| Salut oameni buni,
am si eu nevoie de sfatul vostru in legatura cu o problema foarte ciudata. Este de vorba de un renault Clio 2 1.5 DCI 80cp 2004. Acum cateva luni , dupa pornire, am observat ca a ramas aprins in bord martor-ul "Preheating/electronic fault or water in the diesel" (nu stiu cum se numeste in romana) iar motorul a devenit putin mai zgomotos (ca si cand ar fi mers in 3). Am mers la un mecanic care mi-a pus tester-ul (Clip) si mi-a zis ca este de la bujii . Mi-a inlocuit toate 4 bujiile si a sters eroarea. Timp de aprox 2 sapt nu s-a mai aprins bec-ul iar masina a mers impecabil . Dupa aceasta perioada, iar a ramas bec-ul aprins dupa pornire. M-am dus din nou la acelasi mecanic care a pus iar tester-ul si a gasit eroarea "circuit breaker cylinder 3" si a zis ca e o problema electrica. A ridicat capota, a scos mufa de la injector-ul 3 , a umblat putin la ea (cred ca a curatat-o putin), a pus mufa inapoi si a resetat eroarea. Am mers iar fara probleme vreo 1-2 saptamani dupa care iar a ramas bec-ul aprins dupa pornire. Am revenit la mecanic, a pus din nou tester-ul si i-a dat eroarea " circuit injector cilindru 4" si mi-a spus ca nu mai este o problema electrica ci ca este ceva la injector.
Acum problema este urmatoarea: cand bec-ul este stins, masina merge impecabil (trage bine, nu scoate fum , nu tremura, motorul abia se aude, porneste la cheie) iar atunci cand este aprins se aude motorul cam tare si porneste mai greu, ceea ce ma face sa cred ca problema este una de natura electrica. Daca ar fi fost de la injector, nu ar fi mers prost masina si cu / fara bec-ul aprins ?
Astept si parerea voastra. Multumesc
This post has been edited by belanucristian: 27 Sep 2016, 13:34 |