renault espace tablou sigurante, schema tablouri siguranze cerere
![]() ![]() ![]() |
renault espace tablou sigurante, schema tablouri siguranze cerere
bunicu967 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 March 16 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2001
- bc68sog
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Siguranta si releul de comanda pentru ventilatorul de la radiator le gasesti in compartimentul motor....sunt doar vreo 4 acolo de putere mare(40-80).
Sonda care citeste temperatura apei nu este situata pe radiator.....ci pe termostatatul de pe motor. Verifica sonda de pe radiator/mufa ei.....precum si termoreleul aflat in apropiere. Daca nu stii mergi la service....nu e complicat deloc! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bunicu967 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 March 16 ![]() |
mersi in primul rand pentru raspunsul prompt. singura sonda de pe radiator este cea de pe radiatorul de aer conditionat, verificata cuplare si functionare, iar termoreleul nu se da de el. are doua ventilatoare.
|
--------------------
renault
clio
2001
- bc68sog
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cauta in partea de jos....si ti-am scris daca nu te descurci mergi la un service.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bunicu967 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 March 16 ![]() |
ok. ideea e alta. a devenit o sfida. la servis a zis ca siguranta, indicatorul de temperatura sint bune. sinda care este jos e cea de la aer condintionat deci nu stie ce sa/mi spuna. in concluzie raman cu el pe direct dar se incalzesc firele si nu vreau sa iau foc in mers. nu e distractiv. si deja mi/a luat 100 ron pe ceea ce stiam deja.
|
--------------------
renault
clio
2001
- bc68sog
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca in timp ce motorul functioneaza scoti mufa de la senzorul de temperatura aflat pe bloc termostat ventilatorul trebuie sa porneasca.....daca siguranta/releul sunt bune.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bunicu967 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 March 16 ![]() |
iata/ma din nou. am incercat iar ventilatorul nu pleaca. am verificat sigurante si sunt toate bune. la relee nu stiu care este.si la verificarea lor sunt cam afon sau pe langa. ceva pe scurt sau o pozitie pe care as putea sa schimb ca pana la urma merg si iau unu si il schimb dar nu stiu care e. in tablou de la baterie am trei de 50a si doua de 20a mini.
1 Apr 2016, 16:27: ita ca revin. releul de la ventilator este de 50a este primul din dreapta. din ce am descoperit este ca nu are termocupla. senzorul de la temperatura care indica la bord si firele de la ventilator duc la o centralina sub farul din stanga care la randul ei decide plecarea ventilatorului This post has been edited by bunicu967: 1 Apr 2016, 16:27 |
--------------------
renault
clio
2001
- bc68sog
|
|
dumitrucristian2013 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 15 October 14 From: BUCURESTI ![]() |
salut daca tot e vb de sigurante ...care este siguranta de la dezaburire la masina din semnatura( a mea)?
|
--------------------
RENAULT
GRAND ESPACE
2006 2.0 DCI GRAND ESPACE
|
|
cv-03-btf |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 May 13 ![]() |
Detin un Espace 4 din 2005 cu motor 1.9DCI. De curand am avut un eveniment neplacut. In mers la drum lung, indicatorul din bord al temperaturii a inceput sa prezinte variatii. Cadea la o linie sau chiar deloc sau se prezenta ca un vu-metru audio. Pentru cate o secunda... de 5-6 ori a sarit la maxim. Au fost niste varfuri extrem de scurte si la mari intervale de timp motiv pentru care nu mi-am facut griji. Daca nu ma insel.. Espacen, ai precizat undeva ca in cazul ruperii firului porneste automant ventilatorul. Ma intreb ... daca in cazul unui contact imperfect ar fi intrunite cauzele pentru supraincalzirea motorului. Poate as fi fost mai avantajat daca firul se rupea... decat in locul unui contact imperfect. La o inspectie ulterioara am gasit contac imperfect la firul de la mufa, care s-a rupt in momentul deconectarii conectorului. Dupa remediere, lucrurile au revenit la normal. La jumatatea destinatiei am constatat ca nu mai aveam lichid in vasul de expansiune. Practic se mai vedea cam 1-1.5 cm. dar la o examinare atenta am observat ca vasul de lichid este usor inclinat in fata iar stutul pozitionat mai in spate. La completarea cu lichid nu a intrat mai mult de 1 litru pana la maxim ( chiar 2..3 mm peste ). Personal cred ca nivelul lichidului a fost la nivelul stutului de la nivelul vasului. Pierderea de lichid a fost favorizata de o improvizatie a fostului proprietar, care a facut o prelungire a furtunului de cca 5..10 cm cu un stut si alt furtun care prezenta alte caracteristici. Cert este ca era asa de crapat ( fin ) incat si cu motorul rece ( dupa completare) mai scapa usor lichid. A doua problema a fost legata de faptul ca am gasit in urma acestui eveniment mult ulei in zona coloanei de admisie la imbinarea cu furtunul ce vine de la separatorul de ulei. Am observat anterior deplasarii ca fostul proprietar a scurtat putin din furtun , iar din cauza trepidatiilor acesta a iesit in mare parte, acumulandu-se usor ulei si praf. Reparatia era programata in viitorul apropiat fiind intarziata la momentul respectiv intrucat doream sa montez un furtun cu autoblocaj ( se regaseste la alte modele..). Nivelul uleiului a scazut de la o linie la minim...(deci o linie) pe timpul a jumatate din deplasare( pe timp cald), dar controlul initial a fost facut cand masina statea de mai mult de 3 zile iar controlul ulterior la 15 min dupa oprire la jumatatea drumului. Am amanat operatia de completare intrucat nu am gasit in momentul plecarii ulei Motul 5w40 . La jumatatea drumului am completat cu un ulei full synthetic si am revenit pe timp racoros ( noapte ). Nu am avut erori cu privire la nivelul de ulei. Am bagat cam 600 grame si la intoarcerea acasa am regasit un nivel de 3 linii. Uleiul are culoarea initiala si nu prezinta indicii ca ar fi spumat. Ce gramaj se regaseste intre 2 linii.. 100g..? Marea intrebare este ...CAT a avut de suferit motorul..? Eram incantat de raspunsul masinii dupa repararea injectoarelor ( consumul scazuse mult... la fel si nivelul fumului) si avea in vedere reconditionarea turbinei care cam fluiera.
1. daca lichidul a scazut complet in vas... dar a fost prezent in partea superioara a furtunului, a fost o mare problema?... 2. Daca masina mai are un alt sistem de gestionare a temeperaturii motorului ( ar fi trebuit sa apara o atentionare in bord cu privire la supraincalzire.) . 3. Daca motorul sau radiatorul prezinta vre-un loc unde se poate monta suplimentar un senzor la care sa adaptez un sistem suplimentar de monitorizare si avertizare. 4. Carui motiv se datoreaza migrarea masiva a uleiului prin separatorul de ulei... sesizata in urma evenimentului...fap ce ma duce cu gandul la diferenta de nivel intre momentul completarii si revenirea la domiciliu ( 600 g completat...si regasit doar 3 linii). This post has been edited by cv-03-btf: 15 Sep 2019, 09:47 |
--------------------
ford
capri
1969
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 00:33 |