Claxon - pozitionare, probleme, solutii, schimbare cu trompete aftermarket
![]() ![]() ![]() |
Claxon - pozitionare, probleme, solutii, schimbare cu trompete aftermarket
McVic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|||
sorin |
![]()
Post
#2
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Sa-i fie tarana usoara!E de la guarna.
_________________ DIESEL POWER M II Estate 1.9dCi Clio 1.5dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
McVic |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cam cat costa
![]() This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 18:14 |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Merge si de la alta masina daca cel original e scump si aud ca n-ar fi mare branza de capul lui. La cum aud de el preconizez ca o sa crape in 2-3 luni la cum sunt eu baltar de felul meu.
|
--------------------
.
.
.
|
|
sorin |
![]()
Post
#5
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Si io zic la fel,da o raita si i-a unu sec hand.
_________________ DIESEL POWER M II Estate 1.9dCi Clio 1.5dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Cum adica SH??De clio? poate de la una avariata....deci unul nou, original e in jur de 2 mil.Eu am luat unul de la benzinarie (tot goarna,italienec, 250 000), am demontat suportul ,si am schimbat goarna veche cu cea noua,rotind "gaura" aia cu 180 de grade (adica nu mai sta spre roata, ci intoarsa spre fatza masinii)..in felul asta nu prea mai intra apa in el.Oricum "operatiunea" nu e tocmai usoara pt ca spatiul e ff mic..
This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 18:14 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
McVic |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Gata. O vizita la service rezolva tot.
Am parcat acolo, apoi am plecat. Si-a revenit. Am fost la serus, au parcarea mijto. |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
bombanitorul |
![]() ![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 May 05 ![]() |
la mine moare goarna lafiecare ploaie..daca intru mai tare intr-o balta!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 mai
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Claxonul este boala oricarui Clio. Credeam ca doar la Symboluri se intimpla, insa vad acum ca nici bicorpurile nu sint scutite.
Problema pare sa fie locul in care sint montate, loc in care apa intra in valuri la fiecare ploaie. Mai mult decit atit, desi claxonul nu lucreaza pe ploaie dar pare sa-si revina dupa ce se usuca, totusi fiecare ploaie ii dauneaza, in sensul ca pina la urma vine un moment in care nu-si mai revine nici dupa uscare. Practic claxonul moare incet, cu fiecare picatura de apa pe care o inghite. Schimbarea claxonului nu rezolva problema. Noul claxon va muri si el la un moment dat. Solutia este schimbarea si mutarea intr-un loc mai ferit. Eu mi-am cumparat de la Carrefour un claxon italienesc cu doua goarne (acelasi gen cu cel original de pe masina, adica nu din ala cu trompete si compresor) si mi le-am montat pe amindoua sus, pe tabla verticala de linga baterie. A mers foarte usor, pentru ca tabla avea deja tot felul de gauri prin ea. A mai fost nevoie doar de un metru de conductor dublu de 0.75mm, citiva papuci si un patent. Daca sta ploaia asta nenorocita, ma duc pina la masina sa fac niste poze si le pun aici. Edit: eu nu inteleg totusi ceva. La Scorpio am acelasi gen de claxon ca la Clio: goarne din astea simple, electromagnetice, in forma de melc. Exact la fel. Totusi, la Scorpio sint montate intr-un loc mult mai expus decit la Clio. Sint montate amindoua jos de tot, in spatele rotii din dreapta, sub scutul de la motor! Scutul nu le acopera deloc. Si ambele sint asezate in plan orizontal, cu gaurile orientate spre fata masinii! Practic, cred ca cele doua claxoane inghit tone de apa la orice ploaie! Ei, acum ziceti-mi si mie: de ce naiba rezista de 10 ani (daca nu le-o fi schimbat vreun proprietar anterior; eu am masina de 2 ani) si n-au nici o problema? Suna exact la fel pe ploaie ca si pe vreme frumoasa si au un sunet gros si puternic de zici ca e claxon de TIR, nu altceva. Ce le face sa reziste? |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#10
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Probabil calitatea lor, in sensul ca dispun de o protectie reala la apa. N-am avut curiozitatea sa desfac un claxon de-asta tip melc, poate cind oi avea unul "decedat" disponibil. Asta in ideea ca se poate desface, desigur...
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Eu am unu decedat
![]() ![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
AlexV |
![]()
Post
#13
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
fac si eu o precizare. nici la sn nici la clio nu mi-a murit niciodata claxonul. de ambele vad ca se spune ca au boala asta. foarte ciudat din 2 masini nici una???? restu problemelor radiator, ax volan ... normal ca le-am avut. dar claxonul unde a fost pus in fabrica acolo sta si nu are nici o problema.
cred ca are legatura cu baltile prin care intra fiecare. eu incerc sa le evit, catalizator incins, motor cald, discuri calde uneori... pe astea le protejez si probabil ca pe langa ele scapa si claxonul. p.s. claxonez destul de mult :-D |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
nici eu n-am avut probleme cu claxonul si il folosesc foarte des! prin balti nu prea-mi place sa merg, ca sare apa murdara pe masina si eu am boala sa fie masina curata... incerc sa le ocolesc pe cat posibil sau sa le treversez incet!
|
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Si eu am evitat intotdeauna baltile atit cit a fost posibil, dar tot n-am scapat.
![]() Am desfacut de curiozitate un asemenea claxon. Se desface foarte usor daca e relativ nou. Daca e prea vechi, suruburile sint mincate de rugina si nu se mai desfac, se macina pur si simplu cind le atingi cu surubelnita. Nu are nimic special inauntru, este ceva simplu de tot. Un electromagnet care atrage o lamela. Cind lamela este atrasa spre miezul electromagnetului, ea atinge o alta lamela aflata pe aceeasi directie. Cind o atinge, se intrerupe contactul prin bobina, iar lamela se indeparteaza. Cind se indeparteaza, revine curentul in bobina, iar lamela este atrasa din nou. Si asa mai departe. Vibratia asta a lamelei este ceea ce produce sunetul, care apoi este amplificat de cutia in forma de melc. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
leonardo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Pt. VladSoare am o intrebare.
La montarea celor doua claxoane ai montat si un anume releu de protectie? This post has been edited by leonardo: 13 Jul 2005, 17:28 |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Probabil ca toata filozofia e calitatea acelor lamele..dc sunt de calitate, nu se oxideaza la umezeala si claxonul merge bine-merci 10 ani ..dc nu, cedeaza in citeva luni....
..Apropo de balti...eu unul nu prea le evit..nici nu intru voit dar in general apa imi ajunge pana pe parbriz.. ![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Astea pe care le-am pus eu nu aveau releu de protectie. Unele au, dar la mine s-a nimerit sa n-aiba. N-am facut din asta un criteriu de cumparare.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Dupa cum vad claxonul tine la cei care evita baltile. La cei care nu le evita nu tine. Eu intru in a doua categorie, caci nu-mi voi refuza una din placerile vietii (navigarea prin balti) de dragul nenorocitului de claxon. Al meu parca deja suna mai slab in urma mersului prin inundatiile din oras (sunt din Galati
![]() A propos: se poate pierde garantia? Ca nu stiu daca-s caposi astia de la service sau nu, ca n-am calcat inca pe la ei. Si nici nu dau milioane pe asa ceva. |
--------------------
.
.
.
|
|
adso |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
al meu "ragusea" sistematic pe ploaie, si daca luam si o balta, tacea de tot o vreme.
m-am dus cu el in service la o revizie, si le-am spus alora ce si cum. i-au facut ceva care a implicat vaselina, si de atunci e sprintar si vioi pe orice vreme. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
richie |
![]()
Post
#21
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Same problem here, doar ca al meu a ragusit ...si asa a ramas in ultimul timp.
Am sunat la Serus si mi-au zis sa merg intr-o dupa amiaza si mi-l schimba pe garantie....(mentionez ca masina are 8 luni...nu stiu ce se intampla dupa perioada de garantie cu claxonul) |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
rkillera |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
Cei cu navigarea prin balti, n-ati avut niciodata surpriza sa descoperiti si gropi in ele?
mi se pare cam riscant, poate va scufundati ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
richie |
![]()
Post
#23
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Ba am avut......beep beep....ca m-a costat 2 milioane dupa aia indreptatul rotilor si echilibratul.....
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Am montat si eu azi claxonul mai sus, tot pe tabla de la baterie, cu palnia chiar deasupra furtunului de aer. Exact in acel loc are Vlad cutia aia in care intra ceva fire. eu nu o am asa ca nu stiu ce este. Apa nu cred sa fie pe acolo vreodata. Opus fata de tabla se afla goarna de la alarma.
Claxonul l-am demontat pe dedesubt, adica am suit masina pe cric, am desfacut surubul ce tinea capacul de sub claxon, am scos bradutul cu capul mare si rotund ce tinea capacul si am dat capacul in jos. Apoi am luat o cheie de 13 cred si am inceput sa demontez fierul pe care e montat claxonul. Apoi am scos papucul din el si l-am scos afara. Cred ca e mai simplu asa decat sa va bagati mana prin spatiul ala ingust dintre far si baterie. Diseara ma apuc sa-mi reglez farurile, trebuie doar sa imprumut ceva chei imbus sa vad care merge. am si ghidul despre reglare. This post has been edited by Laurentziu83: 5 Sep 2005, 16:37 |
--------------------
.
.
.
|
|
atacs |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 April 05 ![]() |
Ma rugam sa nu mi se intample si mie...Si tocmai mi s-a intamplat.
Nu mi-a murit de tot, insa daca vorbesti ceva mai tare langa masina, nu cred ca se mai aude claxonul... Nici macar nu stiu unde e...trebuie sa ma uit mai bine, nu? ![]() Sa inteleg ca isi va reveni? |
--------------------
Renault
Megane
2005
- - Renault Megane 2005 1.5 dCI
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa nu-l mai folosesti un timp,poate reusesti sa mergi undeva la o vulcanizare spre exemplu sa il suflii,are apa in el,eu asa am facut cu o mare goarna aflata sub aripa si si-a revenit.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
razvici |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma gandeam sa-i fac o injectie cu ulei de motor ars.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Te-ai gandit mult?E normal,decat sa dai o mana de ajutor,mai bine scriem sa ne aflam in treaba !?
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iaŗi ![]() |
Salutare,
A murit in 2 luni si la mine, dupa ce in prealabil a cantat foarte ragusit si anemic vreo 2 saptamani. Am mers in service si l-am schimbat pe garantie, nu inainte de a-l ruga pe mecanic sa mi-l mute intr-un loc mai ferit. Ce a iesit - se vede in poza, iar goarna lucreaza la parametri maximi ![]() claxon2lb.th.jpg |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vāndut)
|
|
d3m3ntzial |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 3 December 05 From: Vrancea ![]() |
da,e deja o problema cu goarnele astea la Clio.La Clio Symbol(2005),candam luat masina claxonul functiona la parametrii maximi.La o luna,dupa ploi si ploi se aude foarte incet.L-am schimbat si acum se aude beton.
De obicei claxoanele Renault respecta normele europene in ceea ce priveste poluarea fonica,asa ca din start se aud mai incet.Eu mi-am pus niste goarne pe care am dat vreo 700 de mii.Cand claxonez sunt sigur ca nu mai trece nimeni ![]() |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2006 1.4,16v Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 09:58 |