Salutare,
Am si eu o problema la al meu Megane 3 1.5dci (110cp) K9K-8J din 2011.
Am fost in reprezentanta Automoldova Piatra Neamt pentru o diagnoza in urma careia nu s-a solicitat revenire in service si masina se prezinta fara erori. Acestia mi-au verificat si valorile injectoarelor spunand ca sunt in parametri pentru varsta si uzura masinii, poza anexata mai jos.
valori_injectoare_megane3.jpg ( Size: 380.73k )
Number of downloads: 88 Sunt ok valorile?
Totusi, nu isi explica problema pe care o intampin (mereu, rece/cald). De fiecare data cand accelerez, turatia creste constant, fara nici o problema, dar cand ajunge in plaja de 1200-1100 RPM, are un zvac, ca o intrerupere ce da senzatia ca masina se mai tureaza o data (adesea, face ca un efect de ping pong si se tureaza de mai multe ori rapid).
Videouri cu problema descrisa:
Motor rece, relanti-ul inca nu scazuse de la socul termic:
https://www.youtube.com/shorts/FVjXC5ZyB4UMotor rece, relanti ajuns la nivel optim dupa socul termic:
https://www.youtube.com/shorts/9UeFnHVRTpYMi s-a spus ca ar fi o cauza a problemei faptul ca uitandu-se la nu stiu exact ce valoare masurata in milibari (ceva de pe pompa), la relanti, cerinta era aceeasi cu ceea ce masina oferea, in schimb in sarcina, exista o diferenta de cativa milibari intre cerinta data din soft si ceea ce ofera masina, lucru care are produce aceste discrepante.
Acestea mi-a dat codul: 226700138r - Regulator de presiune
Problema esta ca el mi-a spus ca nu este o problema comuna iar reprezentanta de aici nu a avut nici o masina din modelul asta semnalata cu aceasta problema.
Un sfat ar fi binevenit. Poate cineva s-a confruntat cu problema asta.
Va multumesc.