competitivitatea printr-un program de reducere a costurilor și de optimizare a investițiilor, beneficiind mai ales de sinergiile cu Nissan, în cadrul Alianței. Efortul va fi îndreptat către :
- Reducerea costurilor de aprovizionare cu 14% pe 3 ani.
- Reducere cu 12% a costurilor de fabricație și creșterea ratei medii de utilizare a propriilor capacități, care crește de la 60% în 2005 la 75% în 2009 (3) .
- Reducerea costurilor logistice cu 9%.
- Reducerea cheltuielilor generale, care vor fi aduse de la 5,1% din cifra de afaceri în 2005 la mai puțin de 4% în 2009. Toate funcțiile suport ale întreprinderii se angajează să atingă cel mai bun nivel mondial.

- Reducerea costurilor de distribuție de 8% pe fiecare vehicul în Europa.
- Cheltuielile de Cercetare și Proiectare, precum și investițiile pentru noile vehicule nu vor depăși 11,5% din cifra de afaceri pe perioada 2006 -2009.

Un management transversal centrat pe satisfacția clienților și ghidat de profituri este aplicat prin intermediul pilotajului pe regiune, al globalizării funcțiilor, direcției programelor și 11 Echipe Transversale.

Renault, constructorul generalist european cel mai rentabil

Performanța întreprinderii se va măsura prin creșterea marjei operaționale. Obiectivul este atingerea unei marje de 6% în 2009. Acest nivel record va fi depășit chiar începând de anul viitor, ceea ce va permite asigurarea în mod durabil a poziției de constructor generalist european cel mai rentabil.

Un progres linear al dividendului, care trece de la 1,8 euros/acțiune cât este astăzi, la un obiectiv de 4,5 euro/acțiune în 2009 va fi propus Consiliului de administrație Renault, care va supune în fiecare an Adunării Generale a acționarilor o rezoluție.

« Cu o viziune strategică clară și cu obiective având priorități precise si măsurabile, am convingerea ca Renault va deveni, în cadrul Alianței, o mare întreprindere mondială de automobile, performantă pe termen lung»


(1) Gama de lux cuprinde vehiculele al căror preț de vânzare este superior sumei de 27 000 euros, conform definiției folosite în mod obișnuit în industria automobilelor.
(2) Diester – carburant obținut plecând de la ulei vegetal sau animal.
(3) Rata de utilizare a capacităților Renault este calculată pe baza unei funcționări a uzinelor de 5 000 ore pe an. Standardul Renault este superior celui reținut în mod obișnuit în industria automobilelor, care variază între 3 760 și 4 000 de ore.

sursa: www.renault.ro


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Mar 2007, 18:26
Post #7


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ma intreb eu...oare aceasta politica de strans de gat orice apuci la Reno, in ce masura va afecta si Dacia?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 21 Mar 2007, 14:20
Post #8


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Dacă te referi la reduceri, ele sunt deja la mare preț în Mioveni, fiecare departament are un program foarte strict prin care trebuie să reducă cu X Euro (anu' trecut erau 5€) costurile de producție în fiecare lună.
Aceiași politică se aplică și în celelalte fabrici Renault.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 Mar 2007, 14:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Sa reduca cu 5 EUR costurile de productie pentru departamentul lor?
SI cate departamente sunt la Dacia?
Daca au vreo 10 , ar insemna sa reduca costul de productie al masinii cu 50 eur/luna, 600 euro/ an ?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 21 Mar 2007, 15:12
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Nu, numai cu 550 Euro/an, ca o luna se duce cu concediile si reviziile...


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 21 Mar 2007, 15:39
Post #11


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




Goshn poate face tot ce si-a propus dar nu va face din renault cel mai rentabil constructor generalist din lume in vecii vecilor, amin excl.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 21 Mar 2007, 15:51
Post #12


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




mda, cred ca ne ambalam prea mult. In fond nu e decat o declaratie obisnuita de inceput de an cu privire la tintele Renault din perioada urmatoare. Tinte care, in mare,sunt aceleasi cu ale majoritatii constructorilor. Doar cifrele difera putin.


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 26 Jan 2012, 18:25
Post #13


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




Carlos Ghosn: "2012 va fi un an record pentru industria auto"

Carlos Ghosn, șeful Renault-Nissan, a declarat că anul curent va fi record pentru industria auto pe piețele din Statele Unite ale Americii, China și majoritatea piețelor emergente.

Carlos Ghosn, șeful Alianței Renault-Nissan, a declarat că toate piețele din lume vor crește cu excepția Europei. Afirmația sa a fost publicată în cadrul unui interviu acordat celor de la Automotive News, iar estimările sale vizează atât Renault-Nissan, cât și piața auto la modul general. Mai mult decât atât, Ghosn estimează creșteri în Statele Unite ale Americii, Chia și majoritatea piețelor emergente.

Ghosn este la cea de-a treia declarație privind anul 2012 și așteptările sale în privința anului curent. În noiembrie 2011, Ghosn spunea că anul care va urma va fi un an record pentru industria auto cu excepția cazului în care va mai fi încă o criză financiară. Ulterior, Carlos Ghosn a declarat că prevede un an record pentru Renault și pentru Nissan în 2012, totul în condițiile în care cele două mărci au vândut un total de 8.03 milioane de unități în 2011.

"N-am nicio îndoială că piața din Europa va suferi o cădere în 2012. Problema este cât de mare va fi respectiva cădere. Europa este o zonă cu oameni sofisticați și experimentați. Nu cred că vor lăsa piața să ajungă la colaps și mă aștept să facă tot ce pot să evite acest lucru. Din punct de vedere strategic, este mai bine să ne concentrăm pe piața din China decât să intrăm pe piața din Statele Unite ale Americii cu Renault.", a declarat Carlos Ghosn, șeful Alianței Renault-Nissan.


This post has been edited by P-A-C-O: 26 Jan 2012, 18:27


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Jan 2012, 10:02
Post #14


-


Group: Members
Posts: 22.809
Joined: 19 April 05
From: Romania




Apropo de idioti.

Revenge of the Electric Car



--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 6 Feb 2012, 17:02
Post #15


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




În filmul ăla Carlos Ghosn are o mutră de vultur, care se uită la tine ca la o bucată de carne...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Feb 2012, 17:28
Post #16


-


Group: Members
Posts: 22.809
Joined: 19 April 05
From: Romania




Filmul reflecta realitatea, toti tremura injurul lui si merg cu capetele plecate.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 6 Feb 2012, 17:38
Post #17


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




vezi cazul PP frustrat.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Feb 2012, 17:49
Post #18


-


Group: Members
Posts: 22.809
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pelata a fost mancat de Gaozn, degeaba a avut sange in instalatie. La faza aia el trebuia sa isi dea demisia, da asa este cand ai sustinere ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 14:09
Dacia