DEFECT TURBINA LAGUNA II 2002 1.9 DCI
![]() ![]() ![]() |
DEFECT TURBINA LAGUNA II 2002 1.9 DCI
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|||
garc3a2000 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
In Lugoj e un baiat care dezmembreaza Laguna.
Mergi la el si cumperi o turbina SH si o schibi.Turbina e sigur moarta. Ca nu porneste, e posibil sa traga aer fals pe undeva. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Multumesc,stiu de baiatul acela,am sa incerc sa vad cat e pretul la una SH,deci zici ca e sigur turbina dusa?Si la pornire daca scapa aer nu ar trebui sa scape tot timpul?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
1. Pornirea dificila si diferita de fiecare data = pompa de inalta presiune nu mai face presiune la turatie joasa ( cea la care invarte electromotorul ) = 365 000 km rulati ( daca nu a fost inlocuita =TREBUIE inlocuita ) si asta numai dupa ce au fost VERIFICATE , bujiile incandescente+releul lor, injectoarele , compresia motorului obligatoriu si sistemul de alimentare cu motorina sa nu traga AER FALS . De retinut TURBO nu are nici o legatura cu pornirea proasta si daca il sccoti din sistem , motorul va porni perfect daca este totul OK cu el .
2 . Daca motorul s-a turat singur poate fi = TURBO cu lagar defect = dar la fel de bine pot fi segmenti rupti pe pistoane , mai ales ca zici ca tot o tragi la remorca sa o pornesti si / sau ii mai dai si cu Spray de pornire . Spray de pornire la motoarele diesel moderne = distrugere motor in general , nu rezista internele la detonatiile de la spray. 3 . NU o mai remorca , daca vrei sa mai ai motor intr-o singura bucata , nu ii mai da cu spray si TREBUIE sa mergi la un mecanic/service/reprezentanta si fa o revizie generala a motorului prin desfacerea lui si schimbarea a tot ce trebuie schimbat . La Renault diesel( indiferent de motor ,tip , sau proprietar) 365 000 km sunt suficienti si cam trebuie o revizie generala Tot ce am scris este un sfat doar , pe care il consideri sau nu , no offence . This post has been edited by stefandinescu70: 3 Feb 2017, 04:54 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Multumesc mult domnule Stefandinescu70,am luat la cunostiinta sfaturile dvs,am programare la mecanic luni si o sa dea jos turbina de pe masina inclusiv i voi spune sa verifice intreg motorul asa cum ati spus aici,daca se va constata ca e pomapa de inalta presiune o voi schimba,voi veni saptamana viitoare cu nautati privind masina poate pe viitor le va fii util si altor persoane,sper ca pistoanele si segmentii sa fie ok sa nu trebuiasca resegmentat,nu am stiut ca e problema cand tragi la remorca dar daca va fii reparata si ok pe viitor nu voi mai apela la asta.Multumesac mult pentru raspunul promt si clar.
Cu respect, Cristian |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica turbo ... vezi daca are joc, fa un test de compresie ... si vezi cum stai ... pe urma in functie de rezultate vezi ce trebuie facut ..
Turbo nu are legatura cu pornirea greoaie ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cand a luat-o pe ulei trebuia sa o bagi in viteza si sa ridici ambreiajul cu frana apasata, sa-l omori, asa, pana l-ai oprit cu mana pe admisie..s-ar putea sa fi fost prea tarziu prentru motor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Da am sa verific si compresia,pe moment chiar nu mi-am dat seama sa o bag in viteza a fost singura idee care mi-a venit in minte dar a durat doar vreo 10 secunde pana am oprit sper sa fie inca bun motorul fiindca dupa intamplare l-am pornit din nou si a fost ok,multumesc pentru interesul acordat.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Feb 2017, 10:12) Asta ca sa mai omori si ambreiajul . Daca ambreiajul este in pioneze ( adica pe duca , romaneste spus) daca motorul diesel a luat-o pe ulei si are peste 4500 rpm ( nu il mai opreste nimeni sa nu o ia mai sus de 4500 rpm ) atunci DOAR cu blocarea aspiratiei mai reusesti ceva . Daca nu, trebuie sa te pregatesti sa stai departe de masina si sa astepti sa se rupa o biela de supraturatie si sa sara vreo bucata de bloc inspre tine . Oricum trebuie sa fii rapid in miscari cu carpa sau cu fuga ![]() This post has been edited by stefandinescu70: 3 Feb 2017, 12:06 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
la mine a fost motorul in 6000 de ture si am sarit repede am deschis capota am tras afara furtunul de la admisie si am tinut cu palma si s-a oprit
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimba motorul/turbina cu altele bune.....daca nu vrei sa cheltuiesti bani aiurea si sa ai tot aceeasi epava.
Daca motorul a fost alimentat in mod necontrolat cu ulei prin intermediul turbinei.....e mort! Cauta pe forum ca sunt destule cazuri identice......nu mai scriu cate gasesti pe net. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Si eu cred ca cea mai economica varianta este un alt motor complet , dar si ala verificat in prealabil de a fi pus pe masina . Pe bucati sa repari este costisitor si daca nu ai mecanic care sa fie mecanic ( si nu montator-demontator doar ) nu iesi bine in final ca si calitate .
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Mi-a luat-o turbina pe ulei, e drept ca am oprit masina in viteza, dar ce ce vreau sa zic e ca motorul nu a avu nimic, chiar daca atunci am mai pornit-o de vreo doua ori, ca tot nu-mi venea sa cred mi se intampla mie.
Am montat o turbina reconditionata si totul a fost ok. Am vandut masina, fiindca am constatat ca mecanicul ce a montat turbina nu a curatat furtunul de admisie aer, si bucati din vechii paleti au fost ulterior trasi in turbina noua, ceea ce a dus la deteriorarea paletilor noi-de aici dezechilibrarea turbinii si o durata de viata mai mica. Trist e ca din pacate in Romania e greu sa gasesti mecanici buni, care sa faca treaba ca la carte, eu eram prea stresat ca m-a lasat masina in drum ca sa verific daca au scuturat toate furtunele. Ceea ce pot confirma este ca intradevar sarcinile motorului sunt f mari atunci cand o ia pe ulei, si daca nu opresti repede motoul il poti strica defintiv, dar dc esti pe faza scapi doar cu turbina. Ironia sortii este ca dupa turbina vor pica si altele, gen volant cu masa dubla, pompa de inalta , etc., si astfel iesi mai bine dc vinzi masina, turbina pica in general dupa un foarte mare nr. de km, sau ungere proasta. This post has been edited by sserban22: 3 Feb 2017, 18:34 |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Toate sfaturile care ti le-au dat colegii sunt fff bune, mai putin cea cu schimbatul motorului, nu ca nu ar avea dreptate ,dar trebuie sa-i dai o sansa la motorul tau.
Asa ca mergi la un mecanic care il poate porni fara turbo, nu mai dai cu spray sau sa o tragi/ inpinsa ( asta e moarte sigura). Iti elimina problema aerului ,injectoarelor si bujiile, daca testeaza chestiile acestea si porneste schimbi turbo cu unul sh (100-150€) si ai scapat. Daca e moarta si pompa de inalta si turbo iti recomand sa il schimbi cu totul . Deja ai multe necunoscute si nu se merita bataia de cap. Un motor cu totul ( testat de un mecanic bun-sa nu te zgarcesti cu el) e pe la 500€. Vezi ca baiatul acela din Lugoj are suflet . Acesta e nr lui-0731 103 300 sper sa nu ma insel. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Multumesc mult pentru sfaturi chiar imi sunt de foarte mare ajutor,luni am vb cu mecanicul sa merg la el dar am sa vad cum fac sa o pornesc fiindca sper sa o ia la automat sa nu fiu nevoit sa o tractez,in caz ca gasesc turo si pomapa de inalta la 200 euro impreuna este ok sa le schimb,am vb cu un baiat din Lugoj dar nu e cel cu numarul de tel ce m-i l-ai dat am sa sun si la numarul respectiv,cel cu care am vb are pompa de inalta la 50 euro,din pacate nu are si turbo,si luni voi verifica injectoarele,compresia si pompa,bujiile impreuna cu releul sunt 100% bune fiindca le-am schimbat acum 3 luni,spuneti-mi va rog daca stiti si alta metoda de verificare a injectoarelor decat accea cu paharelele? m-am gandit ca ar fii bine de verificat si vana egr si rampa de injectoare.
Multumesc pentru raspunsurile care sunt de mare ajutor. Respect, Cristian |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Metoda de verificat injectoarele cu "paharelele" cum o numesti este metoda neprofi .....
![]() De exemplu , daca supapele de retur ( si nu toate modelele de injectoarele au asa ceva , depinde de fabricant ) sunt bune / reparate / inlocuite , asta nu inseamna ca si duzele sau duza injectorului pulverizeaza motorina cum trebuie ( mai ales dupa 365 000 km ) P . Pornirea greoaie nu este influentata de duza de retur ci DOAR de modul in care injectorul pulverizeaza ( sau NU ) la 50-100 rpm ale starterului ( electromotorului de pornire ) , asta mai ales daca pompa de inalta nu face presiunea necesara ( min 250 / 300 bar la pornire . De aceea , un diesel , cu o compresie precara/slaba , pompa injectie uzata / injectoare/duze vechi . nu porneste la starter bine/sau deloc iar dupa ce a pornit ( remorcat , spray , sau alte proceduri de pornire SPECIALE ) functioneaza BINE |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In Clip ai posibilitatea sa testezi innjectoarele, dureaza cateva minute, se accelereaza singura la mai multe regimuri, face ceva teste, si iti da rezultatul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Iti spune CLIP daca o duza a unui injector pulverizeaza bine sau nu si la ce presiuni ??
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Decat Clip de DEVA....se stie ca e Dotor!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri,am sa pun mecanicul sa dea jos injectoarele sau chiar poate va fii nevoie sa merg cu intreaga masina la ovarom in Timisoara pentru a testa asa cum trebuie motorul.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
euhen |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 27 April 10 From: Arad ![]() |
CBCRISTY365 legat de problema porniri imotorului - dupa ce rezolvi problema cu turbina - fa o verificare la pompa electrica de motorina si la pompa de inalte.
Pasul 1: Verifici pompa electrica de motorina: scoti furtunul ce alimenteaza cu motorina pompa de inalte (pompa de injectie) si pui contactul. Daca pompa electrica functioneaza trebui sa iasa motorina pe furtun. !Atentie: pompa electrica dupa ce pui contactul, de regula functioneaza 30 de secunde. Daca functioneaza corect, indicat ar fi dupa ce pui contactul, ca sa nu faci motorina peste tot, sa iei repede una din borne de pe baterie ca sa opresti jetul de motorina. Pasul 2: Verifici pompa de inalte de motorina: 1. scoti mufa de la senzorul de presiune din rampa comuna, pui contactul si verifici tensiunea (cu un voltmetru) intre firul 3(verde) de la mufa si masa (-) de pe baterie. Trebuie sa indice ≈ 5 V. 2. introduci mufa inapoi in senzor, cu contactul pus, verifici din nou cu voltmetru tensiunea intre masa (-) de pe baterie si firul 2(maro) de la mufa (ca sa ai contact bun introdu ceva subtire in mufa, eventual un ac). Trebuie sa indice ≈ 0.5 V. 3. reiei punctul 2, firul maro si masa (-) de pe baterie, dar de aceasta data in timp ce da-i la automat. Voltmetru trebuie sa indice ≈ 1.2 V. Daca tensiune de la punctul 2 si 3 de la pasul 2 nu e corespunzatoare, 97% pompa de inalte (injectie) nu face presiune suficienta. In acest caz nu vei putea porni motorul nici cu spray, deoarece ECU, primeste semnal cu presiune scazuta (sau lipsa presiune) de la senzorul de presiune din rampa comuna si nu trimite tensiune pentru deschiderea injectoarelor. Precizez ca aceste verificari trebui sa le faci in acele dimineti, sau zile, cand masina nu porneste deloc. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2006, 2.0 dci - 127 KW
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Multumesc mult de tot pentru indicatii domnule Euhen,acum deabea am ajuns de la Timisoara si dimineata voi pune intocmai in aplicare tot ce mi-ai spus legat de verificarea ambelor pompe,sunt foarte curios ce tensiuni vor fii acolo,voi reveni cu raspunsuri de indata ce am verificat,multumesc tare mult.
Respect, Cristian |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
CBCRISTY365 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 January 17 ![]() |
Buna ziua din nou tuturor,revin cu vesti asa cum am mentionat,am verificat pompa de inalta si este defecta fiindca nu respecta tensiuniile pe care le-a mentionat colegul Euhen,prin urmare dupa parerea a 2 mecanici cunoscuti,au spus ca motorul este uzat dupa testul de compresie iar drept urmare trebuia sa schimb intreg motorul ceea ce cu manopera m-ar fii ajuns la 800 euro prin urmare am vandut masina la un pret ok si nu am mai vrut sa investesc atat fiindca nu se merita,topicul se poate inchide va multumesc tuturor pentru ajutorul acordat sunteti intradevar colegi de nadejde
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002
- TM12JDX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:50 |