Renault Megane 3 - Enigme failure hazard, Erori turație, erori accelerație.
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 3 - Enigme failure hazard, Erori turație, erori accelerație.
AlexandruCAN123 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 January 21 ![]() |
|
||
--------------------
Remault
Megane
2012
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
turbo tau este mort, motorul o ia pe ulei .... nu mai umbla cu masina deloc, risc mare sa ii pui cruce motorului de tot.
platforma si la service. se schimba turbo, se curata tubulatura de ulei si spera sa msi fie motorul in mintile lui. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dan_g |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Pedala de acceleratie ramane apasata cand se tureaza singura?
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
AlexandruCAN123 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 January 21 ![]() |
Pedala din ce am înțeles nu rămâne apăsată, dar după are momente in care apasă pedala și nu mai Răspunde deloc la comenzi
|
--------------------
Remault
Megane
2012
|
|
lupukel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
cj98czh are dreptate.
Turbina ta scapa mult ulei de motor pe langa ax. Uleiul ajunge in admisie si motorul incepe sa mearga pe ulei (celebra sintagma "a luat-o pe ulei" la asta se refera). Dieselul nu are o problema cu asta, iar cum fluxul de ulei nu e controlat de nimic, venind odata cu aerul din turbo, ti se tureaza singur motorul. Risti sa strici iremediabil motorul daca o mai pornesti. Daca nu-l crezi pe cj98czh, verifica nivelul de ulei pe joja. Daca ai noroc scapi cu o reconditionare turbo, dar nu poti sa stii pana nu o duci in service, pe platforma! Mai exista o posibilitate, dar tot in service o lamuresti. Daca ti-e infundata conducta de retur ulei de la turbina catre baie, creste presiunea uleiului la intrare in turbina si ti-l impinge pe langa ax in admisie. Se mai intampla, returul e prin cadere naturala, nu e presurizat, si exista risc sa se faca depuneri si sa se infunde. Da tre sa le zici tu sa se uite, altfel primesti din start deviz de inlocuire turbo si nu e tocmai ieftin. Reconditionarea e cam 50% dintr-o turbina noua. This post has been edited by lupukel: 31 Jan 2021, 13:55 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
si atentie la service ca sunt purini care fac treaba cum trebuie si curata ror ce trebuie ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
lupukel |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Eu am patit-o cu conducta de retur, am mers la un service, s-au uitat in partea de sus si au zis ca e curat si n-are nimic. Au refolosit aceeasi garnitura si doar au strans-o mai tare pana au aplatizat-o.
Asa ca mi-am comandat eu garnituri noi, sus e metalica, jos e de cauciuc, am mers la alt mecanic, si evident pe partea de jos, unde conducta e flexibila, aveam o gramada de depuneri. P.S. Mie nu mi se tura singur motorul, dar aveam destul de mult ulei pe traseul de intercooler si faceam munca de detectiv sa vad de unde vine, dupa ce am primit si eu verdict ca tre sa inlocuiesc turbina. Intr-un final am gasit sursa, vapori de ulei pe traseul de carter, asa ca am schimbat si capacul de la chiulasa, care are incorporat epuratorul de vapori de ulei, da asta e alta poveste. This post has been edited by lupukel: 31 Jan 2021, 15:23 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
AlexandruCAN123 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 January 21 ![]() |
Problemă rezolvată. Senzorul de accelerație se defectase și de aceea dădea rateuri cu turația. Turbina era în regulă.
|
--------------------
Remault
Megane
2012
|
|
clau166 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Care e "senzorul de acceleratie" ? Un cod , o poza cred ca ar ajuta.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
lupukel |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Bravo!
Ai scapat ieftin ![]() Clau, acceleratia e drive by wire, pedala nu actioneaza direct asupra motorului. Exista un senzor care masoara pozitia pedalei, si mai departe se ocupa calculatorul de injectie. Senzorul ar trebui sa fie in undeva in spatele pedalei. Am dat la un moment dat pe aici peste un topic exact despre asta, da trebe dat niste search-uri. This post has been edited by lupukel: 6 Feb 2021, 13:35 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
clau166 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Din cate stiam sunt 2 reostate ( rezistente ) gandite una dublu valorii celeilalte. Merg amandoua simultan tocmai pentru a nu crea probleme. De exemplu una are 1000ohmi, cealalta 2000ohmi. Sunt concepute asa pentru situatia in care se defecteaza una sa mearga cealalta sa nu ramai fara acceleratie deodata. Deci teoretic nu se strica ambele simultan. Dar na...poate nu aveau tensiune/alimentare.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
QUOTE(clau166 @ 5 Feb 2021, 16:42) Atasat schemele VESA, VISU si locatia pentru potentiometru pedala acceleratie X95 K9K Iar acesta cred ca este un bun exemplu ca ceea ce credem noi uneori referitor la unele efecte nu este neaparat si cauza problemei. Asa cum bine a scris un coleg Renault are mistere pe care Omul...este (destul de) greu sa le afle! (iar de multe ori si detaliile pot sa faca diferenta) Toate cele bune! LE: am uitat insa ceva mult-mult mai important: tin sa multumesc initiatorului pentru faptul ca a revenit cu rezolvarea\cauza problemei, este de apreciat (plus si interesant). Iar daca tot am editat mai adaug patru capturi (desigur ca sunt mai multe) cu valorile si procedura de diagnosticare, poate sunt de folos si altor colegi. This post has been edited by Gil26: 10 Feb 2021, 09:19 Attached thumbnail(s) SenzorPedalaAcceleratie1.png ( Size: 112k ) Number of downloads: 160 SenzorPedalaAcceleratie2.png ( Size: 30.34k ) Number of downloads: 166 SenzorPedalaAcceleratie3.png ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 167 SenzorPedalaAcceleratie4.png ( Size: 34.25k ) Number of downloads: 165 PotentiometruAcceleratie1.png ( Size: 87.09k ) Number of downloads: 148 PotentiometruAcceleratie2.png ( Size: 81.23k ) Number of downloads: 15 PotentiometruAcceleratie3.png ( Size: 128.77k ) Number of downloads: 16 PotentiometruAcceleratie4.png ( Size: 128.08k ) Number of downloads: 17 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 20:57 |