Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motoare R19

ciupnet
post 18 Aug 2005, 08:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 18 August 05




Vreau sa-mi iau un r19 dupa 92.Ce parere aveti de motoarele de1.4 ; 1.4 energy sau alea de 1.8 si cam care ar fi pretu?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 18 Aug 2005, 09:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Pt. preturi vezi eventual: www.piata-az.ro


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort - SJ-02-XLK ,
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 18 Aug 2005, 13:28
Post #3


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Inteleg ca vrei modelul restilat de R 19.
Personal, am avut un R19 1.4 simplu din 1992, model 1993, luat de nou, super masinuta, mai merge si acuma si am inteles ca are vreo 185.000 kms. Singura problema este ca pe motorul asta cutia cu 5 viteze este optionala.
Motorul 1.4 Energy este la fel de bun, are vreo 25 de cai in plus, consuma ceva mai putin si fuge ceva mai bine (nu ca cel de 65 de cai nu ar fugi, mai ales daca nimeresti o cutie mai scurta).
Motorul de 1.8 este deja de masina, singura chestie e consumul cam mare.
Si, problema la toate R 19, rugina, mai ales la praguri si aripile spate.
La pret nu stiu ce sa-ti zic, nu cred ca sunt foarte scumpe, depinde si de starea masinii. Vezi ca ar fi o solutie unele mai recente R 19 Europa, aduse din Turcia si care stiu ca sunt destul de bine facute, plus ca ai si AC pe ele.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupnet
post 18 Aug 2005, 13:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 18 August 05




Multumesc pt. lamuriri.Intradevar cam toate r19 pe care le-am vazut aveau rugin a la aripile din spate.Dar ce zici de un chamade din95 cu 1.8i la 3800E si sa-l bag pe gaz.Masina arata f. bine.Multam.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 18 Aug 2005, 13:53
Post #5


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Stiu si eu ce sa zic, depinde de kilometraj, de starea masinii, de dotari minime de confort (AC, servodirectie, eventual ABS), de origine si de cat mai tre' sa bagi in ea. Asa, pretul pare corect, este cam la nivelul unui Cielo de Coreea ca pret si mult peste calitativ (depinde insa de cele de mai sus).


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupnet
post 19 Aug 2005, 07:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 18 August 05




Salut!E model frantuzesc,zice tipu,cu toate ca eu stiam ca chamadu a fost facut in spania.E adus in tara in 2002,are 135000km,geamuri si oglinzi electrice,scaune incalzite,abs,servodir,airbag-sofer.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heimdallr
post 19 Aug 2005, 10:20
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 22 June 05
From: tg mures




e discutabila chestia cu rugina. la al meu am rugina doar in locul unde a fost lovit. ma refer la un prag. in rest e "curata". dar am si bagt o tzra de ulei prin praguri, aripi si usi


--------------------
Ex Renault 19 1990 TXE
Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Aug 2005, 13:17
Post #8


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ceva Chamadeuri au fost facute in Turcia, nu in Spania (daca nu ma inseala memoria) si le chema Europa (cum a zis Mihai)
Eu am avut un 1.4 energy din 93, luat de nou, dat anul trecut (din prostie) la 350.000km. Rugina nu capatase decat pe unde fusese lovit si reparat (pe casco, deci in cele mai bune conditii) si dupa ce m-a impins pacatu` sa o vopsesc. La varsta ei nu papa un gram de ulei, cutia era inca in forma...imi pare tare rau ca am dat masina aia. Era un monument de economie. Nu l-a lasat pe taica-miu niciodata in drum, nu fusese in service in afara reviziilor.
Iar condusa de taica-miu nu reusea sa sara de 7.5 iar eu sub 8 n-am reusit s-o scot...stilul de condus probabil smile.gif (d-aia am ajuns la 1.8 16v, nu?)


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heimdallr
post 22 Aug 2005, 10:55
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 22 June 05
From: tg mures




oare se poate pune un motro de r19 16v pe un r19 TXE 8v? stie cineva diferenta? sau poate nu necesar sa schimb intreg motorul?
ce diferente constructive sunt intre ele? majore zic


--------------------
Ex Renault 19 1990 TXE
Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LED
post 22 Aug 2005, 15:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 August 05




Eu am un R19 din '93, fabricat in Franta, motor 1.4 Energy. Sunt multumit, nu consuma mult, caroseria este aproape impecabila (doar vopsea zgariata, dar o rezolv cu un polish), fara pic de rugina.
Initial am cautat un Europa, pentru dotarile suplimentare (a mai spus cineva pe aici) dar m-am razgandit...si nu imi pare rau.
Ce sa zic, daca ai noroc si dai peste o masina intretinuta, go for it! wink.gif

This post has been edited by LED: 22 Aug 2005, 15:13


--------------------
Renault 19 1993
Renault 19, 1.4e 75CP, 1993
Opel Astra, 1.7 CDTI, 80CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Aug 2005, 19:13
Post #11


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




heimdallr, nu prea mere... adica daca te tine sa mergi cu o masina facuta din bucati...bravo tie smile.gif
pana si sasiul e intarit la 16v...pe langa multe alte prostii modificate...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heimdallr
post 25 Aug 2005, 07:28
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 22 June 05
From: tg mures




asa ma gandeam si eu. ca daca iti pui mintea il schimbi , dar rezista masina? cum ai spus tu , sasiul?
cred ca o las balta. ca am vazut ca si traseul tobelor e altul. merci. macar m-am linistit.
smile.gif)


--------------------
Ex Renault 19 1990 TXE
Ford Ka -2002
Dacia Sandero 1,4 -2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Jan 2006, 20:35
Post #13


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Salut pe toata lumea!

Ma intereseaza informatii despre motorul Energy Renault 1.4 carburatie de tip E6J. Orice ajutor privind puncte slabe/forte, impresii vis-a-vis de comportarea sa, date tehnice ale masinilor ce-l utilizeaza, documentatii tehnice, orice este binevenit...

Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 13 Jan 2006, 10:57
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




@Muttley: am avut un R19 (hb) din '89 cu motorul E6J asa ca vorbesc din experienta: E6J este motrul 1.4energy cu carburator dublu-corp Weber

Plusuri: motor fiabil, are destula putere pt un motor de 1.4 (aprox 80 cai), se duce bine, consum redus chiar si in Buc

Minusuri: motor cam galagios

Daca imi mai vin in minte plusuri sau minusuri mai completez lista.

Oricum, per total e un motor f. reusit.

Bafta.


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Jan 2006, 18:33
Post #15


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Etm, multumesc pentru interventie... Cand spui galagios, ai ajunge intr-acolo incat sa-l compari cu... un motor de Dacie sa zicem? Cand zici ca "se duce bine", o spui la modul "binisor" sau "surprinzator de bine"? Si intreb asta pentru ca am gasit cateva date pe net unde la capitolul cuplu maxim apare valoarea de 107 Nm, ceea ce -voi folosi aceeasi comparatie neinspirata- teoretic cel putin este cam aceeasi cu cea specifica motorului 1400 Dacia cu carb. Pentru un demaraj satisfacator, motorul asta trebuie dus mult in ture sau se comporta multumitor si sub nivelul de 3000 rpm sa zicem?!?
Multumesc


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 16 Jan 2006, 11:24
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




@Muttley:

Sa incerc sa raspund pe rand:
- cand am spus galagios, m-am referit la faptul ca suna destul de tare, ca si cand - sa zicem - n-ar avea tachetii reglati (de ex. cand aveam eu masina, mai multi vecini m-au intrebat daca e diesel ); ma rog, nu se poate compara cu un motor de Dacia, dar e - sa fac si eu o comparatie - mai galagios decat motorul de 1.4 C3J (injectie monopunct).
- in primul rand ar trebui spus ca motorul energy este un motor supra-turat, adica se simte bine la turatii mari (peste 3000); de altfel, daca-mi amintesc bine, cuplul maxim il obtine undeva intre 5500 - 6250!!! eu am avut un model facut in Franta si nu avea turometru, asa ca tot ce-ti spun in materie de turatii e doar din "ureche"; prin se duce bine am vrut sa spun ca se duce bine pt un motor de 1.4 la modul serios; in vit a treia te duci pana la 120 fara probleme; are viata in el!
- comparatia cu Dacia 1400 carb nu poate fi facuta, asta are un carb dublu-corp care, atunci cand e bine reglat, isi face treaba cu brio.

PS. sa fiu sincer nu prea cred ca are numai 107Nm, dar nu te contrazic pt ca nu am la indemana cartea de R19 sa vad motoarele si valorile (e in masina care-i plecata cu sotia...)

Daca mai ai intrebari pune-le si in cerc sa-ti explic; imi pare rau ca l-am dat ca te chemam la o tura...

Bafta.



--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Jan 2006, 20:38
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




cuplu maxim la 5500 6250 de ture?? sa fim seriosi!
4000rpm e valoarea corecta si are 107Nm
si 75 de cai la 6000 de ture.
in mare nu conta unde era facut o masina ci unde urma sa fie comercializata, dar faptul ca a ta nu are turometu tine de nivelul de echipare al masinii tale care presupun ca este TR? din primii ani de fabricatie, corect?


hmmm...am gresit...am presupus ca ai E7J. aparent ai C1J care are cuplul maxim la 2750rpm cu o valoare de 101Nm.
puterea e de 60 de cai la 5250 de ture... sincer sa fiu cred ca la cifra data de tine (6250rpm) il gasesc toti dracii pe motoru` ala si nimic nu mai ramane din el...



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 17 Jan 2006, 10:01
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




@R19/16v: nu era vorba nici de motorul E7J si nici de C1J, ci de E6J (energy, carb Weber dublu-corp) care nu are 75 de cai ci aprox 80 de cai. Nivelul de echipare e GTS, iar faptul ca nu are turometru tine nu numai de nivelul de echipare, dar si de tara unde urma sa fie comercializata ( resp Franta in cazul de fata; eu de acolo am adus-o).
Chiar te rog sa te uiti la E6J la caracteristici si sa-mi sui si mie cuplul maxim si turatia pt ca eu iar am uitat aseara sa iau cartea din masina sa ma uit.

Bafta.


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Jan 2006, 11:14
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




E6J are 77 de cai la 5750 si
110 Nm @ 4000rpm

am gasit pe unii de ziceau ca motoru` ala tine pana la 8000rpm deci m`am inselat si cu punctul unde crapa motoul smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LED
post 18 Jan 2006, 12:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 August 05




QUOTE(etm @ Jan 13 2006, 10:57 AM)
Minusuri: motor cam galagios
*


Mie nu mi se pare chiar atat de galagios. Poate doar la turatie mare, dar altfel e ok.


--------------------
Renault 19 1993
Renault 19, 1.4e 75CP, 1993
Opel Astra, 1.7 CDTI, 80CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Jan 2006, 21:31
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




eu am avut un E7J si dupa parerea mea era cel mai silentios motor smile.gif
sa auziti 16vu` smile.gif)


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cham98
post 19 Jan 2006, 13:18
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 19 January 06




Salut, etm

Sunt totalmente de acord cu tine.
Am un 19 Chamade GTS, 1,4 Energy, E6j-7/00 an fabr.1989, fabricat si adus din Franta (cumparat in 98), fara turometru (cred ca s-ar putea schimba bordul + accesorii turometru de la alt model - stie cineva de la care ?), avea in jur de 8o k , acuma am 190 k. Sunt f.multumit de consum: 6 - 6,5 l/100.
Adevarul ca "se simte bine de tot" si te ajuta mai ales in depasiri cand esti cu a III-a la 100-110, ai dat a IVa te duci sageata, nu mai spun cat de fain suna motorul la turatiile respective, si apropo ... nu are nici pe naiba, cu cat e mai turat cu atat merge mai fain, si pana acuma nu consuma ulei de la schimb la schimb (Castrol), sper sa ma mai tina cool.gif
Drum bun la toti !


--------------------
Renault Chamade 1989 - gts
Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik
post 24 Jan 2006, 23:20
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 January 06




Fratilor, eu am un R19 din 93 cu motor de 1.8 multipunct de 110CP si la capitolul motor nimic de zis. Am 200.000 Km din care 55.000 facuti de mine fara nici o problema la motor. De pornit porneste din prima chiar si pe gerul asta de acuma, iar consumul e de 10 in oras si 7 afara, rezonabil zic eu, mai ales ca ii cam folosesc totii caii putere. Abia dupa 4.000 de ture motoru incepe sa isi arate fatza, iar ulei consuma sub 1L la 15.000KM. Recomand cu tarie acest motor F3P chiar daca mi-ar fi placut un 16V.


--------------------
Renault 19 1993, 1.8i, RT 110CP
Laguna 1.6 16v, 1998, 107 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj81bas
post 31 Jan 2006, 21:18
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 January 06




Salut la toata lumea. Am un Renault 5 in 2 usi din '87 pe care am "inghesuit" un motor de pe un clio din '91 16v adus de afara. Codul motorului este F7P C7. Motorul are in jur de 200.000 km si merge bine, am schimbat distributia, fise, bujii, semeringuri, garnituri toate originale(care m-au ruinat),curatat injectoare. nu pierde nu consuma ulei sau antigel, nu se supraincalzeste. Sunt totusi dezamagit de consum care este destul de mare adica in jur de 20% tinand cont ca actuala caroserie este cu 200kg mai usoara. Daca cunoasteti moduri de a remedia problema consumului sau a inbunatatii performantele acestui acest motor rog deschiderea unei discutii pe tema asta. va multumesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Jan 2006, 22:52
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




depinde de cum faci tu consumul ala. eu nu am reusit consumuri d-alea astronomice decat chinuind masina mult si des. de obicei, frecata prin oras nu sare de 12. iar afara suge 8...
cum or fi bagat motorul ala in R5 - mare minune smile.gif pe mine ma streseaza pe 19 ca nu am loc nici sa scap o cheie...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj81bas
post 4 Feb 2006, 15:46
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 January 06




A intrat cu greu dar a intrat si sta chiar bine. am sa postez cateva poze cu masina in cauza. Consumul l-am facut la masina "plin pe plin" si media pe 100km in oras a iesit intre 19-20% ceea ce mi se pare enorm pt ascutitoarea aia de masina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 14 Feb 2006, 15:19
Post #27


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




si eu am acelasi motor(1.8 16v) pe nova, care e mai grea, si tot nu consuma atat, doar daca ma supar pe ea si n-o las sub 5000rpm.... asa ca ori ai un stil mai "aparte" de condus, ori ceva nu e bine pus la punct


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj81bas
post 17 Feb 2006, 23:10
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 January 06




care ar fi consumul real al acestui motor in oras si din cand in cand calcat???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Feb 2006, 08:43
Post #29


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




15 la mine... dar il calc mai des...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spirry
post 20 Feb 2006, 18:51
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 February 06




as dori sa discut despre ren19/109cp daca e cineva din iasi


--------------------
renault 19 1993 phase2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 11:46
Dacia