Eroare P0094 si P0002 Megane 1.5dCi 63kW, Megane 1.5dCi 63kW
![]() ![]() ![]() |
Eroare P0094 si P0002 Megane 1.5dCi 63kW, Megane 1.5dCi 63kW
mnsdaniel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 June 17 ![]() |
Attached thumbnail(s) Screenshot_20190930_072339.png ( Size: 112.45k ) Number of downloads: 358 |
||
--------------------
renault
megane
2010
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Verifica si cablajul celor 2 componente, poate e vre-un contact slab pe undeva sau izolatia busita.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
mnsdaniel |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 June 17 ![]() |
Am verificat, nu pare a fi ceva in neregula cu cablajul, iar aparitia erorii nu este aleatoare, doar in treptele superioare cand "o calc".
Mersi de sfat |
--------------------
renault
megane
2010
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
"mi s-a spus ca ar fi probleme cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si l-am schimbat, problema nu s-a rezolvat."
Nu neaparat... In eroare zice ca e problema in circuitul de control al regulatorului nu la regulator... Trebuie doar citit cu atentie. La o simpla cautare pe google dupa eroarea P0094 gaseai asta : P0094 Inainte sa te apuci sa schimbi piese dupa cum zic "marii mecanici" de la service, nu strica putina documentare. Era cineva cu probleme pe partea de injectie, i s-a recomandat schimbarea pompei (~1800lei), in final s-a dovedit a fi problema un o-ring de 5lei... Nu pica asa usor piese mari, de obicei is problema piese mici care dau un defect mare.Iar la service se schimba piesa cea mai mare (si mai scumpa). Cand cineva merge la un service deci teoretic la specialist, se asteapta ca acolo sa se gaseasca piesa defecta nu piesa care se crede a fi defecta.Ca altfel isi schimba omul piesele pe rand pana da de cea defecta. Acest schimb de piese la service prin metoda eliminarii, ar trebui facut pe cheltuiala respectivului service nu pe banul clientului. "Baietii ce mi-au reparat injectoarele mi-au spus ca ar putea fi sensorul ce citeste presiunea pe rampa de injectie, l-am inlocuit dar problema mea tot nu a disparut. Ai o scurgere de motorina undeva in circuit, asta a dus la o pierdere de presiune...Problema reperata de Senzorul de presiune.Tocmai pe el l-ai schimbat, adica the good guy. E ca si cum unul fura din fabrica, paznicul il prinde...Si schimbi paznicul.Problema rezolvata! ![]() Erau sanse sa fie senzorul de vina, dar daca nu el el si totusi e alta problema?Nu merita investigat? Poate paznicul se inseala, dar daca spune adevarul? Aparent e o problema si cu releul de la bujii... This post has been edited by azaghorth: 3 Oct 2019, 08:58 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
mnsdaniel |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 June 17 ![]() |
Mersi frumos pentru explicatie, foarte interesant si link-ul.
Intr-adevar acum am vazut ca unele piese le-am schimbat inutil. Am verificat cum zice si in link, nu se vad pierderi de motorina catusi de mici nici pe la injectoare si nici pe la conducte. Am verificat atat cat am avut acces si cablajul si nu se vede nimic suspect. Singura piesa ce ar mai fi de verificat, zic eu ar mai fi pompa de injectie, asta ar insemna o investitie de inca 1200 de lei (cel putin asa mi-a spus mecanicul ca ar costa reconditionarea pompei). Oricum am un gust amar dupa experientele de la service-urile la care am fost cu problema, cu abordari de genul "ar putea fi..." |
--------------------
renault
megane
2010
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu placere
![]() Inainte sa se apuce mesterul de reconditionat, intreaba ce are de gand sa schimbe. Nu stiu cati km are masina ta, insa nu prea are ce sa se uzeze pana in 200.000km incat sa trebuiasca reconditionata. Cel mai probabil ceva garnituri/o-ring-uri is problema (parerea mea). Ar fi bine sa iei parerea la 2 mecanici... This post has been edited by azaghorth: 9 Oct 2019, 14:34 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
mnsdaniel |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 June 17 ![]() |
Revin cu informatie legat de problema masinii mele
![]() am cumparat o pompa second de pe o masina avariata (acelasi cod - 400 de lei) plus manopera 300 = problem solved. Mersi pentru toate sfaturile primite! ![]() |
--------------------
renault
megane
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 17:58 |