Megane 2 diesel oprit de 3 ani, nu mai porneste
![]() ![]() ![]() |
Megane 2 diesel oprit de 3 ani, nu mai porneste
ap0calyps |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si in clip afiseaza vreun defect? Are presiune in rampa cand dai la demaror? Cat timp a stata au dat sobolanii prin ea sa rontaie vreun cablaj?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ap0calyps |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 December 13 ![]() |
Daca au intrat sau nu soareci, nu am gasit urme, calculatoarele comunica cu clip-ul, instrumentele de bord merg, lumini, clima. Deci ar parea ca nu.
La partea de erori, nu eram sigur, asa ca astazi am mai facut cateva teste. Am resetat tor, am dat cateva ture la demaror, putin spray pana am umplut furtunele de tur si redur la pompa de inalta, si am resetat erorile. Dupa am dat iar la demaror fara spray. in graficul presiune_demaror se vede presiunea in rampa. nu promite prea bine. Am facut si un test de un minut in care tot am invartit, am mai dat si cu spray, la fel. Presiunea ramane oricum scazuta, in jur de 50 bari. Si evident dupa si erorile. Presiune scazuta comonrail DF885 plus regulator de presiune DF053. Ce mi se pare ciudat, in testul de un minut, am inregistrat si comanda pe injectoare. Acolo nu apare nimic pe grafic. O fi normal? Poate doar nu inregistreaza? This post has been edited by ap0calyps: 23 Jul 2024, 21:14 Attached thumbnail(s) presiune_demaror.png ( Size: 31.02k ) Number of downloads: 141 presiune_megane.png ( Size: 39.2k ) Number of downloads: 141 Screenshot_2024_07_23_205619.png ( Size: 21.87k ) Number of downloads: 140 |
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#4
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Megane 2 nu are pompa in rezervor, are doar ansamblul flotor pt nivel carburant. Alimentarea cu motorina din rezervor se face prin suctiune de catre pompa de motorina care are o parte de joasa presiune si una de inalta presiune. Instalatia trebuie amorsata inainte din para de cauciuc de langa vasul de expansiune pentru a aduce motorina in pompa de joasa dupa care pompa face restul.
3 ani fara sa fie pornita e timp indelungat, ar trebui improspatat si uleiul, intervine si coroziunea interna in rampa/injectoare mai ales daca instalatia de alimentare s-a dezamorsat in timp (problema cunoscuta la Megane 2). |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
ap0calyps |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 December 13 ![]() |
Merci de raspunsuri.
Deci sa ma astept la o reconditionare pompa injectie plus injectoare, si eventual rampa? Ceva recomandari de centre reconditionare in iasi? Eventual preturi mai recente? |
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Încearcă o curățare injectoare prin alimentare directa pompa cu soluție Delphi/Bosch.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ap0calyps |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 December 13 ![]() |
Revin cu update-uri.
Am luat o doza de aditiv pt curatare injectoare diesel, de la Liqui moly, nu am gasit Delphi sau Bosh. Am pus intr-o sticla tot lichidul, am conectat 2 furtune, tur retur de la pompa de inalte, si am dat la demaror plus spray de cateva ori. Cand parea ca tuburile sunt pline si circuitul are aditiv de curatare, am oprit si am lasat 10 min. Apoi am mai dat o tura, cateva invarteli si am mai lasat juma de ora. Am resetat toare erorirle si am mai facut o monitorizare de 2 min. Graficele mai jos. Pare ca am presiune in rampa. 320 bar, as zice ca e ok, dar pe injectoare tot inactive imi apare. Sincer nici nu stiu ce ar trebui sa apara acolo. Urmatorul test, ma gandesc sa scot un injector din motor, si sa vad daca iese ceva prin el cand dau cheie. Imi pare foarte ciudat ca nu pare sa faca nici un fs. Sa mearga in 2 pistoane sau ceva. Sa para ca macar incearca sa porneasca ![]() Ah si nu imi mai da eroarea cu regulatorul de presiune. In schimb mi-a aparut eroare de la compresorul de la AC. Acu nu cred ca are nici o relevanta cu pornitu motorului. Attached thumbnail(s) presiune_dupa_curatare_injectoare.png ( Size: 24.87k ) Number of downloads: 79 erori_dupa_curatare.png ( Size: 23.19k ) Number of downloads: 82 |
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu nu ai presiune in rampa, PR038 e la 40 de bari. PR 008 e consemnul de presiune rampa, adica cat are nevoie ca sa mearga bine. Alimentarea din bidon separat se face cu filtru de benzina pe furtun si cu para ca sa amorsezi inainte sa dai la cheie, curatarea se face cand merge motorul si trece aditivul prin injectoare. Fara presiune in rampa nici nu comanda injectoare, ca alea se deschid doar cu presiune.
This post has been edited by einstein1984: 25 Jul 2024, 12:57 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ap0calyps |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 December 13 ![]() |
Multumesc frumos de raspunsuri. In concluzie, si poate ma corectati daca gresesc as avea de reconditionat / schimbat:
- Pompa injectie - curatat eventual trasee compustibil / rampa poate - daca tot dau jos pompa, ar trebui sa-i fac si distributia, are deja mai bine de 5 ani de cand a fost schimbata ultima data - trebuie verificare si injectoarele, eventual reconditionate daca este cazul - nici ambreiajul nu cred ca mai duce mult, inca e cel original, am schimbat doar rulmentul de presiune Ce sa zic suna scump. |
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am impresia ca ai sistem de injectie siemens si nu delphi , ceea ce face mai complicata treaba cu pompa. Dar da, cel putin aia si distributia, injectoarele poate sunt ok
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#11
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
La 1.5dci 106CP ai motor K9K732 cu injectie VDO (fosta Siemens, actuala VDO-Continental) si injectoare piezo, mai complicat/scump de reconditionat.
Se pare ca nu ai presiune in rampa, e nevoie de 200bari in rampa pentru a porni. Eroarea la AC este de asteptat, in 5 ani s-a dus freonul din instalatie si probabil toate oringurile trebuie schimbate inainte de represurizare. |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:21 |