Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Furtun recirculare ulei, Renault clio 1.2 8v 2000

petreaiulian
post 29 Jul 2016, 12:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Buna ziua,
Am un renault clio 1.2 8v din 2000 si de ceva vreme cand e rece si pornesc de pe loc are tendinta de a da in nas, o tendinta de supra alimentare spun eu, datorita inegririi tevii de esapament. Precizez ca acest fenomen nu e decat cu moturl rece.
Am o intrebare la posesorii de aceasta masina daca furtunul care face legatura intre capacul de culbutori si admisie (furtunul care leaga filtrul de aer de admisie) este un simplu furtun sau aceasta mai are pe el ceva , cum era inainte la dacie o duza, ceva de limitat cantitatea de noxe care ajung in motor.
Multumesc.

P.S. Sau alte sugestii de la ce ar putea fi tendinat asta de a se ineca.

This post has been edited by petreaiulian: 29 Jul 2016, 12:48


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barbus
post 29 Jul 2016, 13:29
Post #2


barbus


Group: Members
Posts: 161
Joined: 16 May 10




Curata motoras pas cu pas,clapeta de acceleratie,vei fii uimit cata depunere e pe ele, si acel furtrunas care precis e plin de muci de ulei .Nu are nimic pe acel furtun,doar muci ,,,ca doar nu e dacie,si apoi mai vedem.Sant topicuri anume,,,cu search gasesti.


--------------------
ex Reno clio bicorp 1999//- - MM 11 EPV Ford Focus 2 ,2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 29 Jul 2016, 13:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Am desfacut la clapeta de aceleratie si nu este nici murdara si nu are nici depuneri pe ea. Pe acel furtun sunt doar niste urme de ulei ceea ce este si normal atata timp cat pe acolo circula vapori de ulei.
Motorasul pas cu pas totusi nu as crede ca e de acolo, am sa il desfac si pe el, dar slabe sanse deoarece porneste normal nu fluctueaza pe relanti.

P.S. Ai fi surprins cred sa afi ca si pe masini mai noi este acea duza pe acel furtun, de asta am si intrebat daca e doar furtun sau are si ceva pe el.
Eu nu am gasit furtunul ala decat la piese de origine renault si costa 120 lei. Evident ca am improvizat din alt furtun si de asta am intrebat, parca chiar 120lei pe un furtun de 5cm e totusi cam mult radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdbandr
post 31 Jul 2016, 17:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 November 15
From: Bucuresti




Salut, furtunul este gol, clapeta desi curata la suprafata posibil sa fie mizerie de la vaporii de ulei in capul mpp.
Daca este curat si motorul tot balbaie cand accelerezi la rece, verifica sondele de temperatura de pe clapet si motor.

120 ron furtunul este enorm.


--------------------
renault clio - b52etj 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 19:35
Dacia