DTC9267, DTC9268 - probleme start stop
![]() ![]() ![]() |
DTC9267, DTC9268 - probleme start stop
clau166 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Dupa inlocuirea alternatorului ai modificat si in soft ce tip de alternator ai montat pe masina? trebuie configurat in UPC noul alternator.
This post has been edited by xmisterx: 18 Oct 2020, 14:18 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
clau166 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Nu am modificat. Se poate modifica undeva ? Poate o sa ma uit daca am asa parametru dar nu am gasit. Am interfata delphi dar as putea folosi si ddt4all. Nu am acces la clip.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Nu stiu care este modelul tau de UPC insa trebuie sa fie ceva de forma asta
Attached thumbnail(s) alternator_config.jpg ( Size: 295.96k ) Number of downloads: 420 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(clau166 @ 18 Oct 2020, 14:06) Bateria este de tip AGM. Are 8 ani vechime. E cam veche. Cand dau la demaror tensiunea scade pana la vreo 9,7-10 volti. Cam veche bateria si cam mult scade tensiunea, sub 11V-->trebuie schimbata QUOTE(clau166 @ 18 Oct 2020, 14:06) Este un fir pe alternator care duce in ECU . Din cate stiam daca scot acel fir alternatorul trebuia sa incarce la tensiunea maxima. Releul din alternator e pilotat de ECU pe acel fir, este o comunicatie seriala, i se spuna cand si cu cat sa incarce. In stanga la baterie este un fusebox, din borna + merge un fir la el , in mijloc. Daca scoti capacul de plastic de pe baterie o sa ai acces in lateral stanga la fusebox e o mufa cu 3 fire, impinge usor de ea sa fie sigur la loc. This post has been edited by azaghorth: 19 Oct 2020, 09:50 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
clau166 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Am gasit acel parametru in ddt4all ( pyren) dar doar indrumat pot scrie ceva. Valorile sunt 0800 si se tot repeta. Nu am cum sa stiu ce ar trebui sa scriu.
Intre timp: - am verificat tensiunea cu voltmetru pe firul care intra in alternator 7,5Volti cu contactul pus - am pus multimetru pe senzorul de curent de pe baterie si variaza 0,2-0,3V deci nu e intrerupt. Ce observ pe diagnoza care merita atentia (nu am schimbat vreun parametru ): - pare ca ar cere uneori 14.5 volti si primeste 14,1-14,2 - in continuare daca pornesc motorul si nu turez nu incepe sa incarce pana nu ii dau un sprit la acceleratie - alternator load pare sa fie constant 99%. Nu stiu daca era asa anterior - la sectiunea "read battery voltage" nu imi arata niciun parametru. Nu citeste nimic. De cate ori opresc motorul "last battery voltage" pare sa fie 13.547V Am 2 erori importante prezente: - DTC038096 -pe ecu -diagnostic preheating unit connection . La ce se refera asta ? Saptamanile trecute am inlocuit cele 4 bujii incandescente de la antigel. Ma gandesc sa nu fie doar o consecinta a voltajului scazut. - DTC926755 - pe UPC - Stop and start not configured. Ocazional apare si DTC926864 ESM. Ma gandesc la 2 lucruri acum : 1) nu comunica cu alternatorul . Ar explica de ce nu porneste incarcarea la ralanti pana nu accelerez. De aici as zice posibil releu pe alt protocol comunicatie ? Desi vad comunicatie pe protocolul LIN. 2) in continuare acumulatorul defect. E baterie veche. Tensiunea e mereu aproape de 12v chiar daca de cate ori pornesc alternatorul baga curent si mai mult de atat am incarcat vreo 12 ore pe redresor. Cum iau redresorul de pe acumulator scade rapid sub 12,6 volti. In 2-3 ore de repaus ajunge la 12.2. Alternator anterior 120A , anterior actual 185A ambele Valeo cu un singur pin. Alternatorul Valeo de 120A il am pe masina de aprox 6luni din dezmembrari. Defect regulator de tensiune. Atasez poze poate observati ceva care nu e la locul lui. Multumesc , azaghorth. Voi verifica. Atasez poze si cu alternatorul anterior ( 231000027R ) dar si cu cel actual de provenienta Nissan aparent. <span class='edit'>19 Oct 2020, 16:11:</span> Am verificat si acel fusebox de la baterie si nu e nimic intrerupt, oxidat , slabit. Totul OK. Am facut un drum de vreo 25km cu masina si alternatorul incarca permanent 14,2 volti. Nu am frana de motor sau poate era alternatorul care frana pana acum. Nu exista acea frana de motor la coborare. Mesajul e in continuare prezent "battery charging system" error + stop. Dupa acel drum la 10 minute dupa oprire motor am masurat tensiunea cu bateria pe masina : 12,4 volti. Absolut normala. A crescut nu a scazut. Deci alternatorul incarca. Dupa ce am demontat bateria de pe masina a urcat la 12,68-12,7 volti. Am luat o alta baterie obisnuita, plumb acid de la cineva si am pus-o pe masina. Problema persista. Porneste usor si cu bateria asta dar pe bord am eroarea mai sus mentionata. Nu este problema din baterie cred eu. Nu stiu daca e normal cand pun contactul sa scada tensiunea pe baterie ( fie a mea , fie cealalta cu vechime 1 an ) de la tensiunea lor 12,9 in cazul acelei baterii imprumutate la 12,1V . Pare ca intra un consumator puternic sau atunci face un test. E suficient contactul pus fara pornire motor si mesajul acela imi apare in bord la 10 secunde dupa mesajul "check start stop" . Ordinea asta e : contactul pus , apare mesaj "check start stop" dupa inca 10 secunde apare "battery charging system". Am testat tinand redresorul pe baterie si am pus contactul si tensiunea scade si cu redresorul tot pana la vreo 12,1-12,2 volti si eroarea e inevitabil aceeasi. 20 Oct 2020, 12:43: Nu gasesc informatii despre alternator deloc. Am gasit despre alte modele "fg18t" care par sa duca la alternator care provine de pe masina fara recuperare energie la franare si implicit fara ESM. This post has been edited by clau166: 20 Oct 2020, 12:43 Attached thumbnail(s) screenshot.1113.jpg ( Size: 681.53k ) Number of downloads: 414 screenshot.1114.jpg ( Size: 360.17k ) Number of downloads: 357 screenshot.1115.jpg ( Size: 386.92k ) Number of downloads: 349 screenshot.1124.jpg ( Size: 580.52k ) Number of downloads: 350 screenshot.1125.jpg ( Size: 579.7k ) Number of downloads: 23 screenshot.1126.jpg ( Size: 581.41k ) Number of downloads: 21 screenshot.1138.jpg ( Size: 581.87k ) Number of downloads: 20 screenshot.1140.jpg ( Size: 387.17k ) Number of downloads: 22 screenshot.1157.jpg ( Size: 578.68k ) Number of downloads: 23 screenshot.22422.jpg ( Size: 174.15k ) Number of downloads: 59 alternator_renault_megane_3_1_5_dci_2008_2013_c7bd9f2d02618deb29_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 257.59k ) Number of downloads: 61 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
clau166 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Am reparat alternatorul de pe masina. Montat inapoi eroarea apare cu intermitenta. Am sters erorile cu diagnoza si parea sa fie ok dar la primul drum in continuare imi apare cu intermitenta ( rar , e adevarat ) martorul in bord cu probleme incarcare.
Totusi, de la montarea pe masina a alternatorului sistemul start-stop functioneaza. Se dovedeste ca e o eroare de comunicatie cu alternatorul dar nu-mi dau seama de ce am inca semnalizare de probleme in bord. S-ar putea sa aibe legatura si cu injectoarele care deodata pare ca au picat si motorul nu mai merge rotund mai ales la rece. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
clau166 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Dupa inlocuirea injectoarelor a disparut si eroarea afisata ocazional in bord cu eroare incarcare.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
radu_valentin@ymail.com |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 January 25 ![]() |
QUOTE(xmisterx @ 18 Oct 2020, 16:52) Salut, Am o problema similara. Am o interfata CLIP dar nu gasesc sectiunea unde pot reconfigura alternatorul. Din pacate nu pot descarca atasamentul. Oare il poti reincarca te rog? Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Grandtour
|
|
Emyoo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 February 19 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane III
2013 Estate BOSE Edition
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:21 |