Motorul nu mai trage, Laguna 3, 1.5 dci, 110 hp, din oct 2007, 237000km
![]() ![]() ![]() |
Motorul nu mai trage, Laguna 3, 1.5 dci, 110 hp, din oct 2007, 237000km
bluethunder |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 13 From: Innsbruck, Austria ![]() |
Attached thumbnail(s) Supapa_vacuum_turbo.jpg ( Size: 36.52k ) Number of downloads: 613 Senzor_debit_aer.jpg ( Size: 66.17k ) Number of downloads: 617 Senzor_presiune_turbo.jpg ( Size: 24.24k ) Number of downloads: 613 20160709_184448.jpg ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 642 |
||
--------------------
Renault
Laguna 3
2007
- GJ82WAL
|
|||
andreist |
![]()
Post
#2
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
TURBINA 80% sau senzorii de debit/presiune 20%, sunt 3 in total, la mine aparea eroare din cand in cand si era senzorul din fata masinii. Mare accent pe TURBINA, nu mai merge asa si du-te la un service specializat, preferabil tractat.
This post has been edited by andreist: 10 Jul 2016, 16:34 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
bluethunder |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 13 From: Innsbruck, Austria ![]() |
Multumesc. Cum pot sa ii verific daca sunt buni sau nu?
This post has been edited by bluethunder: 10 Jul 2016, 17:23 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2007
- GJ82WAL
|
|
andreist |
![]()
Post
#4
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
De ce ai cumparat o masina daca nu ti-o permiti ?
La un service. |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
bluethunder |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 13 From: Innsbruck, Austria ![]() |
Pt ca service-urile sunt foarte "profesioniste". Incerc cat de mult posibil sa ma documentez eu ca sa ma feresc de service-uri. Cu vreo 3 saptamani in urma am fost la service cu probleme la clima (eroare pe test compresorul nu se alimenteaza, eu le-am spus ca banuiesc ca ar fi cupla magnetica), m-au pus sa schimb UCH (compresorul tot nu a pornit), pana la urma am schimbat tot compresorul pt ca nu se gaseste cupla magnetica separat. Acum vreo doua saptamani am schimbat pivotii la service (stiam si eu sa desfac 2 suruburi) si am zis ca daca tot o duc la service sa schimb si stergatoarele (am comandat stergatoare Bosch de la ei si am zis sa le si schimbe ei), am avut noroc ca am stat langa ei si le-am spus eu ca se schimba doar cu capota ridicata. Joi am facut revizia la service (cu toate ca stiu si eu sa schimb filtrele si uleiul) si mi-au rupt oglinda. Astea ar fi cateva din aventurile de la service (service-uri care dau factura, nu de garaj). O lista mult mai mare am cu Opel-ul dinainte de Laguna.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2007
- GJ82WAL
|
|
digioptic |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Nu ne-ai spus cati km. are masina. Dupa cum o descrii, imi aduce aminte de vechiul megane 2. in ultima perioada a "vietii" lui in posesia mea, nu era saptamana sa nu-mi cada ceva. Stii cum este ? Vine o vreme cand ori bagi bani in ea la greu, ca masina e iubita in familie si nu te poti despartii de ea, ori trebuie schimbata.
imi zice unul pe privat ca e vremea de Talisman, ca Legumita s-a cam "trecut" ![]() Daca treci prin bucuresti, sigur o rezolvi elegant si bine la serus. Asta ar fi recomandarea mea. PS Scuze, am vazut descrierea tarziu, are km destui ce sa zic... This post has been edited by digioptic: 10 Jul 2016, 19:31 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu as pune banii pe EGR.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bluethunder |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 13 From: Innsbruck, Austria ![]() |
Am fost azi la service....au zis ca turbina e defecta. Nu mi-a prea placut diagnosticul lor deoarece au refuzat sa o puna pe test, sustinand ca sigur este turbina. Ca sa fiu sigur am cumparat un EGR nou si l-am probat dar se pare ca nu el este problema. Am mers 100 m cu EGR-ul nou (motorul tot fara putere era) si l-am demontat. Cand l-am scos era plin de ulei. Acum am EGR nou de tinut in dulap pana cand voi reusi sa il vand. Trebuie sa schimb turbina. F..k you Renault!
This post has been edited by bluethunder: 11 Jul 2016, 17:51 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2007
- GJ82WAL
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#9
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Nu cred ca e trebuie injurat Renault ca s-a dus turbina la 237000 km. Avand in vedere ca o turbina din asta e consumabila si ca motorul ala nu e deloc pentru o masina grea ca Laguna, eu zic chiar ca a tinut onorabil respectiva piesa.
Faptul ca EGR-ul e plin de ulei e semn concludent ca s-a dus turbina... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bluethunder |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 13 From: Innsbruck, Austria ![]() |
Sunt reali. Am fost personal dupa ea in Franta si am luat-o direct de la proprietar la 215000 km. Aia nu se ocupa cu intinerirea kilometrajului. In plus, cand mi-am facut cont pe site-ul renault romania si am bagat vin-ul mi-a aratat nr de inmatriculare care il avea in Franta si km aproximati de ei (224000) si eu aveam cu vreo 2000 mai mult.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2007
- GJ82WAL
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai atunci ai grija sa nu o ia motorul pe ulei ca faci boroboanta mai mare ... mai ales ca zici ca ti-a umplut egr-ul de ulei ...
Un turbo nu este un capat de tara ... vina ese a aluia dinaintea ta care nu a stiut sa conduca un motor cu turbo si a mers subturat .. This post has been edited by cj98czh: 11 Jul 2016, 21:19 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#13
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Si a facut reviziile la 30000 km odata. In 215000 a schimbat uleiul de doar 7 ori, fata de 15-20 cat ar fi fost normal. Si daca dupa garantie a servisat masina la Midas, Speedy sau Norauto, asta e rezultatul...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
tomageorgian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.389 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
la 300 euro nu e un capat de tara.
Si daca s-au facut revizii la fiecare 30.000 si s-a dus turbina la 237.000 eu zic ca e bine. I-au ramas bani de o turbina ![]() Daca luam o revizie la minim 100e si facea 20 dadeau 2000e. Asa cu 7 ajunge la 700e, deci i-au ramas bani de 4 turbine ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
andreist |
![]()
Post
#15
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Era aproape clar de la inceput ca este turbina, mancat de ulei, presiune joasa, fum alb. Nu inteleg de ce oamenii se complac in "poate nu e piesa aia scumpa" si spera la altceva mai ieftin cand indiciile sunt clare, asta e nu putem fugi de adevar/stricaciune. Sfatul meu este sa ai grija unde refaci turbina, sa nu ti se puna miez dinala direct de pe alibaba chinezesc, ca in 30.000km iar o s-o patesti. Cauta un service care are bunul simt sa puna un miez mai de 'calitate' sau chiar garret. Exemplu de miez de proasta calitate, marea majoritate a serviceurilor din RO folosesc d'astea: https://www.alibaba.com/product-detail/turb...35.1.WKuqvj&s=p
This post has been edited by andreist: 12 Jul 2016, 09:48 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tomageorgian @ 12 Jul 2016, 10:23) la 300 euro nu e un capat de tara. Si daca s-au facut revizii la fiecare 30.000 si s-a dus turbina la 237.000 eu zic ca e bine. I-au ramas bani de o turbina ![]() Daca luam o revizie la minim 100e si facea 20 dadeau 2000e. Asa cu 7 ajunge la 700e, deci i-au ramas bani de 4 turbine ![]() ![]() Economic e bun calculul. Mental nu da bine. ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 12 Jul 2016, 09:46 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Comfirm ce zice andreist. Am patit si eu cu o turbina reconditionata in Alba si nu ma tinut absolut 1km....fluiera si nu tragea si scotea mult fum negru. Toti mecanicii pe unde am fost cu masina au spus ca ii pompa de injectie sau injectoare si unu mai destept ca ii motoru. Cu ajutoru unui coleg de pe forum am pus ddt pe masina si am vazut ca nu are presiune turbina si cand am desfacut acasa tubulatura ce intra in turbina am descoperit ca avea paletele rupte. Nu a prins mizerie deloc si is comvins de asta ca am stat acolo tot timpu cat sa efectuat operatiunea pentru schimbarea turbinei si curatarea sistemului de admisie. Atat de prost a fost reconditionat si piese atat de slabe incat ceva sa intamplat si sa rupt paletele. Cand am sunat pentru garantie mia inchis telefonu in fata si dupaia nici nu au mai raspuns. Asa ca foarte mare grija. Eu cel putin a doua oara am cumparat turbina SH da in stare foarte buna si merge absolut perfect.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
bluethunder |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 13 From: Innsbruck, Austria ![]() |
Am demontat turbina defecta sa vad ce s-a intamplat (poze in attachement). Elicea de la partea cu gazele de esapament am gasit-o rupta de pe ax, dar elicea propriu-zisa nu are nici o lovitura sau paleta rupta, este doar desprinsa de ax (carcasa turbinei fara nici un fel de avarie, nici macar zgariata). Nu inteleg cum e posibil, deoarece in momentul cand a "murit" aveam 170 km/h pe tempomat. Cand s-a desprins de ax, la viteza aia putea sa sparga si carcasa sau cel putin sa faca palele praf, dar nu s-a auzit nici macar un zgomot. Intre timp am comandat una noua. Pt cei care vor sa stie modelul turbinei de pe motorul 1.5 dci este Borg Warner 54399700070.
This post has been edited by bluethunder: 18 Jul 2016, 11:34 Attached thumbnail(s) DSC_0045.JPG ( Size: 869.58k ) Number of downloads: 515 DSC_0046.JPG ( Size: 775.28k ) Number of downloads: 141 DSC_0047.JPG ( Size: 883.34k ) Number of downloads: 136 DSC_0048.JPG ( Size: 762.34k ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2007
- GJ82WAL
|
|
SAVAGE |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 22 June 06 ![]() |
data viitoare o sa mergi doar cu 169..
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
INITIALE 2002 / PRIVILLEGE 1.5DCI 81KW 2009
- CT 81 LAG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:34 |