la cuplarea in viteza I, nelamurire
![]() ![]() ![]() |
la cuplarea in viteza I, nelamurire
Dem |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|||
CGB |
![]()
Post
#2
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
invaluite in mister sunt caile Domnului...
daca merge asa de doi ani, sa deie Domnu sa mai mearga inca 20... ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
EL_BGD |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Daca face asa doar cand e rece, a 2-a si din ea, 1-a. S-a mai discutat. Daca nu, nu stiu ce sa spun. Traiasca search-u'.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Dem |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
scuze. sa nu iti inchipui ca n-am cautat pe forum. apropo cind o bag din mers usor intr-ntaia intra si mai greu. de multe ori a 2-a e subturata la diesel cind te misti putin cite putin la stop. pe mine nu ma deranjeaza acea "rezistentza" vreau doar sa stiu daca e normala sau conduc eu prost sau poate masina e proasta. nu cred ca are importanta daca e rece sau calda e vorba doar de cutie si nu de motor.
This post has been edited by Dem: 24 Nov 2005, 19:04 |
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
Tudor |
![]()
Post
#5
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe scurt, e normala, deoarece trapta I nu e sincronizata. Nu stiu prea multe despre mecanica dintr-o cutie de vizete, dar stiu ca treptele sincronizate intra usor, iar cele nesincronizate intra mai greu. Sincronizarea are loc atunci cand in mers se scoate dintr-o viteza pentru a se selecta alta. Poate ne ajuta cineva cu mai multe cunostinte...
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Eu nu am mai multe cunostinte, dar din ce s-a mai scris, mai concretizat ar fi:
-are importanta daca e masina rece sau calda-daca e rece, uleiul nu face ungerea bine in cutie si in concluzie, nu intra bine in 1-a, daca e calda, poate fi o problema (dar nu stiu, nu cunosc cutia de pe symbol dci) -rezistenta aia se mai poate numi si piedica, care nu te lasa sa bagi 1-a in timpul mersului, ca poate vrei sa o bagi direct din a 5-a. Cutia stie doar ca masina merge... Treaba asta se intalneste cam la toate masinile, doar la unele intra mai suor, la altele mai greu, si la altele-altele deloc. Mai mult, ea poate fi acolo si ca sa nu gresesti din a 5-a sa bagi 1-a in loc de a 3-a. Ce e similar la cutia ta cu a mea in schimb e ca la a mea, daca o fortez si eu de tot, si o imping dupa model acolo, intra foarte usor si nu atinge nimic. Eu nu as crede ca e vreo problema. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
SorinV |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
este sincronizata si treapta 1 dar si sincronul are limite ! retrogradarea e periculoasa pe trepta 1 pt ca daca din 4 dai 1 poti sa rupi cutia !daia treapta unu intra greu !
|
--------------------
a
a
a
|
|
zeze |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Dem, aceeasi problema cu treapta intai o am si eu.... eu o birjaresc pe a mea de trei ani si parca in anul asta simt mai acut (nu cred ca s-a "agravat") schimbarea intr-a-ntaia... pedala de ambreiaj care-mi pare din ce in ce mai greu de apasat (dupa ce am urcat in masini mai dichisite)...
tin la masina mea...dar nu-mi mai fac prea multe griji pentru zgomote... greieri. mergi cu ea in service cand e timpul pentru asta... pune-i gaz cand are nevoie...mai verifica-i una alta... ma repet: exact aceleasi simptome le am si eu la Clio-ul meu. daca cineva-ti gaseste vreun defect, da-mi de stire... eu mai am putin si-o duc la revizia de 60 k... baftalo! |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
sandman_ |
![]()
Post
#9
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Ati incercat si cu dubla debriere intre t2 si t1?
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
zeze |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
speram ca e masina sub sigla Renault.. cam de prin anii 2000...ca si concept...si nu Dacie... la care inca merge dubla debraiere...
ce naiba. danke oricum |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
sandman_ |
![]()
Post
#11
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
la viteza aia nu ar tb sa te deranjeze dubla debreiere
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 19:20 |