Problema clima megane 2, Functioneaza (bagă rece ) pe turatii mici
![]() ![]() ![]() |
Problema clima megane 2, Functioneaza (bagă rece ) pe turatii mici
altruista |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|||
ProfiBv |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(altruista @ 29 May 2018, 17:44) Nu stiu daca s-a mai intamplat cuiva până acum. Am o problemă la clima baga aer rece doar pe turatii sub 2200, in rest baga aerul de afara. Mă poate ajuta cineva? Daca conteaza, megane 2, 96 kw, 131 CP an 2007. Multumesc celor care imi vor raspunde. <span class='edit'>30 May 2018, 02:28:</span> Up Cantitate prea mica de freon. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
altruista |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
UPDATE:
Am fost la doctor, reincarcare cu freon, aveam 520g freon si 13 ml ulei. Am bagat 550 g + 15 ml ulei. Nu s-a schimbat nimic, aceleasi probleme, baga rece pana in 2000-2200 turatii. Am pus tester can clip si arata ca la turatie mai mare de valorile acelea creste presiunea in instalatie si se opreste compresorul. Daca presiunea scade (turatii mici) porneste iarasi compresorul. Nu stie nimeni ce se intampla. Vă rog poate stie cineva. Multumesc. This post has been edited by altruista: 31 May 2018, 17:38 |
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Spala radiatorul din fata foarte bine.Dai cu jetul pe el cu motorul si a/c pornit si daca are cine sa-l si tina turat macar la 1500 si mai bine.
A doua varianta, scoti filtru de polen si te uiti in locasul lui daca nu cumva este colmatat vaporizatorul sau poate face gheata pe suprafata .Cu ocazia asta verifica si scurgerea condensului din carcasa aerotermei .Tre sa fie un furtun care pleaca din partea de jos a carcasei si iese sub masina. 31 May 2018, 19:34: Aaa , ventilatorul din masca fata l-ai auzit pornit ? This post has been edited by ProfiBv: 31 May 2018, 18:34 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
altruista |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
Radiatorul e curat, l-am spalat si suflat cu aer, a fost schimbat anul trecut impreuna cu presostatul si radiatorul de antigel (martie anul trecut). Nu e de-acolo. Iar la filtru de polen - de ce pe turatii mici ale motorului la aceiasi ventilatie a climei baga rece iar pe turatii mari nu mai baga rece? O sa ma uit maine acolo dar nu cred. Ventilatorul din masca porneste. Am tot cautat ce rol are acel presostat dar n-am gasit, am vaga impresie ca el ar fi problema. Nu stiu daca are rolul de a regla presiunea in instalatie. Pe tester cand presinune crestea oprea compresorul.
|
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
mnm |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
La o temperatura ambianta>25 grd. C lasa masina pe loc, la ralanti, cu AC pornit, setat pe 20 grd. C pe asfalt/ beton uscat min 10 min. Pe mijloc in dreptul vaporizatorului AC din bord sau la sfarsitul galeriei de evacuare din motor/inceput toba trebuie sa apara picaturi de apa pe asfalt/ beton uscat....si dupa mai mult timp o balta de apa. Daca in interior AC se simte si nu apare balta de apa... scurgerea centrala de ape pluviale este infundata si vaporizatorul este imersat in propriul condens.
|
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
altruista |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
Si daca nu curge condensul se ridica presiunea in instalatie? Sa spunem ca e infundata scurgerea, asta e cauza?
|
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
mnm |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu curge condensul instalatia AC merge cum vrea ea.
Eu vorbesc din experiente personale si dupa 2 luni de vara fara ploaie m-am trezit cu mocheta uda pana in port bagaj iar la bancheta din spate baltea apa...acum fro 7 ani. |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Cel care a incarcat instalatia ar fi trebuit sa vada pe ceasuri si la ce presiune se decupleaza compresorul , ca sa elimini posibilul defect de presostatului .
Presostatul are rol de protectie a instalatiei . Condensul nu va balti ci va ingheta pe vaporizator astfel nu se face schimbul de temperatura .... Aerul de afara trece prin filtru de polen ,apoi prin vaporizatorul (radiatorul de A/C intern) unde este racit si ,atentie , USCAT , apoi intra in radiatorul de incalzire ..... This post has been edited by ProfiBv: 31 May 2018, 20:48 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
altruista |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
Astept si alte pareri. Senzori ceva, de ce creste presiunea?
|
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#11
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Eu as recomanda sa incerci sa scchimbi senzorul de presiune si sa maresti cantitatea de ulei din compresor si sa folosesti functia "search" a forumului ....
Uite ce am gasit eu la o cautare rapida .. tabel_compresor.JPG ( Size: 57.4k ) Number of downloads: 1191 This post has been edited by Dreamer: 3 Jun 2018, 08:54 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
greny |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 18 July 15 From: Timisoara ![]() |
fyi
This post has been edited by greny: 3 Jun 2018, 20:04 Attached thumbnail(s) Capture1.JPG ( Size: 117.66k ) Number of downloads: 1244 Capture2.JPG ( Size: 130.99k ) Number of downloads: 1193 |
--------------------
Renault
Megane 4
2019 Mégane II 1.6 16v 113 BM0J 2002
Mégane Sedan IV 1.33 tce 140 LVNB 2019 |
|
marian24gam |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 1 May 09 ![]() |
Salut !
La mine altă problemă. Nu mai bagă aer rece, când stã în ralanti(pur și simplu ,intră aerul de afară). Cum accelerez un pic ,peste 1000 turații , pornește ventilatorul și începe să bage aer rece. ????? This post has been edited by marian24gam: 4 Jun 2018, 11:54 |
--------------------
renault
megane sedane 2
2003 1.9 dci
- br-24-gam
|
|
altruista |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
Dreamer senzorul este bun deoarece sesizeaza presiunea ridicata si opreste compresorul, altfel ar plesni conductele. Uleiul la incarcare descarcare de freon il ia pe cel din conducte nu il ia si pe cel din compresor.
|
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
In primul rand vezi sa nu ti patineze ambreiajul compresorului.
In al doilea ar cam trebui schimbate sau curatate filtrul respectiv supapa de expansiune. In al treilea rand ar trebui curatata toata instalatia si verificat compresorul. |
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
La mine facea gheata pe conducte dupa ultima incarcarea cu freon, si nu mai baga aer rece. Concluzia ca s a bagat prea mult freon, dar robotul ala baga in functie de modelul de masina. Pana nu opream aerul 5 minute sa se dezghete nu mai baga rece. Dupa 2 ani cred ca s a mai pierdut din freon ca nu mai face figuri sau inca nu e foarte cald afara sa mearga la maxim, ac manual pe masina.
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
meg2s |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
@budspencer07: ce experiente anterioare ai cu filtrul uscator si la ce te referi cand spui "curatarea instalatiei"? Crezi ca simptomele pe care le-am descris in postul #25 aici:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=315...dpost&p=4744471 pot avea legatura cu ceea ce sugerezi tu? Dupa cum am scris acolo, cei de la Renault masoara temperatura si-mi spun ca e doar impresia mea ca nu merge aerul... |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Spala bine faguri de la radiatoare .
Verifica si cantitatea de freon intr-o firma specializata in sisteme frigorifice .Cere acolo recuperare ,in vederea aflarii cantitatii avute , vacumare 20 min , umplere 550G freon si ulei 20-50ml . Uita de functia auto . Seteaza temperatura cu 5 grade mai jos ca afara ,treapta 2 sau 3 la ventilatie si dirijat aer pe grilele frontale ,nu pe parbriz nu la picioare .Cand e sufocant in masina dai putin si recirculare dar nu la drum lung. Iti dau PM cu firma specializata in Bucuresti daca tu nu sti vreuna . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Daca vrei sa ai un randament bun al instalatiei ar fi f. bine sa inlocuiesti filtrul uscator. Deasemenea o cantitate prea mare de ulei in instalatie iti poate scadea randamentul.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
mnm |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ProfiBv @ 12 Jun 2018, 20:52) O chestie interesanta sesizata ieri de mandea la mers prin Bucuresti la 2000~3000 rot/min.: La 30 deg. C afara, clima setata pe 22 deg. ...brehaia... nu prea isi facea treaba. Clima setata pe 25 deg. C... era perfect in masina. ??? O idee buna ! |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Se recomandă asta pentru randamentul oamenilor din mașină , după ce coboară și nu pentru eficienta sistemelor de a/c.
Că să mă înțelegeți mai bine , stați vreo 5 minute in zona de mezeluri sau carne în hipermarket și apoi mergeți lângă mașină , în parcare la soare tot vreo 5 minute și să nu-mi spuneți că nu v-ați înădușit ![]() |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
am un zgomot de motor obosit cand pun ac ul ..uleiul incepe sa se prelinga pa peste tot...atunci cand sta in parcare ac porneste numai pe rece, daca vreau mai cald nu vrea, o las in garaj, spatii inchise, nici o problema merge si mai caldut...o fi vreo siguranta ceva?! facut distributie, schimbat compresor..
|
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=316...dpost&p=4748652, dreamer din brasov, o intrebare ca vad ca le mai stii..
un megane 2 din 2007, 1.6, 16 v care are o problema cu ac ul, astfel la mers in oras cu 15 grade pe auto, tureaza la maximum dar nu raceste cum trebuie decat daca ii pun recirculare si nici atunci daca stau pe loc in aglomeratie; freon maximum, nu pierde nimic..compresor nou, radiator nou, o gramada de parale schimbat piesele astea degeaba, el tot nu merge cum trebuie..un sfat daca ai ! |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(dangeorge007 @ 24 Jun 2019, 20:10) http://www.reno.ro/index.php?showtopic=316...dpost&p=4748652, dreamer din brasov, o intrebare ca vad ca le mai stii.. un megane 2 din 2007, 1.6, 16 v care are o problema cu ac ul, astfel la mers in oras cu 15 grade pe auto, tureaza la maximum dar nu raceste cum trebuie decat daca ii pun recirculare si nici atunci daca stau pe loc in aglomeratie; freon maximum, nu pierde nimic..compresor nou, radiator nou, o gramada de parale schimbat piesele astea degeaba, el tot nu merge cum trebuie..un sfat daca ai ! Daca nu te supara , pana apare vecinul ,... Fluxul de aer prin grila de ventilatie este puternic si mult mai puternic la trecerea pe recirculare ? Tubulatura , filtru de polen curate , verificate ? Si ultima posibila problema , clapeta de mixare cald-rece din aeroterma .La clima e controlata de un servomotoras electric si e cam greu si inghesuit spatiul de diagnosticat fizic. Pe manual ,Low la temperatura si treapta 2 de ventilatie simti rece langa aeratoare ? |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
schimbat motorasul cu pricina, degeaba, acelasi comportament..si nu a fost deloc ieftin..cat despre 15 grade si viteza la 1/2 se simte un pic rece si cu recirculare creste turatia si scade un pic temp..compresorul huruie saracu...
tubulatura, filtru curate ...ce i drept la un moment dat am dat jos filtru de la vaporizator si am mers fara el....era mai respirabil aerul si parca baga ceva mai bine..dar nu este bine sa merg fara el, trebuie sa fie ceva care opune rezistenta sau care il strica imediat cand ajunge la inghesuiala si creste temp...se aude cum in loc sa scada turatia motorului si a compresorului, brusc o iau la galop incercand sa bage rece probabil dar degeaba, baga aer cald.....insa, cum am trecut de 35 km/ora cum baga frumos, prea rece chiar daca e la 15 setat, adica asa cum ar trebui..nu mai stiu ce sa mai zic, un sfat, un mester ceva .. |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#26
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Nu ai suficient freon in instalatie ... si daca huruie .. nici ulei suficient ...
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Functionare aleatoare AC. Legatura interna de masa arsa la calc. de aprindere. Remedierea prin legatura directa la masa (baterie).
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ProfiBv @ 24 Jun 2019, 22:04) Daca nu te supara , pana apare vecinul ,... Fluxul de aer prin grila de ventilatie este puternic si mult mai puternic la trecerea pe recirculare ? Tubulatura , filtru de polen curate , verificate ? Si ultima posibila problema , clapeta de mixare cald-rece din aeroterma .La clima e controlata de un servomotoras electric si e cam greu si inghesuit spatiul de diagnosticat fizic. Pe manual ,Low la temperatura si treapta 2 de ventilatie simti rece langa aeratoare ? a fost motorasul de la aeroterma, deci cel responsabil cu sus jos...de fapt treaba este de la cutia de viteze care are o problemuta cu check gear box si blocatul la rece cand trozneste si provoaca un soc destul de urat in masina...maine o duc la service, schimb valva presiune...o caruta de parale.. |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
Dj_captainu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 362 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Legat de functionarea la turatii mici, problema la mine a fost firul de sub compresor care era intrerupt.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 , 1.9DCI, 120CP
- IL-16-RYN Laguna 2 Dynamique
|
|
megan2 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
Salut .Am si eu o problema cu clima, megane 2.2 .Cand apas auto nu mai porneste la max (sau aproape max) ca inainte ventilatorul ci sta la aceeasi turatie mica (cea mai mica).Compresorul functioneaza, baga rece dar nu mai variaza turatia.Aceeasi problema la cald, daca apas auto baga cald, variaza temperatura dar viteza ramane acceasi(cea mai mica).Nu creste viteza nici in mers, nici mai tarziu, in nici o situatie.Sunt nevoit sa o cresc manual apasand butonul dedicat.Daca folosesc incalzirea sau racirea manual merge perfect.
Ce se intampla de nu mai merge "AUTO" asa dintr-o data? This post has been edited by megan2: 29 Oct 2019, 07:49 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 18:59 |