Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carburator, jiglere

catran
post 14 Aug 2005, 22:21
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




am reusit sa desfac acel carb. de r21
am identificat modelul si m-am apucat sa vad cam ce este in neregula
este un solex z10 si am constatat:
1.am scos acele 2 stuturi("pipa" se numeste la simplu corp) si am avut marea surprindere sa gasesc o garnitura de cauciuc care este de 4mm diam.si 1-1,5mm gros.-----fiind introdusa prin presare am modificat dimens. la scoatere
Reactie:nu a mai intrat "pipa" ,nu mai etansaza,si in loc sa "scuipe benzina in cele 2 camere se fac bule de aer sub ea si scurge benzina in prima camera doar pe pereti
2.clapeta de la cea de a 2-a camera are o piedica la deschidere prin accelerare
Reactie : nu se deschide complet decat prin fortare...simtita si la pedala
nu se inchide de atatea ori de cat accelerezi si lasi liber
de unde rezulta si acea "autoaprindere" despre care vorbeam acum ceva vreme(08.08) cred......
cum pot remedia?????
nu cunosc garnituri de "benzina " facute din cauciuc la asemenea dimensiuni...
nu cunosc o rezolvare cu acea clapeta..am incercat ungerea cu ulei "me-fin" la arcurile de pe lateralele carb. si degeaba


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 14 Aug 2005, 23:01
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.912
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Exact asa cum spuneam in topicul tau initial, carburatorul se deformeaza si deduc din cele spuse de tine ca s-au incercat modificari si remedieri ale problemei de deformare, de unde si imposibilitatea clapetelor de a functiona corect.
Sincer, solutia cea mai viabila la problema ta, in ciuda costurilor, care sunt cat de cat similare, decat sa cumperi un alt carburator - ca din cele spuse nu cred ca mai poti remedia prea multe la cel de pe masina - , mai bine iei un sistem complet de injectie de pe un motor identic, sau cel mai simplu, schimbi motorul cu totul, ca un motor din asta nu poate costa mai mult de 300 de euro la dezmebrari. Ca sa dai minim 350 de euro pe un carburator nou nu cred ca merita, mai ales ca tot se va deforma - o spun in cunostinta de cauza, ca eu l-am schimbat, luat original la Paris si montat acolo, dupa cinci ani era la fel de varza ca si cel original.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 15 Aug 2005, 08:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Dar cu alt carburator nu se poate? De exemplu una care sa nu fie dublu corp? Sau influenteaza prea mult performanta?


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort - SJ-02-XLK ,
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Aug 2005, 10:22
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




catran ... mai exista si niste kit-uri de reparatie carburatoare ... garnituri piulite suruburi si alte alea ... poti sa incerci si cu asa ceva ... dar inainte ce sa-l iei sa te uiti daca are tot ce trebuie ... (al padrino)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 15 Aug 2005, 15:23
Post #5


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.912
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Nu cred ca gaseste asa ceva, problema nu este in "maruntaiele" carbutarorului, kit de reparatie gaseste cu vreo 700000 la ala de pe Giurgiului, dar este frectie la piciorul de lemn daca talpa carbratorului este deformata, si din cate inteles, este foarte deformata de nu se mai pot misa in voie clapetele, care probabil s-au ovalizat datorita inovatiei cu garniturile groase a fostului "apropitar".


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 05:50
Dacia