Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema pornire, porneste greu si raman 2 indicatori de bord aprins

tammyandrei
post 12 May 2016, 16:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 May 16




Buna ziua, nu de mult timp mi s-a oprit motorul in timpul mersului (pe la 60/70 km la ora), a pornit inapoi dar mi-au ramas 2 indicatori de bord aprinsi.
Ma poate ajuta cineva sa aflu ce probleme indica? (o sa atasez o poza cu indicatorii de bord)

Modelul este Clio din 2003, motor 1,5 dci


Attached thumbnail(s)
problema_reno_2.jpg ( Size: 164.02k ) Number of downloads: 95


--------------------
renault clio 2003 - nt 10 csi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 May 2016, 18:10
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




N-ai carte/chef sa cauti pe forum/net.....sa gasesti ca este un defect de natura electronic.
Trebuie tester/diagnoza pentru aflarea exacta a defectului.....posibil de la injectie!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 22 May 2016, 09:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




daca masina este diesel atunci ai probleme pe supapa egr care ramene blocata si odata cu acel bec ar trebuie sa se aprinda si chekul care iti indica probleme pe recircularea gazelor. cand ti se aprinde acel bec care este acelasi cu cel de la bujii ai probleme ca nu mai trage masina sau poate chiar sa se opreasca motorul. sfat dute la un mecanic sa dea jos supapa egr sa o curete si apoi vezi diferenta, pana atunci scoate mufa de la egr si mergi fara ea nu se intampla nimic ba chiar se va stinge acel bec si mototul trage mai bine. acel bec se mai poate aprinde si daca ai probeleme la un injector atunci cand calculatorul masinii face compensare de pe un alt cilindru pe unu cu probleme iar motorul la relanti se tureaza singur peste 1000 de ture pana la maximim 1200. daca ai una din cele doua cauze mergi la mecanic si pune si un tester pe ea.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 11:48
Dacia