Ulei recomandat pentru 1.4 16valve, 140.000 km la bord
![]() ![]() ![]() |
Ulei recomandat pentru 1.4 16valve, 140.000 km la bord
Danezu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|||
d3m3ntzial |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 3 December 05 From: Vrancea ![]() |
felicitari ! Ai luat o masina cu multe defecte
![]() ...glumeam. 1.Uleiul recomandat de Renault este ELF. 2.Numai la maxim face acel zgomot ? Nu care cumva sa existe gunoaie,frunze,etc..adunate prin filtrul ala. 3.Probabil ai un scurt pe undeva.Daca era bateria,ma gandesc ca iti facea probleme la pornire.Numai cand speli parbrizul face asa ?Sau face asa si cand pui contactul/dai cheie ? |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2006 1.4,16v Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre |
|
Danezu |
![]()
Post
#3
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
1.Uleiul recomandat de Renault este ELF.
[COLOR=red] Ok,merci. Am inteles ca se poate pune si Castrol,Aral,ma intereseaza ceva care sa fie cel mai bun. cei de la service recomnda Castrol spre exemplu.Sau mai bine zis ce coeficient trebuie sa aiba? 2.Numai la maxim face acel zgomot ? Nu care cumva sa existe gunoaie,frunze,etc..adunate prin filtrul ala. [COLOR=red] da,numai la maxim,am verificat si nu are frunze sau alti carcolaci,probabul ca este folosita prea mult ![]() 3.Probabil ai un scurt pe undeva.Daca era bateria,ma gandesc ca iti facea probleme la pornire.Numai cand speli parbrizul face asa ?Sau face asa si cand pui contactul/dai cheie ? [COLOR=red] face foarte rar,dar mai ales cand este frig,cu motorul pornit - se aprind toate becurile pe bord ca si cum as fi pus atunci contactul ![]() |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
d3m3ntzial |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 3 December 05 From: Vrancea ![]() |
1.Daca nu ma insel iti trebuie 5w40 . Castrol este foarte bun.Aral este iarasi bun.
2.Ar fi bine sa incerci la un service sa rezolvi problema. 3.Insist : vezi sa nu faca vreun scurt pe undeva. |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2006 1.4,16v Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre |
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pentru un motor de 140.000 km nu este recomandabil 5w40.
Mai indicat ar fi 10w40, motorul avand totusi o uzura. La noi se foloseste numai Mobil 1. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:53 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Danezu |
![]()
Post
#6
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Acum are in motor Castrol full-syntetic 5W 40,sau cel putin asa zicea baiatu' de la care am luat-o!
Motorul o avea uzura,dar nu consuma gram de ulei,am facut deja 1000 km si este ok pe joja si bord.La cum merg eu(un pic sportiv) ar trebui sa consume daca este uzat. O sa incerc cu Mbil 1 acum si in timp mai vad ce apare! This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:53 |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
felicitari pentru masina, dar vorbind putin off-topic....... bazait coloana servo+trancanit ? eu nu am gasit nimic pe forum (de trancanit nu am cautat) dar am un bazait extraordinar de stresant si stiam ca e de la clima (din ce am gasit si ce mi s-a spus). Poate totusi gasesc o rezolvare.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#8
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
De la bun inceput mi-a fost recomandat 10w40 ELF Competition pentru 1.4l 16v
|
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
r&d |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Daca nu consuma ulei, mergi in continuare pe 5W40. Este ulei superior 10W40-ului , doar daca motorul consuma ulei suparator treci pe ceva mai vascos.
140k km nu sunt multi... mergi in continuare pe 5W40... Elf Excellium de ex, sau Mobil 1 Synth 5W40 sunt recomandarile mele. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
Danezu |
![]()
Post
#10
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Era un post legat de bazaitul care apare cand pui contactul si cand rotesti de volan dispare - este un releu de la servo directie , sau mai poate fi pompa de benzina ceea ce este nashpa(adica este pe duca).
Oricum eu nu prea o sa-i caut nod in papura,la banii pe care i-am dat atata face ![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:53 |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
Danezu |
![]()
Post
#11
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
@r&d
Merci pentru sfat! Poti sa-mi spui te rog un pret,daca stii, la uleiul asta ELF Excellium ? Mobilul am inteles ca se face in Romania...... ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:54 |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
vladoiui |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 August 05 ![]() |
Aproximativ 1100000 ROL in Cora Militari.
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:54 |
-------------------- |
|
semit |
![]()
Post
#13
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
mai exact 1.149.000 /4litri
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#14
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu iti recomand o combinatie : ulei Elf 10W40 + aditiv Liqui Moly ( + MOS2) Este super ! Nu uita sa schimbi si filtrul de ulei si e bine sa-l iei original , pentru cxa se pare ca cele turcesti nu au debitul mare ( asa cum ar trebui ) . Nu lua sintetic 5W40 sau 30 ( mai rau ) deoarece ai nevoie de o vascozitate mai mare , pentru ca motorul are km destui .
Schimba filtrul de polen si curata bine pe langa el toata mizeria , pentru ca , probabil ca fostul ( sau fostii ) proprietar(ii) nu l-a schimbat la timp . Verifica si filtrul de aer !!! Pentru zgomotul din motor , esti sigur ca s-a schimbat kitul de distributie si tot ce mai trebuia ? Problema cu stergatoarele ... mai mult ca sigur ca ai niste contacte oxidate si probabil ca alea fac scurt . Curata si verifica toate contactele , inclusiv sigurantele si bine ar fi sa verifici si spatele bordului ( contactele si mufele ) . Foloseste un spray pentru contacte . Nu mai merge asa cu el ca posibilitatea de a arde lucruri importante este maaaaare ! |
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
Danezu |
![]()
Post
#16
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit ulei Liqui Moly 5L la 1.800.000 lei,e cam scump dar cred ca merita.Am schimbat toate filtrele,am suflat cu compresorul toate orificiile si prin jurul carcaselor de plastic.
Eu zgomotul il am in aeroterma nu in motor ![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 6 Feb 2006, 09:15 |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Stai , nu te grabi ca e scump rau ! Ce versiune de Liqui Moly e la pretul ala ???
|
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
hebron |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
[QUOTE]e bine sa-l iei original , pentru cxa se pare ca cele turcesti nu au debitul mare
Ce inseamna original?? |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
Danezu |
![]()
Post
#19
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
[quote=hebron,Feb 10 2006, 12:01 AM]
[QUOTE]e bine sa-l iei original , pentru cxa se pare ca cele turcesti nu au debitul mare Ce inseamna original?? [/quote] Nu stiu nici eu ce inseamna in ziua de azi "original" ![]() |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
marius_b |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 February 06 ![]() |
cumparat azi 4l Elf10w40/19RON/l+filtru ulei 17RON.Pretul mi se pare Ok si este si in concordanta cu ce recomanda constructorul.rulasem deja 9000km cu cel vechi.
|
--------------------
renault
clio symbol
2001 clio symbol 2001 1.4 8v
|
|
senatoru_alex |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 06 ![]() |
pentru motor de 1.4 8v eu recomand elf excellium 5w40 toata perioada de rulare a masini dar dupa 10 000 de km dupa ce se lasa motorul....cine recomanda 10w40 pentru motoare peste 100 000 cu uzura nu stie ce vb pentru ca uleiul 10w40 este mai subtire iar la temp inalte se subtiaza si ori curge pe la semeringuri ori il haleste...ceea ce nu se intampla cu full syntetic 5w40 .
asta e parerea mea am o solenza cu 287 000 ....consuma la 9 000 de km 300 de grame cu elf 5w40 bafta multa |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- TUN
1987 tlx
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sa inteleg ca 20W50 (uleiul ala basit pentru dacie) e si mai subtire dupa rationamentul tau?
|
--------------------
.
.
.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Senatorule, mai lasa-ne nene cu prostiile.
Daca nu stii ce vorbesti macar nu mai fa recomandari. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
diesel_power |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Cifrele astea de inainte si de dupa "W" reprezinta vascozitatea uleiului la rece si la cald. Cu cat e cifra mai mica cu cat e mai fluid (mai subtire). La dacie merge ulei RO3 20W40 sau 20W50:) Asta fiindca are nevoie de ulei mai gros.
La 140.000km as zice si eu ca ar merge un semi-sintetic 10W40..., fiindca componentele care trebuie unse s-au mai tocit in timp si acum este mai mult spatiu intre ele. Poate ati vazut ca uleiurile de transmisii sunt de genul [75-80]W[90-140]... transmisia avand nevoie de un ulei mult mai vascos. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
jri22 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
din cite cunosc eu pentru motoarele care merg in regim de turattie mai sportiv este nevoie de un ulei cit mei elastic...capabil sa asigure o viscozitate cit mai redusa la rece si sa fie totusi suficient de viscos la cald(sa nu se subtieze foarte mult la turatiii ridicate)...un exemplu concret(cunoscut chiar de la sursa):vicecampionul national de rally de anul trecut(claudiu david)folosea pe evo-ul lui ulei 5W 50 ...asa ca sugestia mea ramine la uleiurile de5w40 16v(eu asa folosesc)...recunosc ca am folosit si 5w50 dar este mult prea scump ca sa continui traditia
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#26
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Am un ulei acum, gata sa fac schimbul, as avea nevoie de incurajari. Nicaieri in gama specificatiilor Reno nu gasesc uleiul 5W50, iar eu deja l-am cumparat. Care ar fi diferenta fizica intre cel 5W40 "choisit" de reno si acesta? Mentionez ca reno-ul meu are 120k km, nu consuma ulei si merge proportie 80% din an la temperaturi sub 20 grade Celsius. Nu consuma ulei deloc de la schimb la schimb. Este oare mult prea subtire? Uleiul meu este Castrol Syntec full synthetic, un ulei de altfel de o calitate neidoielnica. msi mult
![]() ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#27
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Uleiul 5 w 50 e mai performant decit 5 w 40 .Iar pentru mototrul tau orice ulei full sintetic din gama 5w sau 0w e bun.
Bafta. |
--------------------
Renault
Clio
- B-xx-SRS
2005 Symbol dci 65 cp
|
|
narcis.gratianu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 30 Jan 2006, 21:09) Pentru un motor de 140.000 km nu este recomandabil 5w40. Mai indicat ar fi 10w40, motorul avand totusi o uzura. La noi se foloseste numai Mobil 1. Poti sa precizezi cine suntem "noi". Te rog sa precizezi daca este Castrol Mobil 1 sau cel de la Exon. This post has been edited by narcis.gratianu: 16 Mar 2008, 11:07 |
--------------------
Renault
Clio Smbol Fidji
1.5dci 80CP
|
|
first_lcn |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 June 09 ![]() |
![]() a testat cineva motorizarea aceasta la viteza mazima? care a ost performanta? |
--------------------
Renault
clio 1.4 16V
- b-82-car
2002
|
|
hellcat |
![]()
Post
#30
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Piesa aia galbena e joja de ulei. Bagi manuta oblic, dupa cum e sageata verde si mare grija cand o extragi sa n-o scapi din mana...poate sa ramana pe scut si atunci trebuie sa te mai bagi si pe sub masina.
[attachmentid=1627533554] |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 15:28 |