este adevarat?, mythbusters
![]() ![]() ![]() |
este adevarat?, mythbusters
heimdallr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 22 June 05 From: tg mures ![]() |
|
||
--------------------
Ex Renault
19
1990 TXE Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008 |
|||
alx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
unii zice ca este altii zice ca nu este. io sunt unul din aia care zice ca este, dar fff putin... le computador de la bord zice ca nu este (0l/100km).
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
VladK2K |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 30 August 05 From: Bucuresti ![]() |
cred totusi ca alimentarea aia minima pentru ralanti exista... doar ca nu e suficient de puternica sa isi faca simtita prezenta
|
--------------------
Hyundai
Tucson
2017 LP+
|
|
AlexV |
![]()
Post
#4
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
da, este adevarat. scrie si in cartea tehnica de la supernova si am testat si direct pe masina cu testerul de diagnosticare. injectoarele nu se mai deschid in frana de motor. deloc. de aia si ara computerul de bord 0. cand turatia scade foarte mult porneste injectia si tine ralantiul. scanteie insa da tot timpul.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
cp |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
Eu zic ca sunt basme. Cum se explica la contact luat ca motorul nu suna deloc (cutia de viteze cumplata bineinteles) iar cand cobori cu motorul pornit se aude motorul foarte clar, turat. E clar ca exista explozii in cilindrii cu motorul pornit deci exista si consum. Unde mai pui ca nu exista servofrana deloc. Faza incercata in viata reala pe un Audi A3 injectie.
This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 19:56 |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
AlexV |
![]()
Post
#6
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
cel mai simplu ia si tu un aparat de masura si verifica direct pe injectoare.
asa teste empirice am mai facut si eu si rezultatul era total anapoda. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
alx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Io am facut alt test: am oprit motorul din cheie la viteza mica si aproape m-a aruncat prin parbriz si a facut suuuuper urat. Teoretic, ar trebui sa fie acelasi comportament ca la taierea injectoarelor. Fenomen ce, eu personal, nu cred sa se intample. Ceva, ceva tot mai sparcuiesc ele acolo, un stropsor...
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
cp |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
Cei care cred in acest mit spun ca totusi, la turatii mici consuma iar injectia functioneaza pentru a mentine relantiul. Testul tau nu este relevant daca nu aveai o turatie suficient de mare. Testul meu in schimb spune ca daca contactul este luat, la turatie de 3000 ture sunetul motorului este cu totul altul decat cu motorul pornit. Incercati si voi. Concluzia ta e buna, "Ceva, ceva tot mai sparcuiesc ele acolo, un stropsor...".
This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 19:56 |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Eu am testat altfel, cei drept la motorina. Am ridicat piciorul de pe acceleratie (deci frana de motor) si computerul de bord afiseaza 0 l/100km, dupa un timp am apasat ambreiajul (mers liber) si computerul de bord afiseaza 1-1,2 l/100km. Concluzia: in frana de motor consumul este sub cel de relanti (nu stiu daca e chiar 0 dar sigur este f f mic).
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 20:32 |