Pornire grea dimineata
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea dimineata
cleverit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 November 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2007 sedan
- bv-14-rit
|
|||
bg17aw |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
Nu pot spune cu precizie care e problema dar iti dau niste sfaturi care pot ajuta un pic:
- pune in semnatura mai multe info, despre tip motor/transmisie (inteleg ca e automata?) si localitatea - in felul asta te contacteaza pe privat direct unii care te pot ajuta, dar nu au mult timp, altfel tot timpul prima intrebare va fi "de unde esti?". Vad ca ai nr de inmatriculare, care ar putea spune localitatea - spui ca pui si 2 filmulete, dar nu ai pus nici unul. Recomand sa le urci pe youtube si apoi pui doar linkul de pe youtube aici - cam la toate dieselurile vechi apar probleme dimineata pe frig si apoi merge ok in timpul zilei. - bateria are ochi magic? La mine e rosu si bateria are 30 de luni garantie. - mai multe info si pareri vei primi probabil dupa ce rezolvi atasarea filmuletelor |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
ekisim |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 16 August 16 From: Turda Jud. Cluj ![]() |
Ce sa zic, poate e acumulatorul slabit.
Eu am demontat degeaba demarorul, deoarece se comporta ca si cum ar fi fost duse bucsile sau periile, dar nu a fost asa. Se comporta la pornire, ca si cum ar fura curent demarorul, adica se poticnea putin la pornire dar dupa aceea invartea ca polizorul. Off topic : Si eu detin un Megane cu specificatii ca si al tau, esti sigur ca cele din 2007 au injectie delphi? Eu credeam ca la Megane 2.2 sunt Siemens. |
--------------------
Renault
Megane ll 1.5 dci 86Cp facelift
An 2007 combi
|
|
cleverit |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 November 15 ![]() |
Motorizarea este cum am spus mai sus 1.5 DCI K9K 63Kw 86 cai cutie manuala 5 trepte. Sunt din Jud. Brasov localitate Brasov iar ce spuneti voi legat de baterie am testat bateria unui prieten de pe un duster cu motorizare si injectie identica iar rezultatul a fost acelasi. Bateria de pe duster e un Bosh cu o vechime de mai putin de un an iar bateria mea pusa pe Dusterul lui merge impecabil. Mentionez ca testul a fost facut sa fie cat mai elocvent adica meganul nu a fusese pornit de doua zile. Bateria mea este un Banner cu 3 ani vechime si are densitatea de 1.3 pe toti elementii.
This post has been edited by cleverit: 15 Dec 2016, 21:56 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 sedan
- bv-14-rit
|
|
bogdan_trs |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 October 07 ![]() |
La mine (1.9 dci) a fost de la supapa de sens din para de amorsare. Nu mai tinea deloc. Am cumparat una de Dacia. La 1.5 dci parca are si pompa de joasa presiune(ma gandesc ca de aia pornea cand faceai artificiul cu pusul contactului de 2 ori si nu din cauza bujiilor incandescente cuplate de 2 doua ori).
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN
2004 PRIVILEGE 1.9 DCI
|
|
PRESTIGE97 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 6 December 16 From: Blaj ![]() |
Salut! Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici! Problema mea este asemanatoare cu a colegului. Dimineata la frig mare nu porneste din prima cheie. De data aceasta avem un 1.5 dci 106cp din 2007, 255 000 km. Odata ce a pornit nu mai sunt probleme toata ziua...
Cat timp au fost 2-3 grade a pornit perfect, dupa a inceput sa scada temperaturile si au aparut si problemele. La -3 -4 grade pornea din a doua incercare, a scazut temperatura mai mult si au crescut si incercarile de pornire. Am fost cu ea la service sa verific bujiile si erau arse 2, le-am inlocuit si a fost totul ok o perioada. Pornea sfert chiar si la -8 grade... Acum au scazut temperaturile foarte mult si porneste extrem de greu cand o las afara peste noapte. 4-5 chei... Prostia la aceste masini dupa mine este ca nu le poti lasa pe bujii o perioada mai mare sau nu stiu eu cum. Exista vreo metoda? Va multumesc! |
--------------------
Renault
Megane
2007 Privilege
- AB 97 CLP
|
|
LUC1AN |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
QUOTE(PRESTIGE97 @ 10 Jan 2017, 22:21) Salut! Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici! Problema mea este asemanatoare cu a colegului. Dimineata la frig mare nu porneste din prima cheie. De data aceasta avem un 1.5 dci 106cp din 2007, 255 000 km. Odata ce a pornit nu mai sunt probleme toata ziua... Cat timp au fost 2-3 grade a pornit perfect, dupa a inceput sa scada temperaturile si au aparut si problemele. La -3 -4 grade pornea din a doua incercare, a scazut temperatura mai mult si au crescut si incercarile de pornire. Am fost cu ea la service sa verific bujiile si erau arse 2, le-am inlocuit si a fost totul ok o perioada. Pornea sfert chiar si la -8 grade... Acum au scazut temperaturile foarte mult si porneste extrem de greu cand o las afara peste noapte. 4-5 chei... Prostia la aceste masini dupa mine este ca nu le poti lasa pe bujii o perioada mai mare sau nu stiu eu cum. Exista vreo metoda? Va multumesc! Introduci cartela, bagi masina in orice treapta de viteza, apesi frana si apesi butonul de start. Astfel se pune contactul, intra bujiile iar dupa ce se sting apesi iar START ca sa iei contactul. Repeti operatia de 2-3 ori si astfel ai incalzit suficient cat sa ii dai drumu la invartit. |
--------------------
Renault
MEGANE II
2007 1.5 dCi 106cp
- B 876 L U K
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:00 |