Cand va da are rece in torpedo?, Pentru cei cu frigider in bord...
![]() ![]() ![]() |
Cand va da are rece in torpedo?, Pentru cei cu frigider in bord...
ncristi |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|||
DIESEL.BV |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 March 05 From: BRASOV ![]() |
ncristi....
![]() ![]() ![]() hai sa zicem doar ca incetineste fenomenul de incalzire a ceea ce bagi acolo in conditiile spuse de tine. Mie nu mi s-a parut ca ar raci extraordinar....... dar ma rog.... ![]() salutari ![]() |
-------------------- M II sedan 1.5 dci Conf.Priv. black
2004/5, 71.000 km. |
|
nushala |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 10 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mie mi se pare o mare tzeapa chestia cu "torpedou cu refrigerare". nu raceste deloc ci pur si simplu are o mica mica tevusca care da aer pacolo...
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6
2005 Bicorp Megane II.1 Bicorp Influence 1.6, 2005
|
|
semit |
![]()
Post
#4
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
aceeasi parere o am si eu... parca nu era lista standard destul de plina...
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Solon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Prima data am zis ca e beton,dar dupa aia am constatat ca nu e atat de eficient.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
coocky |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
pai, aerul rece din torpedou, nu intra doar atunci cand este cuplat si AC-ul?
eu cel putin asa stiam. si cum AC-ul se cupleaza automat cu recircularea... am sa verific si eu la mine... |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
Solon |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cand e cuplat Ac-ul nu e senzational.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
Mie mi se pare suficienta racirea din torpedou, ca doar nu tin carne acolo
![]() Ce m-ar interesa e altceva: cum sa-l dezactivez in timpul verii? Ca acolo tin CD-uri, si treceri de la temperaturi mici la temperaturi mari (mai ales cand afara sunt 30 de grade) afecteaza CD-urile. |
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
cj666 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
QUOTE(coocky @ Jan 13 2006, 10:15 AM) pai, aerul rece din torpedou, nu intra doar atunci cand este cuplat si AC-ul? eu cel putin asa stiam. si cum AC-ul se cupleaza automat cu recircularea... am sa verific si eu la mine... Daca pui o chestie rece in torpedou si ai AC-ul pornit, chestia ramine un pic mai mult timp rece, dar nici intr-un caz nu se poate raci ceva. Refrigerare e cam mult spus. Cred ca mai potrivit ar fi incercare de tinere la rece... E, reclama vinde masina, nu? |
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
cj666 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
|
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
padre |
![]()
Post
#11
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de zgomotul descris de ncristi, si mie mi s-a intamplat pana acum de 2 ori, in doua zile diferite, dar la mine zgomotul este in masina, nu am deschis torpedoul, am impresia ca e undeva in bord, in spatele prizelor de aer, si se manifesta ca si cum ar fi o hartie sau ceva prins care se loveste de palele ventilatorului (brbrbrbrbrbr repetat, ca sa zic asa). Zgomotul se mentine daca maresc viteza ventilatorului, dar cu tonalitati diferite, normal. Dupa o pauza in functionare nu s-a mai auzit, dar faptul ca a aparut si a doua oara ma pune serios pe ganduri, ma gandesc sa nu moara ceva pe acolo, vreun ventilator, ceva, habar n-am.
Daca are cineva o experienta asemanatoare si a gasit si o rezolvare sa-mi zica si mie, va rog, deocamdata nu am motiv sa merg la service iar eu nu ma bag sa desfac pe acolo ca nici nu ma pricep nici nu ma atrage ideea. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Solon |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am in torpedou un buson albastru care cica se pune sa acopere gaura de ventilatie si gata.Stiu ca unii se plangeau ca nu il au.
In nici un gaz nu poti sa pui o doza de suc fierbinte in torpedou si apoi sa o gasesti rece ca gheata. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Astept cu incredere vara sa vad daca se intampla ceva cu sucul meu...
![]() |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
padre |
![]()
Post
#14
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu se va intampla nimic, stai linistit. Iti spun din experienta proprie si din ce am citit pe forum: un suc DEJA rece ti-l mentine mai mult timp rece, atata tot. Nu te astepta sa-ti raceasca un suc cald, ca mare lucru nu se intampla.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sorin1967 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
Nu sunt eu ala contra ,dar la mine asta vara , chiar m-a mirat ca racea destul de tare.De asta chiar nu am de ce sa ma plang....
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
coocky |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
OK... greseala mea... nu raceste sucul, dar cum spuneau si altii mentine mai mult timp rece...
Stiu ca azi vara, eram pe drum si cand opream in diferite locuri luam suc rece din frigider si ramanea "baubil" cateva ore bune. oricum aer mai rece decat minimul de la AC nu poate baga, deci aer sub 15 grade nu poti baga.... deci clar nu este "frigider". Pentru a opri acest fenomen exista(sau nu) "celebrul" capac... |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
danuzz |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 6 May 04 ![]() |
QUOTE(padre @ Jan 13 2006, 10:25 AM) Apropo de zgomotul descris de ncristi, si mie mi s-a intamplat pana acum de 2 ori, in doua zile diferite, dar la mine zgomotul este in masina, nu am deschis torpedoul, am impresia ca e undeva in bord, in spatele prizelor de aer, si se manifesta ca si cum ar fi o hartie sau ceva prins care se loveste de palele ventilatorului (brbrbrbrbrbr repetat, ca sa zic asa). Zgomotul se mentine daca maresc viteza ventilatorului, dar cu tonalitati diferite, normal. Dupa o pauza in functionare nu s-a mai auzit, dar faptul ca a aparut si a doua oara ma pune serios pe ganduri, ma gandesc sa nu moara ceva pe acolo, vreun ventilator, ceva, habar n-am. Daca are cineva o experienta asemanatoare si a gasit si o rezolvare sa-mi zica si mie, va rog, deocamdata nu am motiv sa merg la service iar eu nu ma bag sa desfac pe acolo ca nici nu ma pricep nici nu ma atrage ideea. Sunt gunoaie trase pe sistemul de ventilare (frunze, crengutze etc). Trebuie dat ffiltrul de habitaclu jos si suflat compartimentul cu aer... |
-------------------- M II Bicorp, 1.5 dci, 80 CP, xenon, clima
|
|
MiB |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 18 September 05 ![]() |
Nu stiu cum la voi nu raceste dar la mine cind am luat cutia cu CD-uri era sa imi ramina mina lipita de el cit de rece era. Caldura in masina era pe 27 pusa fara recilculare, motorul era cald deci ma gindesc ca fiind iarna acolo baga aer de afara fara sa il mai treaca prin sist de incalzire. Nu am apucat sa merg inca vara cu ea dar ma gindesc ca sub 19 C nu o sa bage decit daca ii pun eu geatza.
Am alta intrebare, daca il pun pe automat 27 sa zicem acuma iarna, cu motoru rece imi porneste AC. Credetzi ca stie sa foloseasca AC ca cele de casa si sa produca caldura in loc de frig ? Teoretic eu zic ca da ca e o inversare a procesului. Adica comprima freonul sau ce o fi in instalatzia interna si il decomprima in cea externa. Invers decit cind face frig (comprima afara si decomprima inauntru). Daca cineva a citit de asa ceva sa imi zica si mie ca sunt curios. |
--------------------
Renault Megane
Estate
2005 1.5 DCI Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
|
|
alexnet |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 23 June 05 ![]() |
Nu este chiar asa complicat. Aerul (direct de afara sau cel racit de A/C) este dirijat cu ajutorul unor clapete din aeroterma sa treaca prin sau sa ocoleasca un mic radiator aflat tot in aeroterma prin care circula antigelul din motor, in functie de cum setezi clima cald/rece.
|
-------------------- Megane II Sedan 1.5 dCi 80 CP, Gris platine
Confort Expression + clima automata, jante aliaj Iulie 2005 |
|
FISICHELU |
![]()
Post
#20
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
Nu stiu la altii cum este, dar la mine tevusca aia din torpedou si-a facut din plin simtita prezenta anul trecut, in Grecia. Obisnuiam sa facem calatorii in fiecare zi (e adevarat, m-am intors mai obosit decat in momentul in care am plecat...dar a meritat!) si bauturile puse in torpedou au facut deliciul excursiilor. Mai ales ca incapeau, frate, sa ajunga la 4 oameni. Le puneam deja reci (luate de la frigider), insa AC si-a facut efectul.Cand plecam sa vizitam ceva (si masina ramanea in soare mai multe ore), cand ne intorceam la masina, apa era calaie. Dupa 1/2 ora de mers-tzutz! So, I'm happy.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
MiB |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 18 September 05 ![]() |
Super FISICHELU, abia astept sa vina vara sa testez si eu.
|
--------------------
Renault Megane
Estate
2005 1.5 DCI Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#22
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danuzz @ 13 Jan 2006, 19:18) Sunt gunoaie trase pe sistemul de ventilare (frunze, crengutze etc). Trebuie dat ffiltrul de habitaclu jos si suflat compartimentul cu aer... Asa este, pot fi f bine gunoaie trase prin sistemul de ventilare. Cand aveti de gand sa va schimbati filtrul de habitaclu, nu mergeti la service pt treaba asta ci faceti-o voi in spatele blocului pt ca e o treaba f simpla. Dati capacul de la filtrul de habitaclu jos, apoi torpedoul si scoateti filtrul de habitaclu. Danutzz a avut doar pe jumatate dreptate din ce a afirmat. Ceea ce nu trebuie facut este sa nu suflati in nici un caz compartimentul filtrului de habitaclu cu aer ci trebuie pus mana pe un aspirator (de ala de casa e cel mai indicat pt ca are putere mai mare) si trebuie bagata tzeava aspiratorului in compartimentul filtrului de habitaclu si aspirat f bine. Nu o sa va vina a crede ce scoateti de acolo. Daca v-ati uitat cu atentie cand se scoate filtrul de habitaclu, probabil ca ati vazut ce va pica din el pe mocheta in masina....ei bine asa pica si in compartimentul filtrului. Eu am bagat capul (mai greu se face asta, e drept) prin locasul unde sta torpedeoul si impreuna cu o lanterna m-am uitat in compartimentul filtrului de habitaclu pt a vedea ce e acolo.....dar e suficient sa trageti cu aspiratorul fara sa vedeti ![]() La fel va recomand sa va aspirati si compartimentul filtrului de aer de la motor. "Nenorocirea" nu e asa de mare acolo dar oricum e ceva praf 'depozitat' in niste locase care se merita sa fie scos pt ca nu se stie.... In service nu sta nimeni cu aspiratorul sa va faca treaba asta. Tot ce pot face ei e sa sufle cu aer comprimat acolo si faceti mai rau daca ii puneti sa va faca asta. Cu aer comprimat e bine sa suflati compartimentul bujiilor (si chiar va recomand sa faceti asta) inainte de a le scoate (dupa ce au fost scoase bobinele) pt ca si acolo ar putea sa intre ceva praf dar e mult mai putin probabil. scuze pt off topic, sper sa fie cu folos iar referitor la topic, "torpedo cu refrigerare" = vrajeala de aburit clientela |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
mariancd |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
Pe frigurile aste m-am lovit de o necesitate, aceea de a tine ceva rece in torpedou. Inca nu m-am lamurit daca aerul ce intra in torpedou este cel setat de clima sau v-a fi rece (AC sau frig afara) tot timpul. Ei spun in specificati, "torpedo cu refrigerare", asta dupa mine inseamna rece nu cald. Pentru cei care au trecut deaja o iarna cu masina, cum este? Multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Danezu |
![]()
Post
#24
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Simplu: Ai clima pe rece - torpedou rece, o ai pe cald si in torpedou ai tot cald
![]() Nu te ajuta cu nimic iarna.... Avantaje la cei care au dopul ala albastru/verde,il pun si nu mai baga cald in torpedou! |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
mariancd |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
Mi-am facut un pic de timp astazi si am verificat. Cu AC pornit, treapta maxima de ventilatie (ca sa se simpta ceva
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Solon |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
E minciuna faza cu AC in torpedou la Renault!
La Peugeot-ul din semnatura sufla ca la balamuc! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Danezu |
![]()
Post
#27
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate! Este o porcarie.....
![]() |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
mariancd |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
Este o porcarie, intradevar atata timp cat nu au dus solutia pana la capat. Adica sa asigure un flux constant de aer rece pe conducta respectiva. Eu m-am ambitionat (mai mult din curozitate) si lucrez la o varianta de introducere a unui ventilator suplimentar pe aceasta conducta. Cum masina este noua o sa merg pe o solutie demontabila cu alimentare de la bricheta masiniii.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
nlu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 20 February 07 ![]() |
Sa fiu sincer eu am mers si la un gratar cu AC manual pe treapta a 3-a am bagat 2 casolete cu mici si 3 beri la cutie (care deja erau reci) si s-au pastrat chiar bine avand in vedere ca afara erau 40 de grade, nu cred ca este facut sa raceasca ci numai sa mentina si pe orificiu intra aer rece destul de bine nu am incercat in anotimpul rece ca atunci pot sa pun si in portbagaj ca acolo nu intra caldura prea repede
![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane Expression 1.6 16v 2007
Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
|
|
mariancd |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
Tocmai asta este frumusetea.... Daca este cald afara atunci AC-ul merge la putere maxima si face fata si in torpedo, in schimb cand temperatura de afara nu mai solicita AC-ul atunci se strica treaba in torpedo ...Asa cum este construit, doar daca exista o sursa de ventilatie separata pentru Torpedo ar putea sa rama in aceiasi parametri indiferent de cat de tare merge ventilatorul de la clima ...
Cred ca s-a pornit de la rationamentul: Temperatura setata pe 21 de exemplu: daca afara sunt 40 grade: merge AC+ventilator tare - >rece in torpedo daca afara sunt 4 grade: merge ventilatorul tare + aer rece de afara - >rece in torpedo. Cu cat diferenta de temperatura este mai mare cu atat munceste ventilatorul mai mult - >rece in torpedo... hai ca v-am plictisit destul ... |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 21:57 |