1.5 Dci , se infraneaza la mers constant., In timpul mersului constant se infraneaza motorul.
![]() ![]() ![]() |
1.5 Dci , se infraneaza la mers constant., In timpul mersului constant se infraneaza motorul.
Megan Gold 2008 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 April 20 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megan
2008
|
|||
geoman |
![]()
Post
#2
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Cu autofranarea daca iti apare mesajul electronical fault periodic, verifica contactul de frana de la pedala. Mai precis contactul pe liber(neapasat) al butonului daca are continuitate. Daca nu are, e de inlocuit contactul de frana, adica induce in eroare ecu cand pedala de frana nu este apasata. Efectul de ezitare in a progresa la cresterea vitezei apare si daca intra pe overboost din cauza ca turbina da o presiune exagerat de mare(de ex 2800-2900mbari), mai mare decat cere ecu, datorita fie blocarii pe deschis a voletilor(calamina excesiva pe voletii geometriei turbinei) ori solenoidul nu inchide vacuumul la cererea ecu(solenoid defect sau necorespunzator). Cu turbina si geometria variabila ce poti sa faci sa o cureti cu spray de curatat egr-uri/turbine. Eu am degripat-o cu spray valvoline de genul asta. Dai de cateva ori pe intrarea in turbina, "plimbi" oleaca lichidul de curatare astfel incat sa patrunda prin mai multe locuri a geometriei, partea evacuare astepti oleaca sa actioneze si incerci sa apesi pe reglajul geometriei. Ar trebui sa cedeze. Alte metode sa demontez geometria eu nu am gasit iar bagatul surulbelnitei in cercul de ghidare a voletilor 100% duce la plesnirea cercului de ghidare. Daca nu aveai joc in axul turbinei nu era necesara schimbarea miezului. Bazaitul de la solenoidul turbinei dupa oprirea motorului e probabil din cauza faptului ca nu ajunge reglajul geometriei in pozitia complet inchis a voletilor. Se duce dupa cel mult un minut. Nu e ceva de ingrijorat pt ca face si la alte masini care merg ok. Folosirea masinii exclusiv in regim de taximetrie duce la blocarea geometriei turbinei la motorul asta daca ai pierderi de ulei. Trebuie sa o mai scoti din cand in cand saptamanal la drumu lung 130-150km/h daca ai unde. Uleiul pe geometrie indica si alte probleme ale motorului pe pierdere de ulei prin cilindri spre evacuare. Motorului asta nu-i place exploatarea in regim de taximetrie, mai ales daca are km multi. O sa inceapa sa piarda din ce in ce mai mult ulei.
LE: topicul cred ca se poate inchide intrucat ai aceleasi simptome discutate de altii aici : https://www.reno.ro/Performante-scazute-1-5...32-t288434.html This post has been edited by geoman: 28 Apr 2020, 11:49 |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 10:59 |