Martor de bord "Ulei" & "STOP"
![]() ![]() ![]() |
Martor de bord "Ulei" & "STOP"
nb2001c |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 March 05 ![]() |
|
||
-------------------- =======================
RENAULT Clio dCI 1,5/65 CP cumparat in Decembrie 2004, rulaj: 5 500 Km |
|||
ess1902 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Am avut si eu o problema similara.Sfatul meu este SA NU MAI FACI NIMIC ...pur si simplu nu mai baga in seama chestia asta.Daca nu se aprinde in timpul mersului e ok.La mine a aparut asta vara dupa un rulaj de vreo 5000 km cu viteze f ridicate in strainatate. Curios este ca a disparut asa cum a aparut..adica din senin
![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
nb2001c |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 March 05 ![]() |
Multumesc de sfat. Intre timp am mai tinut sub observatie problema. Am constatat ca situatia descrisa de mine nu apare la fiecare pornire la rece.
Am fost chiar la Serus sa faca o verificare si tocmai in ziua respectiva nu s-a manifestat. Se poate ca uleiul sa fi inceput sa isi piarda din proprietati? Intre timp masina a ajuns la 6500 Km. Nu sint foarte sigur dar se pare ca la o temperatura atmosferica de 12-15 grade Celsius fenomenul apare. Mai are cineva un comentariu in acest sens? |
-------------------- =======================
RENAULT Clio dCI 1,5/65 CP cumparat in Decembrie 2004, rulaj: 5 500 Km |
|
venom |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Banned Posts: 186 Joined: 28 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine apare chestia asta cand conduce generaleasa si mai face cate un "hac" pe la vreun semafor si nu are rabdare sa porneasca cum , cica, trebuie.Porneste motorul imediat si atunci martorul ulei sta aprins cam multisor cam 3-4sec.
|
-------------------- >>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004 |
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#5
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Scuze ca ma bag si eu asa in discutie, dar cum ar trebui sa reporneasca daca nu imediat? Cel putin la motorul 1,4 8V nu scrie nicaieri ca tre' sa astepti pana sa actionezi demarorul. La Dacia Nova spre exemplu ti se recomanda sa pui contactul, sa astepti sa se stinga avertizorul de la pompa de injectie si apoi sa dai la demaror... nu ca n-ar porni si altfel. La 1,4 16V si la 1,5 DCI cum este?
nb2001c: Ai verificat uleiul? Nivel, culoare, vascozitate... |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
themadman |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu patesc treaba cu martorii de bord.
dar am inteles ca nu e nimic de speriat,cel putin asa mi-au spus cei de la ipso. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
la dci e ca la orice dizel...se stinge becu, dai pedala.ce nu inteleg eu e de ce vi se pare anormal sa se stinga becul de serv dupa 3 secunde.daca se stringe, inseaman ca auto diagnoza nu a gasit nici o problema, deci va dorim drum bun!
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
raresss |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
oricum tine ochii pe nivelul de ulei sa nucumva sa scada prea mult. saptamana trecuta am dus un megan scenic I la reparat (proprietarul este plecat in vacanta si m-a rugat pe mine sa-l duc ca avea ora la service). inafara ca mi s-a rupt cureaua de distributie in mers ( trosnitura si am ramas fara servo, s-a aprins becul baterie entru ca nu mai incarca) mi-am dat seama ca lipsea jumate din cantitatea de ulei. cand am pornit motorul nu mi-am dat seama pentru ca nu se aprindea kilometrajul (asta era una din chestiile ce trebuiau reparate) am observat numai cand am aprins luminile ca palpaia oil _ _ _ _ _
am cumparat in prima benzinarie un litru de ulei si dupa ce s-a mai racit motorul (oricum nu se incalzise mai mult decat normal) l-am bagat. deabia se pata joja in varf asa ca am mai bagat un litru ca sa ajung la minim.... ![]() total, ce vreau eu sa spun cu istoria asta e ca merge si fara ulei motorul, nu se caleaza asa de usor, dar este mai indicat sa te uiti pe bord de fiecare data cand pornesti. ![]() |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
raszvan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
uite ca am aparut si eu aici...si la mine se stinge becul dupa 3 sec. Si am doar 2000 km?
|
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
elenaelena |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 April 06 ![]() |
Salutare!
Acelasi tip de problema(martorul de ulei se stinge dupa 2,3 secunde la porinirea la rece) am si eu la masina si nu stiu daca este normal sau nu. Nu am fost cu ea in service inca dar ma bate gindu. Voi ce sfaturi imi dati? |
--------------------
renault
clio
2005 RENAULT CLIO FIDJI, PACK EXPRESSION, 1.5 DCI, 80 CP, 2005
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Adica invarti cheia ... se aprind martorii ... porma se sting pe rand ... dar cel de ulei nu ... dai la automat (pornire) si dupa 2-3 secunde se stinge cel de ulei ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
WOLF |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 September 05 ![]() |
Si eu patesc la fel. Numai cand motorul este rece. Nu cred ca este motiv de ingrijorare, din moment ce - cel putin la mine - la pornirea cu motorul cald se sting imediat. Dat fiind ca ambele lampi sunt aprinse (stop + ulei) presupun ca este legat de turatia motorului in momentul pornirii la rece. Dupa mine turatia scazuta pentru o perioada scurta de timp 2..3 sec. la pornire (la rece) se datoreaza vascozitatii marite a uleiului . Urmeaza sa schimb uleiul peste vre-o luna doua si sunt curios daca se mentine problema.
|
--------------------
Clio
Expresion 80 CP
2005 CLIO SYMBOL ,EXPRESSION 80CP DCI, 2005
|
|
ram |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 March 06 From: Timisoara ![]() |
De cateva zile a aparut si la mine. Am 3.300 km.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fidji Renault Symbol Fidji 1.5dCi 80cp, feb.2006
|
|
hellcat |
![]()
Post
#14
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Din cate stiu eu aprinderea martorului de ulei semnifica lipsa presiunii acestuia, stingerea martorului cu o intarziere de 2,3 secunde poate fi cauzata de durata creearii presiunii, mai ales la pornirile la rece.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#15
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
sal...
in cei doi ani de liniste e topicul asta a mai aparut vreo teorie referitoare la stingerea martorului de ulei si serv la 2-3 sec de la pornire ... intreb pt ca se intampla si la mine la fel ... e normal sau nu ? |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#16
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
de cand am eu masina (de noua) martorii care raman aprinsi dupa punerea contactului si pana la detonare sunt: gaze esapament, bateria si uleiul
se sting la contact toti (si serv, cam printre ultimii) cu exceptia celor de mai sus imediat dupa detonare se sting cei de la gaze si baterie si apoi uleiul ... uleiul se stinge ultimul si cu cat e mai rece afara cu atat se stinge mai greu ... pana in doua secunde (poate mai repede chiar) ... la prima pornire dimineata dureaza cel mai "mult" pana se stinge eu chiar nu consider asta o problema .. cred ca si manualul zice asa daca nu ma insel |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
karaoche |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
buna ziua,
readuc in actualitate problema cu stinsul martorilor : de ulei si de baterie. pun contact, se sting toti martorii , cu exceptia celor de mai sus. dupa care pornesc motorul si acei martori se sting dupa 1 max 2 sec. e normal? pana acu nu mi-a sarit in ochi. deci nu se intampla. care oare sa fie motivul? ![]() pentru cmandrei : la tine cum se manifesta? ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
crisolro |
![]()
Post
#18
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca doar ai citit pe aici si ai inceput sa urmaresti mai atent martorii si acum ti se pare ca se sting mai greu decat de obicei - genul o cauti cu lumanarea!
la mine se sting exact cum am descris mai sus, uleiul (cu serv cu tot) ultimul in 2-3 secunde in functie de temperatura, durata stationare am fost odata in service cu aceeasi problema - mi se parea ca dureaza mult pana la stingerea uleiului la pornirea la rece - dar era imediat dupa o revizie si mi s-a spus ca masina nu are nimic dar ca mi-au schimbat totusi filtrul de ulei -sincer, mari diferente de comportament nu am vazut dupa aia deci daca nu ti se aprind in mers, daca nivelul uleiului e ok si uleiul se stinge relativ repede dupa detonarea la rece (2-3 secunde) atunci nu are nimic da, exista alte marci de masini la care -de exemplu - bateria se stinge la contact, inainte de detonare; dar asta e altceva This post has been edited by crisolro: 2 Mar 2010, 13:55 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
eu pana acum nu am urmarit stingerea martorilor. Ma uit decat la cel de "Bujii", dupa care dau la cheie si gata.
Dar cand plec mai tarziu cu masina o sa fiu mai atent si o sa revin cu o parere, eventual voi filma si "display-ul" Later edit: atasez si 2 filmari cu bordul. concluzia: si la mine au o intarziere de aproape 1 secunda. dar din moment ce nu am observat pana sa citesc acest topic, as zice ca asa a facut masina de cand am luat-o. This post has been edited by S4b1n: 2 Mar 2010, 20:07 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
balegos |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 From: galati ![]() |
salut la toti, am si eu un clio din 99 , 1.4 benzina .. recent cumparat cu motorul praf. am fost la service am facut motor plus chiuloasa, schimbat distributie, ulei, filtru. Problema e urmatoarea, cand se incalzeste motorul , adica vreo vreo juma de ora, la relanti imi poalpaie becul de ulei. vreo sugestie. mecanicul mia spus sa nu imi fac probleme ca e motorul strans, sa ii fac rodajul si sa imi puna un ulei mai subtire. acum am 10w 40.
|
--------------------
renault clio II
hachback
1999 benzina 1.4 8 valve
- gl 23 sab i hate diareea
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Pompa ulei uzata- la rece e uleiul mai vascos si face presiunea necesara, iar pe masura ce se incalzeste, devine mai fluid si presiunea mai scade. Sau presostat (manocontact) presiune ulei decalibrat
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
balegos |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 From: galati ![]() |
salut. am si eu o problema daca ma poate lamuri careva.. deci:
am cumparat un renault clio 1.4 benzina din 99 cu motorul praf. am duso in service la un prieten mia facut motorul bucatzi, am fost segmentat, rectificat chiuloasa, curatat pompa ulei ca avea sorbul infundat, schimbat distributie, ma rog a fost facut tot motorul. acum problema care e, dupa ce merg cam vreo 20 de min cand se incinge motorul incepe sa imi palpaie becul la ulei doar la relanti, cum o turez un pic dispare. Am duso la service inapoi, am facut o presiune la ulei cu manometru, 0.8 la relanti, a spus ca presiunea e buna, a spus ca nui nici o problema ca e senzorul de vina. am schimbat senzorul dar problema persista. acu ma gandesc sa nu fie uleiul de vina sau filtrul. mi-au pus ulei Manoll 10w40 si filtru nu stiu ce filtru e. Daca a mai intalnit cineva problema asta si cum a remediato va rog sa imi raspundetzi |
--------------------
renault clio II
hachback
1999 benzina 1.4 8 valve
- gl 23 sab i hate diareea
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Parca trebuie sa fie 1Bar la relanti; presostatul de ulei nu cred ca e decalibrat. Si e si normal daca o turezi sa se stinga becul; trebuia incercat sa turezi cate putin cu manometrul conectat si vedeai la ce presiune se stinge becul. Oricum eu zic ca e uzata pompa de ulei-pinioanele.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
zarul |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
am si eu o problema, dupa ce mi-am schimbat becurile de la faruri, mi-a aparut martorul STOP si martorul de la frana de mana!nus stiu care e cauza da ma streseaza ca nu se stinge, ramane aprins in timpul mersului!ajutorrr
![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
Duyu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Incearca se verifici nivelul lichidului de frana. De obicei nivelul sub minim este cauza; deci posibil sa nu aiba nici o legatura cu schimbul becurilor, ci sa fie o pura coincidenta.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
zarul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
o sa ma uit....desi nu cred
3 Jun 2011, 06:54: intradevar e aproape gol bidonasu de lichid de frana.....dar de ce pentru ca acum o luna am completat lichidul de frana aproape plin! ![]() am pus lichid de frana romanesc dot3 , cum scria pe bidonas This post has been edited by zarul: 3 Jun 2011, 06:54 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
hellcat |
![]()
Post
#27
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Circuitul de frana e un circuit inchis. Deci nu ar trebui sa completezi dupa ce se realizeaza o aerisire si nivelul este in parametri.
Singurul aspect pe care-l sufera lichidul de frana, fiind higroscopic, e ca se amesteca cu apa si astfel ii scade serios punctul de fierbere. De aceea producatorii, in cartea de intretinere, recomanda un interval de inlocuire a acestui lichid. Acum, la renault se recomanda dot4, tu ai pus dot3. Sunt informatii cum ca n-ar fi mare diferenta intre ele si ca se pot substitui. Mai departe fiecare face cum crede. Daca intr-o luna ai pierdut un borcanas de lichid si probabil inainte mai pierduse-i unul ca doar de aia ai completat, sigur il pierzi pe undeva. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
balegos |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 From: galati ![]() |
Andrei LGN astia la service am spus ca trebuie sa fie de 0.8 bar, sau uitat si ei in manual. la manometru indica putin peste 0.8 cu motorul cald, si cand o turam putin crestea si presiunea. nu am masurat presiune cand imi palpaia becul ca trebuia sa fac o tura mai lunga pana se incingea
![]() This post has been edited by balegos: 3 Jun 2011, 16:25 |
--------------------
renault clio II
hachback
1999 benzina 1.4 8 valve
- gl 23 sab i hate diareea
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Nu prea merge 15W. 5w40 sau 10W40
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
balegos |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 From: galati ![]() |
da ce nu prea merge. ce se poate intampla?.. stiam ca vara se punea ulei mai gros si iarna mai subtire... sau la motoarele astea nu mai e cazu
![]() This post has been edited by balegos: 4 Jun 2011, 19:33 |
--------------------
renault clio II
hachback
1999 benzina 1.4 8 valve
- gl 23 sab i hate diareea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 12:31 |