hazard engine failure+ check antipolution system
![]() ![]() ![]() |
hazard engine failure+ check antipolution system
Gatusox |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 August 16 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20160806_WA0000.jpg ( Size: 103.04k ) Number of downloads: 552 IMG_20160806_WA0001.jpg ( Size: 109.68k ) Number of downloads: 577 |
||
--------------------
Renault
Megane 3
2010
|
|||
modro |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 February 13 From: pitesti ![]() |
Filtrul de particule!
|
--------------------
Renault
Megane
2011 / GT
- -
|
|
Gatusox |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 August 16 ![]() |
Am fost la un service de dimineata , mi-a pus testerul din nou, la fel imi spun ca nu are nicio problema , pot sa merg linistit ca nu apare nicio eroare si ca ar fi de la "repartitor" - daca reapare sa revin. am mers circa 2 km pana acasa, am parcat masina , dupa circa jumatate de ora m-am intors la auto am plecat si am simtit aceleasi simptome : nu mai avea putere motorul, am accelarat mai tare si... la fel cand am ajuns la 80-90 km/h s-au aprins iar totii martorii din pozele de mai sus. M-am intors la service si mi-au zis sa revin luni pt a schimba "repartitorul" (atasez poza cu respectiva piesa) Mi-au pus din nou calculatorul pt 1 min si mi-au sters acele erori(masina functioneaza normal acum , insa nu stiu pentru cat timp )
![]() Puteti va rog sa-mi spuneti daca daca ati intampinat aceasta problema , sau daca are vreo legatura aceasta piesa cu erorile relatate mai sus? si la ce costuri ar trebui sa ma astept? Multumesc anticipat! Attached thumbnail(s) IMG_20160806_WA00031.jpg ( Size: 465.8k ) Number of downloads: 571 IMG_20160806_WA00021.jpg ( Size: 480.34k ) Number of downloads: 580 |
--------------------
Renault
Megane 3
2010
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
Pai are legătură repartitorul cu "antipoluare" si "lipsa putere motor"vezi să nu dai bani degeaba ,dute pe autostradă și țin o 15/20 km pe la 3000 de ture pe pilot automat poate o fii de la filtru particule cum spunea și colegul mai sus .Dar cei ce ți-au pus testerul ce ți-au spus de
Filtru particule ,( ai avut regenerare eșuată) și cât erea de încărcat în momentul când au pus testerul ,ca este clar tu ai ceva legat de emisii ( filtru particule,egr și ce o mai fii legat de emisii ). Când ai schimbat filtru aer ca ce văd din poze este mult praf pe motor .Și turbina este ok ? This post has been edited by aikidoro: 7 Aug 2016, 14:41 |
--------------------
Renault
Megan
2011
- YH11AAV Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
Gatusox |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 August 16 ![]() |
Masina doar ce am cumaprat-o in aprilie. Nu am facut nicio interventie deocamdata la ea, urmeaza sa-i fac revizia anuala in octombrie. Masina pe tester nu a dat nicio eroare, totul pare perfect. Acum spre exemplu dupa cea de-a doua resetarea nu mi-a mai facut probleme. o sa ma duc maine dimieata din nou la service si o sa intreb toate aspectele.
De filtru de particule nu a pomenit nimeni nimic, nici cei de la meridian nici serviceul de cartier la care am fost sambata. la meridian au verificat injectoarele sunt in parametrii,injectorul 4 era la limita de sus sau ceva de genul , dar au zis ca asta nu este nicio problema. Turbina mi-au zis ca e OK. Iar referitor la filtre au fost schimbate anul trecut in octombrie de vechiul proprietar. Va tin la curent dupa ce ma duc maine din nou in service. |
--------------------
Renault
Megane 3
2010
|
|
aurelian.ghionoiu@gmail.com |
![]()
Post
#6
|
Aurelian Group: Members Posts: 2 Joined: 14 July 16 ![]() |
Eu am unul din 2011, mi-a dat erorile tale pe la 12k km. Am fost cu ea în service și mi-au resetat-o. A fost de la filtrul de particule, (cica am mers cu ea prea mult în oras). Acum la 92k km aceleași probleme. +check esp. Mai misto. Am fost cu ea în service, am stat 1 ora și nu a putut sa-i dea de cap. Ultima regenerare a fost realizata cu succes. Masina, ultimii 60k km, a fost rulată în Germania. Alimentata doar de la Shell. Mi s-a spus ca ar putea fi de la ventilul pompei de injectie. O sa plec cu ea în concediu așa și o sa o fac când mă intorc. Daca va fi pompa de injectie este primul și ultimul renault cumparat. Mă jur.
|
--------------------
Renault
Megane III 1.5
2011 110 cai frumoși din 2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu as pleca cu eroarea aia ... asta daca nu planuiesti si ceva timp petrecut prin service-uri ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
lungan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(Gatusox @ 6 Aug 2016, 12:18) Am fost la un service de dimineata , mi-a pus testerul din nou, la fel imi spun ca nu are nicio problema , pot sa merg linistit ca nu apare nicio eroare si ca ar fi de la "repartitor" - daca reapare sa revin. am mers circa 2 km pana acasa, am parcat masina , dupa circa jumatate de ora m-am intors la auto am plecat si am simtit aceleasi simptome : nu mai avea putere motorul, am accelarat mai tare si... la fel cand am ajuns la 80-90 km/h s-au aprins iar totii martorii din pozele de mai sus. M-am intors la service si mi-au zis sa revin luni pt a schimba "repartitorul" (atasez poza cu respectiva piesa) Mi-au pus din nou calculatorul pt 1 min si mi-au sters acele erori(masina functioneaza normal acum , insa nu stiu pentru cat timp ) ![]() Puteti va rog sa-mi spuneti daca daca ati intampinat aceasta problema , sau daca are vreo legatura aceasta piesa cu erorile relatate mai sus? si la ce costuri ar trebui sa ma astept? Multumesc anticipat! Salut, ce apare in poze este electrovana de pilotaj turbo. Nu este o piesa scumpa. |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
Gatusox |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 August 16 ![]() |
Am, schimbat piesa respectiva inainte de a pleca in CO (260 lei), acum doar ce m-am intors.. Deocamdata problema nu a mai aparut, nu am mers foarte mult cu ea (Bucufesti - Constanta si retur), dar am incercat pe autostarda sa-i fac si regenerearea , am mers pe pilot automat cu 136 km la ora in trepta 5 vreo 20-25 km. Sper sa nu mai am probleme pe viitor.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2010
|
|
roland |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Regenerarea se poate face si in oras si pe loc chiar. Nu e nevoie de turatie mare. Cred ca e la fel si la generatia 2010 ca si la cea din 2013.
|
--------------------
.
.
.
|
|
aurelian.ghionoiu@gmail.com |
![]()
Post
#12
|
Aurelian Group: Members Posts: 2 Joined: 14 July 16 ![]() |
QUOTE(roland @ 10 Aug 2016, 12:44) Ai perfecta dreptate, in conditiile in care stii sigur ca la alti producatori nu ai aceasta problema niciodata. Sau altele... Come on... Revin mai jos cu amanunte: Am ajuns cu masina în România cu toate erorile în bord. Luni pe data de 15.08.16 am trecut calea de tramvai de pe theodor Pallady din bucurești și masina s-a oprit instant. Am fost tractat pana la cobalcescu pe splai. Ieri mi-au spus ca nu porneste deoarece ECU este ars. S-a ars din cauza ca un cablu a frecat de o conducta de carburant, acolo a avut loc un scurt și așa a făcut boom ECU. Momentan îmi rezolva doar problema cu pornirea. Care sper sa fie gata maine. În total pana acum 1000 de lei pentru constatare + piesa + manopera. Având în vedere ca masina are pana în 5 ani, dar garanție a avut doar 3. Toate reviziile au fost făcute numai la service-uri RENAULT, se poate considera defect de fabricatie ? Și toată reparația sa fie plătită de Renault ? Sau măcar constatarea ? |
--------------------
Renault
Megane III 1.5
2011 110 cai frumoși din 2011
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ce ECU costa 1000 lei (manopera montaj inclus) ?? De la dezmembrari?
Ar trebui sa mai ceri detalii... |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
rusus |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Numai atât sa coste?ieftin și dubios
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
roland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cablu care a frecat de conducta de carburant... Daca a avut loc un scurt, inseamna ca s-a frecat ala serios...
In alta ordine de idei, de obicei un scurt nu arde un ECU, ar trebui sa existe protectii acolo. Spun ar trebui, dar poate nu sunt. Ce e dubios este urmatorul lucru: conducta aia nu se misca. Firul ala nu se misca. Chiar daca se ating, nu poate exista o asa de mare frecare. Plus ce au zis ceilalti, 1000 lei? Cu tot cu manopera si constatare? Ceva nu bate. Poze cu conducta, cu firul? |
--------------------
.
.
.
|
|
rusus |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Frecare se poate doar în timp ,la.mine a frecat furtunul de la intercoller pe o conducta de AC și a făcut pori!
Exista o explicație și aici |
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 10:35 |