Calculator GPL
![]() ![]() ![]() |
Calculator GPL
patraulea100 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|||
Andy_ACS |
![]()
Post
#2
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Din ce inteleg eu, masina ta merge "smucit" la rece cat timp e pe benzina, iar dupa ce se incalzeste peste 30 grade si trece pe Gpl problemele dispar.
In acest caz de ce ai dori sa umbli la instalatia Gpl (Ecu, filtre)? Eu am acelasi motor cu Gpl pe Logan Stepway, si la mine face putin la rece, cred ca asa fac toate, asteapta putin pe loc pana coboara turometrul la ~1000 rpm. Iar legat de revizii - ei iti schimba minimul specificat in carnetul de garantie. Daca vrei sa schimbi ceva in plus (care teoretic nu e obligatoriu) e normal sa platesti. Preturile intr-adevar sunt mari, iti dau dreptate. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
patraulea100 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
Salut, pai vreau sa curat filtrul respectiv pentru ca acolo e problema. Vecinul meu are un motor identic, l-a curatat si a disparut aceasta mica problema. Se depun particule fine pe acest filtru si daca-l scoti si-l "scuturi"putin, se rezolva. Nu trebuie schimbat. E devarat, dimineata stau 1 minut pe loc ,cam putin, si apoi plec. Se incalzeste motorul dupa abia cateva minute. Am fost in service pentru ca masina e in garantie si daca vecinul meu a rezolvat-o, in prostia mea, credeam ca o fac si eu. M-am inselat.
![]() Poti, sa-mi spui, te rog, ce ai schimbat la prima revizie, la cati km, si cat a costat in plus, daca ai schimbat ceva? Cati km are masina ta si ce an de fabricatie e? Pana la urma, ai idee, calculatorul GPL e parolat? This post has been edited by patraulea100: 10 Jan 2022, 13:46 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#4
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eu intelesesem de la tine ca problema e la rece cand merge pe benzina. Daca problema se manifesta dupa ce motorul atinge cele 30 grade si trece pe gaz atunci are sens ce spui. Daca esti convins ca e de la filtru ar trebui curatat/schimbat, si asta nu presupune nicio interventie ca Ecu (calculator). Cei din reprezentanta ar fi putut sa faca chestia asta.
Economie inca exista cu Gpl, nu te îmbogățești din asta dar e ceva acolo. Iese cam ca un diesel. Din pacate nu atiu cum te-as putea ajuta, eventual poate incerci la alt service autorizat sau poate chiar la un service Gpl, daca e vorba doar de curatat filtrul. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
patraulea100 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
Cei din reprezentanta puteau curata filtrul respectiv , dar ma costa aproape 400 lei. Chiar asa de nebun, nu sunt.....Tu nu ai avut nici un fel de probleme cu masina ta? Te intrebam mai sus de prima revizie, km, etc. Multumesc.
In ceea ce priveste filtrele GPL, odata schimbate, trebuie si un reglaj din calculator. Asa ca, tot la talharii aia ajung , daca e parolat..... ![]() Aste e filtrul cu probleme. La ei e 90 lei in service si la piese auto e 10-20 lei. This post has been edited by patraulea100: 10 Jan 2022, 14:02 Attached thumbnail(s) filtru_GPL_Clio.jpg ( Size: 39.88k ) Number of downloads: 88 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#6
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eu am masina (Dacia Logan 2 Stepway) de un an si jumatate si aproximativ 23.000km.
Folosita 95% extraurban cu un consum de gaz de ~6l/100km. Revizia de un an (cam la 15.000km) a costat ~680 lei si a constat in schimbare ulei, filtru ulei, filtru stare gazoasa Gpl. Nu a fost necesar niciun reglaj Ecu. La Gpl sunt 2 filtre: stare Gazoasa si stare Lichida. La revizia a doua (sau 30.000km) o sa se schimbe amândouă plus filtru aer si filtru habitaclu si evident va costa mai mult. This post has been edited by Andy_ACS: 10 Jan 2022, 14:04 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
patraulea100 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
Multumesc foarte mult pentru informatii. Ma mira ca nu ai schimbat si filtrul de habitaclu (eu folosesc AC-ul vara). In plus, eu ma gandeam sa schimb inclusiv filtrul de aer., desi o sa am in jur de 7.000 km la revizie. In plus, nu ti-au curatat macar filtrul ala de stare lichida, pe care-l schimba la 30 k. Ciudat.
La mine consuma 9 l gaz ( mixt), extraurban undeva in jur de 6, in functie de viteza. This post has been edited by patraulea100: 10 Jan 2022, 14:10 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Icearca sa fii mai explicit, in privinta problemei ca nu prea se intelege ce nu e ok.
- Porneste usor motorul dimineata ? - Variaza turatia de relanti cat timp e pe benzina ? - Merge in suturi doar pe benzina? Auzi pocnituri daca o turezi brusc? Daca mergi exclusiv pe benzina cum merge? Merge bine sau prost ? Daca merge prost cand e exclusiv benzina, atunci verifica pompa de injectie benzina, mai ales daca ai obiceiul sa mergi cu 5-10litri de benzina in rezervor. Filtrele de gaz nu "se curata" ci se inlocuiesc. Schimba pur si simplu filtrele de gaz si vezi ce se intampla. Eu merg pe gaz de ani de zile si nu am facut nici un reglaj dupa inlocuirea filtrelor. Daca tot ai vecinul priceput, roaga-l pe el sa te ajute sa le schimbi. Eu iti propun sa incepi cu filtrul mare ca ala mic e pe vaporizator si e mai greu de umblat. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
patraulea100 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
Masina porneste fara probleme. Dupa ce plec, in modul GPL, merge in suturi doar cad accelerez. Daca ating foarte incet acceleratia, mers ca un pensionar, merge OK. Turatia nu e variabila. Apoi, cand ies pe drumul national (dupa 30 de secunde, stau in Bragadiru) si schimb vitezele pana la a 5 a , trece din modul GPL in Benzina si invers, tot in suturi. Nu se aud pocnituri. In modul Benzina merge bine. Daca accelerez foarte usor, merge bine.Nu se aud pocnituri cand o turez. Nu sunt probleme cu benzina pentru ca tot timpul rezervorul este peste 50%, aditivata. Nu e asa usor sa schimb filtrele cu vecinul meu, cum spui tu, la asta m-am gandit si eu, pentru ca masina e in garantie. Aia de la REnault au spus ca daca umblu la ceva din motor, PA. In plus, motorul e inghesuit si nu se vad cele doua filtre. Trebuie umblat sa vedem pe unde le-au aruncat astia de la REnault. Caut si un tutorial si nu gasesc Nu e normal sa schimbi un filtru dupa 5000 km, de asta spuneam sa-l curat, insa dupa ce ma chinui sa ajung la el, e clar ca-l schimb,maiales ca are un pret foarte mic. O sa fac o poza cu motorul, sa vezi cum arata.
Motor Clio. Poate ma ajuta cineva si imi spune unde sunt cele doua filtre de gaz pozitionate. <span class='edit'>11 Jan 2022, 11:06:</span> Si diferenta fata de Tomasetto, instalatie GPL montata pe Skoda: This post has been edited by patraulea100: 11 Jan 2022, 10:12 Attached thumbnail(s) motor_Clio.jpg ( Size: 166.67k ) Number of downloads: 61 motor_Skoda.jpg ( Size: 146.13k ) Number of downloads: 58 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Da, vad diferenta. Problema e ca Renault (ca si Dacia) au gasit niste pozitii de te doare capul, nu doar mana. Pozele sunt prea mici sa vad in detaliu motorul de la Clio dar urmareste furtunul care iese din rampa de injectie gaz. Ar trebui sa mai ai un senzor specifica instalatiei de gaz si dupa el filtrul de gaz mare. Eventual faci mai multe poze si le pui aici.
Am un Logan cu 1.0TCE cu gaz dar nu stiu cand ajung la el sa vad unde au montat filtrele. Asta cu garantia sa stii ca e de loz in plic. Poti pierde garantia si daca au umblat doar ei acolo. Ca doar n-or recunoaste ce au pus ceva gresit. Si in plus, filtrul mare, e prins intre 2 furtune cu coliere pe surub. Trebuie sa ai spatiu de lucru sa il schimbi cu unul identic da diametru. Diametrul e in functie de furtunul folosit. Deci inainte de toate, trebuie sa ajungi la el sa-l scoti. Daca ai putina indemanare e tot ce trebuie ca nu e racheta spatiala. Si asta ti-o spun ca stiu cum e cu instalatia de gaz. Eu imi fac singur service-ul la ea si nu am probleme. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
patraulea100 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
Multumesc. La Duster, desi e acelasi motor, filtrele se pot scoate usor, fiind puse diferit ( e mai mult loc). Presupun ca si pe Logan e la fel. Cred ca filtrele sunt undeva sub stergatoare,dupa chestia aia de aluminiu. SAu sub baterie?
![]() This post has been edited by patraulea100: 11 Jan 2022, 11:12 Attached thumbnail(s) motor_Clio.jpg ( Size: 936.87k ) Number of downloads: 49 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Poza e mai mare dar nu ajuta. Localizeaza injectoarele de gaz si fa poze mai de aprope la zona respectiva. E posibil ca filtrul sa fie intre baterie si motor, in partea din spate.
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 12:28 |