Probleme stergatoare
![]() ![]() ![]() |
Probleme stergatoare
cozma1993 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 23 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna Coupe 2.0 175 BVA Monaco GP
2014
- IF 93 CCR
|
|||
George Paul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
vezi si topicul de la Megane 2:
https://www.reno.ro/-t256514.html Cutia cu sigurante din compartimentul motor: http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=101&...dpost&p=3554196 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
cozma1993 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 23 June 12 ![]() |
Salut,
Am schimbat motorașul care mirosea a ars și avea apa în el dar stergatoarele tot nu merg. Ce mai pot verifica? Siguranță din habitaclu am văzut ca este doar pentru luneta. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna Coupe 2.0 175 BVA Monaco GP
2014
- IF 93 CCR
|
|
George Paul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Din lista de mai sus, "(8) Fusible 20 A jaune: Moteur essuie vitre avant." Altceva nu stiu.
|
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
big_electro61 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 November 15 ![]() |
Stergatorul la masina ta este comandat prin intermediul calculatorului. Deci trebuie verificat daca ajunge comanda de la comutatorul stergatorului la calculator,iar daca nu ajunge,se verifica starea comutatorului si a instalatiei electrice. Daca ajunge comanda de la comutator la calculator,se va verifica iesirea din calculator(pe fiecare treapta comandata). Intre calculator si motorasul stergatorului mai sunt 2 relee,a caror functionare trebuie verificata... Nu e simplu,de aceea trebuie documentatie,pregatire,experienta,fler si nu in ultimul rind,dotare... Ca orice verificare,se incepe cu verificarea existentei minusului la motoras si a sigurantei 8 sa fie OK...
|
--------------------
renault
clio
2001 simbol
- B 58 SXD
|
|
cozma1993 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 23 June 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna Coupe 2.0 175 BVA Monaco GP
2014
- IF 93 CCR
|
|
tennyutza |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 30 October 10 ![]() |
Eu am probleme cu presiunea cu care iese apa cand stropesc geamul. Cateodata iese mai tare, cateodata mai incet. Ceva idei?
|
--------------------
renault
clio III
2007
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
1. Verifica duzele, sa nu fie infundate partial.
2. Verifica furtunasele, sa nu fie ciupite pe undeva si sa scape presiune. 3. Motorasul de la stropitoare, dar putin probabil. |
--------------------
.
.
.
|
|
MMVI |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
4. temperatura scazuta
|
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
roland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ma gandesc ca nu are apa sau lichid de vara in instalatie, totusi. Dar, e posibil, poate asta ar fi primul lucru de verificat.
|
--------------------
.
.
.
|
|
George Paul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Si la a mea se intampla cam la fel: daca actionez pompa pentru jeturi mai indelungate, cam de 2-3 s fiecare, la al 3-lea jet incepe sa scada presiunea, jetul e la jumatatea unuia normal.
Vasul e aproape plin. Pompa pare ca nu poate face presiune constanta, se comporta exact ca atunci cand lichidul s-a terminat in vas. Ciudat e ca, dupa cateva minute de neutilizare, jeturile uneori revin la normal. Nu conteaza daca motorul e cald de o ora sau inghetat (lichidul de parbriz e "de iarna", dar ma gandeam la posibilitatea sa inghete la suprafata la -12 .. -15 grade C), se intampla la fel. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
AdiM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 January 06 ![]() |
Asa am patit si eu si era de la furtun. Cand e presiunea mica se pierde mai putin lichid.
Pompa e pusa in dreapta jos langa filtrul de motorina. Ca sa ai acces la ea trebuie data jos roata si contraaripa. De acolo pleaca un furtun foarte lung care ajunge la stergatoare. Cu timpul, de la vibratii furtunul se freaca de contraaripa si se distruge. Furtunul de la luneta e tras prin alta parte si nu are problema asta. |
--------------------
Renault
Renault
Clio III DCI 1.5 85CP
|
|
ph_80_bfc |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 November 17 ![]() |
Dacă vi se opresc ștergătoarele unde vor pe parbriz sau nu mai funcționează pe automat la treapta pentru senzor de ploaie ori la viteză mică, este o problemă de proiectare motoraș acționare ștergătoare. Mai precis cele 3 cleme de contact de la capacul din plastic se decălesc și la forțare motorului nu mai fac contact. Ca rezolvare trebuie demontat motorașul de pe autoturism, desfăcut capacul negru din plastic, curățate clemele și întinse, „crăcănate” mai pe limbaj popular și remontat capacul. Atenție să puneți ca și garnitură silicon sanitar pe marginea capacului pentru a evita pătrunderea apei în motoraș și arderea acestuia. Nu mai picați în plasa înlocuirii motorașului poate nimeriți o marcă cu aceeași problemă. Al meu este VALEO original al mașinii dar se pare că este făcut în Turcia, în catalogul VALEO se pare că firma nu îl mai produce pentru modelele de Clio după 2010 presupun că tot din cauza defecțiunilor frecvente reclamate în garanție. Se repară ușor chiar și în curtea blocului dar atenție mare la demontaj și la montaj la ansamblul de acționare al ștergătoarelor. Ideal este să îl probați fără ștergătoare montate pentru a reveni pe poziția 0, după care montați lamelele ștergătoarelor. Succes la remedierea problemei și mare atenție când opriți mașina să nu uitați maneta la prima treaptă de acționare a ștergătoarelor, intermitent sau pentru senzor de ploaie. Eu am pățit-o când a nins aveam zăpadă pe parbriz și am pornit mașina să se încălzească până curățam zăpada, motorașul a pornit și s-a blocat din cauza stratului de zăpadă fiind nevoit să reiau operațiunea din anul trecut descrisă mai sus.
|
--------------------
Renault
Clio Grandtour
2011
- PH80BFC
|
|
gabi.dragoi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 June 13 ![]() |
Salutare. Aceeasi problema o am si eu: pe automat sau in viteza 1 incep sa mearga sacadat, de parca nu ar avea destula putere, si se opresc pe unde se apuca. Nu merge decat pe viteza maxima. Am mai patit acu vreo luna, dar si-a revenit.
Ma gandeam sa desfac motorasul, insa mi-a zis cineva ca de fapt ar fi din bord de la comanda. Am pus un multimetru pe mufa care intra in motoras pe toate combinatiile de fire si nu am voltaj decat atunci cand dau stergatoarele pe maxim. Asta ma face sa cred ca nu e motorasul de vina, ci ceva pana in motoras... Any ideas? |
--------------------
Renault
Clio 3 facelift
2012, benzina 1.2 16V 75CP
|
|
gabi.dragoi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 June 13 ![]() |
[REZOLVAT] Revin cu solutia:
Dupa cum spunea colegul ph_80_bfc, problema a fost motorasul. Am fost la reprezentanta pentru un diagnostic. Nici nu s-au uitat la masina, au zis direct ca trebuie sa schimbe motoras+bratele alea din interior + placa electrica din bord. Scor: 1250 piesele + manopera. Timp de livrare 3 saptamani din Franta, ca nu erau pe stoc. Sfat neoficial de la baiatul de acolo a fost sa desfac bratele actinate de motiras (nun bratele de stergator, ci cele din interior) si sa le curat bine la imbinari. Am zis multumesc si am plecat. Am ajuns la un service ok si am gasit pe cineva sa imi desfaca toata tarasenia. Si motorasul si angrenajul cu rotite erau pline de apa si mizerii. A fost curatat bine, lustruit la contacte, re-uns si lipit la loc. Merge perfect! Scor: ~150 ron. Se poate si acasa, daca aveti cu ce sa curatati bine toate alea, vaselina de inlocuit si ceva silicon de lipit la loc. Problema a fost ca a stat in balta acolo sub parbriz o perioada si probabil s-a mancat izolarea de la motoras/cutia cu angrenaj (problema de design la scurgerea aia de sub stergatoare, ca se infunda usor) |
--------------------
Renault
Clio 3 facelift
2012, benzina 1.2 16V 75CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:53 |