Turbina Megane 3 1.5 DCI, Uzura reparatie
![]() ![]() ![]() |
Turbina Megane 3 1.5 DCI, Uzura reparatie
petree |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) 20170717_151411.jpg ( Size: 2.59mb ) Number of downloads: 846 20170718_064955.jpg ( Size: 2.86mb ) Number of downloads: 885 20170718_065221.jpg ( Size: 3.74mb ) Number of downloads: 868 |
||
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|||
azaghorth |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turbusuflanta are un singur ax,pe care sunt montate turbina si compresorul (de fapt doua elici), ax care ar fi bine sa nu aiba joc deloc,cand are si e mare...se cam rupe.
Probabil ai vrut sa zici ca o pala e deformata... |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
petree |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Joc gasesti la toate, doar ca jocul sa fie unul mic, cum are si turbina mea.
Dupa demontare axul a fost pus pe un strung, a pus un comparator pe lungimea axului, mesterul a facut operatia de fata cu mine, axul avea o mica deformare. A spus ca axul meu mai merge si este mult mai bun ca unul china cum se pune la reparatie! Am forjat masina viteza 200kh, turbina se incinge foarte tare, mesterul a spus ca R.Megane 3 nu a fost facuta pentru asemenea viteza. Pentru o racire mai buna sa ai un intercooler curat, unul murdar nu face o racire buna la turbina! |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ai prins 200 cu ea?
Eu la 170 m-am oprit, mi-a fost mila , bine eu am si cutia TL4 veche... |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turbo nu se raceste prin "intermediul" intercoolerului ... treaba intercoolerului este alta ..
Turbo este normal sa se incalzeasca ... la unele masini partea de catre esapament ajunge pana la incandescenta atat timp cat turbo este antrenat de gazele de evacuare ... daca mosul lucra cu ax .. Made in chuna ... data viitoare nu te ma du la el ... sunt tare curios cat or rezista piesele puse ...daca sunt tot made in china ... bucsile alea sunt un lucru foarte important si trebuei ca metalul din care sunt facute sa aiba anumite proprietati ... ca asa 2 bucsi din alama nu este greu de facut si 100% sunt mai bune decat alea chinezesti ... din pacate nu ete asa de simplu .. axul ala nu avea voie sa aiba nici o deformare ... iar daca zici ca deja suiera ... esti pe drumul cel bun ... sa ne zici cat mai merge pana o ia pe ulei ... Cred ca tu nu ai avut curiozitatea sa citesti sa vezi la ce temperaturi si la cate rotatii lucreaza un turbo .. This post has been edited by cj98czh: 20 Aug 2017, 23:22 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Aici este problema cu mecanicul...... de TURBO ..... , toata lumea repara, desface , remonteaza ,spala, curata , decalamineaza, schimba bucsi si axe de TURBO ,etansari , dar doar 1 % le si echilibreaza dinamic ansamblul ( rotor ax rotor ) final montat( daca au unde sa le trimita pentru operatia aceasta ) . De aceea , numai firme specializate POT si FAC asa ceva , iar turbo tine dupa reparatie exact = cu cati bani ai dat pe reparatie . La minim 100 000 rpm nu ai ce sa discuti fara echilibrare dinamica la final de interventie ...
Strung impreuna cu cuvantul Turbo nu trebuie sa existe . Sunt axe noi pentru inlocuit , rotori noi , bucsi/lagare noi, etansari mecanice noi si apoi + o echilibrare si iese un TURBO reconditionat , care functioneaza si are viata unuia nou . This post has been edited by stefandinescu70: 21 Aug 2017, 09:18 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
petree |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Doar asa poti avea un lucru bun, invatand din greseli. Am aflat acum de echilibrare dinamica. De unde pot afla de unde provin piesele care se schimba in torbo. china..... Intrebarea mea la meseriasul turbo ca turbina acum fruiera meseriasul a spus ca nu are nimic. |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Nu are nimic ....
![]() Turbo va functiona asa dar nu se stie pentru cat timp . Piese componenete ( pentru orice Turbo ) nu se gasesc la magazinul auto de piese de schimb , ci doar la firmele care se ocupa cu asa ceva fiind comandate special pe tipul de Turbo reparat/ fabricant . Mai bun ( mai durabil ) este un Turbo luat de la dezmembrari auto care inca este functional/in parametrii , adica nu are pierderi de ulei si produce presiunea finala necesara de boost , decat un Turbo desfacut bucati , curatat , etc etc si apoi montat la loc FARA ECHILIBRARE finala . This post has been edited by stefandinescu70: 21 Aug 2017, 14:52 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
Moderator edit: Daca ti-am sters postul ... lasa-l asa .. nu te apuca sa il mai pui o data.
Reclamele la diferite firme se fac pe aria dedicata nu pe cea tehnica! This post has been edited by cj98czh: 21 Aug 2017, 14:53 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#10
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar in Bucuresti sunt cateva firme consacrate de reparatii turbine care ofera si echilibrare dinamica dupa schimbarea componentelor...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
ligrivis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu tot in Chitila mi-am reconditionat turbo si la fel m-a sfatuit mesterul sa las axul vechi sm schimbat doar bucsile la Megane1 1.9 dci, s-ar putea sa fie acelasi mester
La fel am patit am ramas cu un fluierat usor la turbo dar am mai mers apoi inca 180.000 km de la reparatie pana am vandut masina. In ultimul timp am vazut urme de ulei la turbo deci cred ca nu mai tinea foarte mult dar eu am fost multumit ca am scapat cu o reparatie ce a costat doar 100 de euro si a tinut mult sa nu uitam totusi ca turbo Megane1 este simplu fara geometrie variabila deci tine mai mult. This post has been edited by ligrivis: 26 Aug 2017, 09:42 |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
petree |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Salut
ligrivis Sigur acelasi mester aproape str Laminorului. |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:21 |