Problema instalatie franare?
![]() ![]() ![]() |
Problema instalatie franare?
norisss |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
|
||
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|||
xexe |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca in momentul in care frana de mana era trasa si ai calcat frana de serviciu/picior e normal sa tina jos de tot ptr. ca sabotii/placutele de pe spate erau franati/e.
Dupa ce ai plecat de pe loc (fara frana de mana) totul a revenit la normal. nu cred ca e o problema. :roll: |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
norisss |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
Dupa cum am scris, lasasem frana de mana jos, si dupa aceea am calcat frana de serviciu.
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
MBZ |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
e din electronica, puntile erau decalate ca incarcare, repartitia electronica a fortei de franare a avut reactia respectiva, mie mi s`a intamplat si in mers la viteza mica sau mare la franare brusca si puternica, cum a fost si la tine.
nu este nimic de speriat, asa lucreaza sistemul care asista franarea de urgenta, nu este de la ABS daca esti tentat sa crezi asta sau ca ai o problema cu sistemul de franare |
-------------------- |
|
cornel_t |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu tot AFU-ul il "suspectez" de pufait. Practic ai indeplinit conditiile de franare de urgenta, adica, timpul scurs de la apasarea pedalei si actionarea senzorului de la AFU a fost f. mic declansand AFU.
By the way daca aveai si ceva viteza (nu stiu de la cati km/h in sus) se declansa si avaria pe semnalizatoare ![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
norisss |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
Vrei sa spui ca la o franare brutala, care ar presupune "infigerea" rapid si cu forta a piciorului in frana as putea avea surpriza sa ma trezesc iar cu pedala aproape de podea, si sa aud iar pufaitul ala?
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
MBZ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
Nu spune nimeni asta, dar de intamplat o sa se intample....
cu puf sau fara insa franarea va fi maxima |
-------------------- |
|
cornel_t |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
incearca urmatorul experiment: cu masina stand pe loc apasa frana pana la podea (nu conteaza cat de repede) si ai sa simti la capatul cursei actionarea unui switch (intrerupator) care este al AFU, pe urma ridica, apasa piciorul de pe frana 1-2 cm si o sa ai surpriza sa vezi cat de "moale" e pedala, semn ca AFU s-a cuplat, si nu mai conteaza daca tu tii apasata frana la maxim sau ai eliberat-o putin. Rezultatul in conditii de mers este ca ai putere maxima de franare, si pornirea avariei.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
vladus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Am patit si eu asta la a mea, dar din cate stiu eu asta e sistemul EBD si cum se spunea si mai sus frana tine excelent chiar daca prinde mai jos.
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
daca ai calcat frana brusc banuiesc ca e afu.
daca ai timp sa te uiti pe renault.ro o sa vezi ca scrie acolo ca afu masoara viteza de coborare a pedalei si nu forta de apasare(ceea ce de altfel e un lucru foarte bun) |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
norisss |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
Aha.Am inteles un lucru:este vorba de viteza de coborare a pedalei, nu de forta cu care actionezi pedala!O sa fac niste experimente.
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#12
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
err... banuiesc ca ptr a o actziona cu o anumita viteza trebuie sa o apeshi cu o anumita fortza, nu?.. 8)
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
galileo |
![]()
Post
#13
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am reusit pana acum sa ma conving de functionarea AFU-ului asta, si am pus frane bruste gramada......... Asta vara mi-a aparut o caruta in fata in varful curbei, frana super nasoala, ABS-ul a functionat impecabil, dar nici vorba de aprins avarii si aveam vreo 90km/h.
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
@strumfuadi
nu... pai de asta si discutam: in momentul cand norisssa lovit frana brusc, ea a cedat si s-a dus pana la fund, fara sa fie nevoie de o forta prea mare. uite si un link: http://www.renault.ro/ro/autovehicule/car_...?v=6&s=41&ss=77 This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 13:03 |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
rombu |
![]()
Post
#15
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am patzit prin septembrie eram pe iancu nicolae (langa padurea baneasa spre gradina zologica) aveam cam 110 si m-am trezit in fatza cu o dacie care avea o jumatate de pozitzie aprinsa si mergea cu 40 KMH.iar din contraasens venea cineva..nu mi-a trecut pan cap decat sa apas cat pot pe frana..masina a reactionat impecabil (era uscat pe jos) a intrat abs s-au aprins avariile si s-au oprit dupa ce am luat piciorul de pe frana
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
norisss |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
Foarte bun linkul pe care l-ai pus aici Chipson.Chiar nu aveam habar despre teoria asta cu AFU si restul sistemelor.
Rombu: nu inteleg ....sau nu te exprimi tu exact...masina s-a oprit dupa ce ai luat piciorul de pe pedala de frana? |
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Fii sigur ca dupa ce aluat piciorul de pe frana s-a oprit, AFU mentine presiune maxima de franare atat timp cat tii piciorul pe frana, chiar daca nu cu aceeasi forta.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
norisss |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
Am inteles.Principalul lucru este de fapt sa nu ridici de tot piciorul de pe pedala si AFU isi face treaba.Misto chestie.
Mie imi place mult chestia cu franarea tinanad pozitia constanta a piciorului pe pedala, sesizand la 2-3 secunde cum presiunea in instalatie creste, masina oprindu-se fara a mai face vreun efort sa franezi. |
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
rombu |
![]()
Post
#19
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
da miraculos dar asa a fost..adika kiar daca luasem piciorul (nush daca de tot) ea s-a oprit
si o data cu ea (masina) s-au calmat si avariile . (pe undeva prin manual scria ca trebuie oprite manual) dar s-au potolit singure. pe partea de frane chiar nu am ce sa ii reprosez..adika frate..ai frane nu glumea (fatza de gama daewoo care indiferent cat de reglate erau tot nu se compara) |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
adymateo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
am si eu o nelamurire! Observ ca atunci cand fac o parcare laterala sau o garare cu spatele, in momentul in care apas pedala de frana, in oricare din situatiile astea, se aude un zgomot...metalic sa ii spun, venind dinspre zona spate (presupun)! Sa fie oare contactul pe care il fac sabotii? Caci numai la viteza mica apare chestia asta! Am mers chiar si tare in marsalier si daca apas violent in frana nu se manifesta, in schimb, la o parcare laterala spre exemplu, cand vrei sa te opresti din manevra si apesi putin frana, imediat apare! Si numai cand folosesc marsalierul se intampla (garare, parcare laterala) iar senzatie e ca si cum s-ar misca puntea spate...dubios....Ceva nereguli?
12 Mar 2008, 13:11: Chiar nimeni nu stie despre ce e vorba? Numai la mine se manifesta? ![]() This post has been edited by adymateo: 12 Mar 2008, 13:11 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 00:38 |