Engine Failure Hazard/Check Injection
![]() ![]() ![]() |
Engine Failure Hazard/Check Injection
Calin92 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 4 May 18 ![]() |
Attached thumbnail(s) renault1.png ( Size: 566.71k ) Number of downloads: 221 renault2.png ( Size: 450.41k ) Number of downloads: 229 |
||
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|||
dan_g |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Ai eroarea Oil dilution si de asta nu-si face regenare. La ultimul schimb de ulei a fost resetat intervalul de service?
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
are o gramada de erori de investihat de cineva care stie de unde sa le ia ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Calin92 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 4 May 18 ![]() |
Schimbul de ulei a fost făcut acum 2 luni, intervalul de service a fost resetat din computerul de bord. Totuși, acolo observ o anomalie, nu e prima data, dar am urmărit-o atent. Intervalul clasic la mașina aceasta este de 30.000km. A fost resetat, fizic nu am făcut mai mult de 1500km în cele 2 luni, dar în acest moment la intervalul de service îmi spune ca mai am 27000 km. Practic îmi scade intervalul cu dublul km efectuați.
|
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
@ Calin92, este normal sa “îmi scade intervalul cu dublul km efectuați”, asa cum bine s-a scris anterior
![]() Attached thumbnail(s) Erori1.png ( Size: 325.85k ) Number of downloads: 133 Erori2.png ( Size: 322.75k ) Number of downloads: 129 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Calin92 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 4 May 18 ![]() |
După o perioada în care erorile au dispărut și nu au mai fost probleme, se pare ca au apărut din nou. Am conectat un obd2 și aplicația car scanner pro spune ca încărcătură din filtru de particule e de 60 de grame. Pe un drum bucuresti-pitesti și retur, mers treapta 4 la 3000 de rotații, nu a început deloc regenerarea , iar temperatura upstream și downstream din dpf nu a depășit 380 de grade.
|
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|
Calin92 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 4 May 18 ![]() |
Momentan am rezolvat problema. Am fost la un baiat cu tester pentru renault si mi-a resetat "Oil dillution proportion". Era undeva trecut de 11% si din aceasta cauza nu mai incepea regenerarea. A verificat si injectoarele, doar 1 ceva mai slab, restul in parametri. Au disparut erorile din bord si dupa 10/15 minute de mers a inceput regenerarea.
|
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
pai aia inseamna ca uleiul iti este praf si trebuie schimbat .. de urgenta ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Calin92 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 4 May 18 ![]() |
Salutare! Revin cu o problema legata de aceeasi situatie, dar fara erori in bord, momentan. Se pare ca dupa o perioada in care regenerarile au fost ok, am inceput din nou sa am probleme. Merg foarte mult in oras, pe distante scurte (maxim cativa km si maxim 30/40 min pe sesiune). Regenerarea porneste dar imediat se opreste si apare fail. Urmaresc parametri cu un OBD si carscanner. Dupa cateva minute de cand porneste apare fail. Evident ca oil dillution creste si din aceasta cauza am ajuns si anterior la valoarea de 11%. Acum este pe la 5%. Am ajuns astfel la 33 de regenerari esuate. Am iesit pe autostrada acum cateva zile pana la Ploiesti, am mers constant, motorul cald, dar pe acel drum nu a mai pornit deloc. Nu inteleg de ce nu a pornit regenerarea pe un drum constant, dar imediat cum am intrat in oras a pornit si mi-a dat 2 fail-uri. Adica intr-o ora de autostrada nu a pornit deloc si cum am reintrat in oras a pornit de 2 ori.
|
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|
dan_g |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Daca nu depaseste o anumita cantitate de funigine nu porneste chiar daca mergi turat.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
Calin92 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 4 May 18 ![]() |
Nu ai citit? De pornit, pornește, am peste 30g dar se oprește în câteva minute și da fail. Am specificat asta.
11 Apr 2025, 07:31: Din nou aceeasi poveste. Am plecat in aceasta dimineata, in maxim 10 minute de mers in regim de oras, a pornit regenerarea. A ajuns temperatura in filtru pe la 400 de grade cam in 3-4 minute, iar apoi brusc a inceput sa scada si a dat din nou fail. Efectiv nu tine mai mult de cateva minute. Am ajuns astfel la 37 de regenerari esuate, asta doar de la ultima regenerare cu succes (acum cam 600km). Oil Dillution creste si deja a ajuns la 6.5%. Diseara planuiesc iar o iesire inafara orasului, ar fi culmea ca pe mers constant sa nu mai porneasca. Credeti ca e un comportament firesc pentru regenerarea in regim de oras, sa se opreasca imediat ce incepe? Daca totusi nu are conditiile optime, de ce porneste? This post has been edited by Calin92: 11 Apr 2025, 07:31 |
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:35 |