Dilema la schimbarea butucului de contact
![]() ![]() ![]() |
Dilema la schimbarea butucului de contact
Andrei12345678 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 17 March 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kangoo
1.9d F8Q-P6
- GR 07 MAI
|
|||
Alin2225 |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 17 November 16 From: Timisoara ![]() |
Pai cum ai putea sa bagi cheia aceea in butucul tau? E normal ca iti treuie si butucul si cercul acela negru care citeste cipul.
Nu stiu cum arata busonul de la benzina/ diesel ca daca e ca la dacii iti trebuie si ala. This post has been edited by Alin2225: 5 May 2019, 16:53 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 86 cp
2007 Sper ca dupa ce mor nevastamea sa nu-mi vanda sculele la pretul care i-am zis eu ca le-am cumparat
|
|
Andrei12345678 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 17 March 18 ![]() |
Cercul acela negru nu citeste cipul , nici eu nu stiu ce face sigur dar azi cu putin efort am miscat umpic mai tare contactul si am reusit sa o pornesc , contactul merge greu doar prima treapta care este cea de accesorii , a doua treapta merge foarte usor iar ultima cand dai la automat tot usor merge, la prima treapta trebuie sa misc stanga dreapta de cheie in timp ce invart de ea si merge , dar ca sa scap de problema o sa schimb si contactul.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9d F8Q-P6
- GR 07 MAI
|
|
ccoto |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Scoate partea metalica din cheia ta veche si pune-o in cheia noua. Partea metalica e demontabila.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cum zice ccoto, tie iti trebuie chipul din cheia veche si insertul metalic de la a ta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ccoto |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Nu, chipul si electronica din cheia noua trebuie folosite, impreuna cu partea metalica de la cheia veche
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Andrei12345678 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 17 March 18 ![]() |
Pana sa primesc aceste raspunsuri pusesem pe masina un contact defect care se imvartea cu orice cheie chiar si cu surubelnita.
![]() This post has been edited by Andrei12345678: 22 May 2019, 17:02 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9d F8Q-P6
- GR 07 MAI
|
|
ccoto |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Exact. Da, se poate. Iei cheia (lamela metalica) care se invarte si o pui in cheia noua, care are chip-ul cu care masina porneste.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
un surub scoate insertul metalic de pe cip
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Andrei12345678 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 17 March 18 ![]() |
Bun ,am rezolvat am mutat partea metalica in cheia cu chip cum mi-ati spus dar azi mi sa intamplat cand pun contactul se stinge martorul de bujii apoi se reaprinde si nu se mai stinge iar motorul nu porneste. Cipu il recunoaste ca nu licare ledul acela cand pun contactul , se aprinde si se stinge cum e normal dar se reaprinde martorul de la bujii iar motorul nu porneste. De la ce sa fie?
This post has been edited by Andrei12345678: 27 May 2019, 21:56 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9d F8Q-P6
- GR 07 MAI
|
|
ccoto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Electromotorul invarte? Daca nu dai detalii, e imposibil ca cineva sa iti poata da un raspuns.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Andrei12345678 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 17 March 18 ![]() |
Invarte de il ia draci , nu e de la chip ca a mers ceva dupa ce am facut modificarile , hai sa povestesc mai clar cum se intampla. Am vrut ieri sa ma duc sa dau o tura cu masina , m am suit in ea am pus contactu dau la automat scoate putin fum negru si nu porneste. Am observat atunci cand pun contactul ca dupa stingerea martorului de bujii incandescente se reaprinde iar martorul(nu este de la buji le am testat merg perfect di nici de la releu). De cate ori as da la automat sta aprins martorul de bujii si nu porneste. Am impins o la vale azi (contact pus +treapta 3) a pornit imediat cum i am dat drumu la ambreiaj dar sta martorul de bujii aprins si nu se accelereaza deloc , am lasat-o la relanti si merge foarte prost motorul (nu merge rotund si da putin fum). Am oprit-o si sa ii dau sa o pornesc tot nu a pornit , am mai pornit-o odata la vale si tot asa face nu se accelereaza deloc motorul , le relanti merge urat si da fum si sta aprins martorul de injectie in bord.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9d F8Q-P6
- GR 07 MAI
|
|
ccoto |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Asta e un simptom ca nu ti se alimenteaza bine pompa de injectie. Apa in motorina? Filtru infundat? Vreun furtun de motorina spart? De aici as incepe verificarile.
Simptom identic am avut cand, intr-o iarna s-a racit brusc si in benzinarii era inca motorina de vara cand am alimentat ultima oara (depuneri de parafine in filtru). |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Andrei12345678 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 17 March 18 ![]() |
Schimbat filtru motorina+ verificat tot traseul de alimentare, pus o supapa unic sens dupa filtru de motorina ca m am gandit ca se duce motorina inapoi , verificat supape retur injectoare merg perfectl. Motorina are de la MOL numai de acolo bag ca e cel mai aproape de mine. Am mai cautat chestia asta ce mi se intampla mie si cica est e de la sensorul rotor al pompei de injectie ca cica are un ax acolo si trebuie pusa o saiba foarte subtire de 0.20-0.30mm. La un service nu am cum sa o duc ca nu porneste si nu as vrea sa dau bani pe platforma ca e la vreo 50km un service de mine.
Am cautat pe net si toti zic ca ceva ax la pompa de injectie https://youtu.be/I_X2Mmi7Etg cam asa ramane si la mine martorul acela aprins doar ca la mine nu porneste daca dau la cheie trb impinsa apoi ramane la relanti cu martorul acela aprins si da fum si nu se accelereaza ca in acel video. Nu stiu daca sa imi bag nasu pe acolo , trb anumite dimesiuni la saiba aia.. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9d F8Q-P6
- GR 07 MAI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:38 |