Koleos 4x4 2wd sau mod auto
![]() ![]() ![]() |
Koleos 4x4 2wd sau mod auto
Mikey32 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|||
grig1960 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Salut, in modul 4x4 Auto tractiunea este pe fata, spatele cupleaza numai cand e nevoie, adica atunci cand rotile fata pierd din aderenta. Consumul este un pic mai mare, dar nu atat incat sa-ti faci probleme.
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
Mikey32 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
Am inteles, deci la demaraje mai puternice in general e posibil sa mai intre si rotiile de pe spate mai ales ca am cauciucuri de iarna
![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|
Mikey32 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
Mai am o intrebare, am 6 viteze la cutia automata dar nu prea vad sa intre viteza a 6-a decat daca dau manual.
|
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Salut, daca iesi pe autostrada si rulezi cu peste 130 pe ora sigur o sa ajunga si in viteza a 6-a.
This post has been edited by grig1960: 2 Apr 2021, 14:11 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
Mikey32 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
Am inteles, multumesc de raspunsuri.
|
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|
johan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
Salut,
legat de acest subiect , ce este recomandat pentru primavara si vara , mod auto sau tractiune fata ? In mod tractiune fata, la plecare de pe loc demarajul este adesea cu scartait de cauciucuri, din acest motiv folosesc mod auto. La consum nu se vede diferenta. Mentionez ca masina este echipata cu anvelope all season Goodyear Vector 4 Season 225 60 17 99V. Poate fi o defectiune sau asa este normal ? Multmesc anticipat Johann |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Salut, raspund cam tarziu. Eu circul tot timpul pe modul Auto, e mai sigur mai ales in conditii de ploaie si asfalt umed, nu stau sa schimb mereu in functie de cum e drumul. Nu e gresit nici daca mergi vara si pe asfalt uscat pe 2x4, diferenta de consum sa stii ca este nesemnificativa. In legatura cu scartaitul la plecarea de pe loc, daca demarajul este normal (fara plecare in forta) nu ar trebui sa apara. Stiu ca problema asta apare la masinile cu geometria rotilor data peste cap, dar in general in curba. E cutie manuala sau automata?
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
johan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
Salut, multumesc de raspuns !
Este cutie manuala, se manifesta intotdeauna numai la plecare de pe loc normala fara accelerare puternica, pe drum uscat. Geometria a fost verificata iar ambreiajul nu este uzat. Anvelopele sunt uzate uniform maxim 20%. In mod auto nu am probleme. |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Tind sa cred ca problema este la ambreiaj, in sensul ca e posibil sa cupleze prea brusc. Ar trebui verificata pompa ambreiaj si cilindrul receptor ambreiaj (care este corp comun cu rulmentul de presiune), eventual si o aerisire a circuitului ambreiaj si vezi cum merge dupa. Altceva nu imi vine prin cap.
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
johan |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
Multumesc de raspuns, voi face operatia in scurt timp. Necesita demontarea cutiei de viteze ?
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Pentru pompa si aerisire nu trebuie data cutia jos, pentru cilindru-rulment si eventual placa de presiune, disc ambreiaj, volanta, trebuie data jos.
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
johan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
In acest caz voi verifica pompa si aerisit, daca nu are efect operatia voi circula numai in mod auto. Daca trebuie demontata cutia mai bine schimb complet ambreiajul.
O zi buna in continuare si multumesc de sfat. Johann |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
Mikey32 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
Salut, tot in legatura cu modul auto am inteles ca trebuie sa fie toate cauciucurile la fel pe toate rotiile? sau se pot pune marci diferite fata spate sau gradul de uzura diferit?
|
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Salut, anvelopele ar trebui sa fi toate la fel (adica acelasi producator) si aceeasi dimensiune (specificata in CIV). Daca nu e posibil, macar sa fie toate de aceeasi dimensiune, eventual masurat diametrul si sa nu fie diferente, altfel apar sigur erori prin bord.
This post has been edited by grig1960: 7 Apr 2021, 14:45 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
Mikey32 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
Diametrul e acelasi la ele doar ca am momentan Michelin pe fata si ceva de iarna pe spate, cele pe fata sunt mai tocite.
|
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.346 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E perfect asa daca vrei sa faci muci cuplajul de 4X4. Ori o tii in 2WD , ori pui roti identice (marca, model, uzura)
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mikey32 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 March 21 ![]() |
Deocamdata o am in 2wd, trebuie sa imi mai vina 2 cauciucuri acelasi model si marca. Conteaza si uzura la ele sa fie identica? e cam greu din moment ce in 2wd si auto se merge preponderent cu tractiunea fata.
|
--------------------
Renault
Koleos
2008
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.346 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
NU e deloc greu daca la 5000km le rotesti fata cu spatele. Scrie si prin manual chesti asta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 22:05 |