Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motor murdar si miros de gaze in habitaclu, Motor uleios in zona injectoarelor 3 si 4

tazmanya2006
post 7 Mar 2016, 19:26
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




Buna seara colegi. De putin timp (1 luna) am simtit un miros in cabina de gaze arse. M-am uitat la motor si am observat ca pe unde intra niste fire (cred ca la ceva bujie) la primul cilindru de la stanga spre dreapta, a iesit un abur, fum alb, ca un abur mai mult, iar in zona aia era uleios, lucios. Am pus mana dar era numai megru lucios, mizeria nu s-a luat sau sters.
Am coborat astazi pt ca zilele astea am simtit iarasi mirosul de gaze. Am scos capacul de pe motor (ala de protectie prins cu ceva bucse din cauciuc, 3 la numar) si am vazut un alt capac prins in 2 suruburi. Am desfacut acele 2 suruburi (cu cheia de 10) si am incercat sa-l scot. Nu am reusit. Am bagat telefonul si am facut cateva poze. Aceeasi chestie neagra si foarte lucioasa numai pe partea aceea de motor. Am avut impresia ca este chiar umeda, atat de lucioasa era, dar nu se lua si era putin lipicioasa dar tot nu se stergea.

Ce sa fie ? Vezi foto si astept pareri si opinii.

This post has been edited by tazmanya2006: 7 Mar 2016, 19:35


Attached thumbnail(s)
20160307_180309.jpg ( Size: 400.76k ) Number of downloads: 318


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Mar 2016, 19:35
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mizeria si aburul par "pufaiala" de injector.....adica scapa pe la garnitura de de etansare din CU.
Ai si un zgomot bizar la functionarea motorului....sau doar mizerie?
Totusi pana nu ai o poza clara cu imagine de sus e greu de dat cu presupusul.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 7 Mar 2016, 19:48
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(espacern @ 7 Mar 2016, 19:35)
Mizeria si aburul par "pufaiala" de injector.....adica scapa pe la garnitura de de etansare din CU.
Ai si un zgomot bizar la functionarea motorului....sau doar mizerie?
Totusi pana nu ai o poza clara cu imagine de sus e greu de dat cu presupusul.
*




Voi incerca sa merg la un service. Zgomot la motor nu am. Foarte rar (o data la 3-4 luni) nu sta relantiul nemiscat, oscileaza f f f putin. Dar asa cum am spus, f f f rar asta. Uneori, am ceva trepidatii ale motorului la relanti. Sa scape presiune un injector atunci si sa-mi mearga in 3 ? Chestia este ca trage, nu sunt diferente de putere, totul este ok. Am aproape 124000 km cu ea. Km sunt reali. Chiar nu vad ce sa fie sau ce sa se fii intamplat ?

Nu te supara pe mine. De la ce vine "CU" ?

7 Mar 2016, 20:46:
Am primit un raspuns de la cineva. A patit la fel. A schimbat garniturile de cupru de la fiecare injector si nu a mai scapat mizerie acolo.

This post has been edited by tazmanya2006: 7 Mar 2016, 20:46


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 7 Mar 2016, 20:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




CU= cupru


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipresident
post 8 Mar 2016, 14:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 29 September 12
From: Sibiu




Chestia neagra este motorina nearsa. Se incheaga pe zonele metalice la temperaturi inalte.
Arata cam ca smoala.
Verifica in jurul injectoarelor daca ai aceasi motorina nearsa .
Daca nu este in jurul injectoarelor atunci nu iti scapa pe acolo, sigur ai un furtun de retur sau ceva spart si scapa motorina pe motor.
Daca ai la fel in jurul injectoarelor fugi repede si cumpara 4 saibe de etansare pentru injectoare ( 4 Ron bucata la magazinele de piese ) si schimba-le.
Vezi sa curete bine locasul injectoarelor inainte de reetansare.
Bafta !


--------------------
Renault Megane 2004 - Limousine - 1.5 dci
Don't f*ck with the Common Rail or he will f*ck you ten times harder in the future !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 9 Mar 2016, 17:24
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(ipresident @ 8 Mar 2016, 14:44)
Chestia neagra este motorina nearsa. Se incheaga pe zonele metalice la temperaturi inalte.
Arata cam ca smoala.
Verifica in jurul injectoarelor daca ai aceasi motorina nearsa .
Daca nu este in jurul injectoarelor atunci  nu iti scapa pe acolo, sigur ai un furtun de retur sau ceva spart si scapa motorina pe motor.
Daca ai la fel in jurul injectoarelor fugi repede si cumpara 4 saibe de etansare pentru injectoare ( 4 Ron bucata la magazinele de piese ) si schimba-le.
Vezi sa curete bine locasul injectoarelor inainte de reetansare.
Bafta !
*



Multumesc pt sfat. Am cumparat astazi acele 4 saibe. 18 lei. Vreau sa ma asigur ca sunt cele buna.
Incerc sa atasez o poza cu ele.

Attached thumbnail(s)
2016_03_09_17.23.08.jpg ( Size: 694.97k ) Number of downloads: 248


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipresident
post 9 Mar 2016, 17:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 29 September 12
From: Sibiu




Saibele din imaginea atasata de mine sunt cele montate de reprezentanta Delphi, eu am avut si rotunde ca ale tale , ambele modele se comporta la fel, nu cred ca au vre-o diferenta.
Oricum se deformeaza la presare pe capul injectorului (probabil celelalte se deformeaza mai uniform)
Ai verificat in jurul injectoarelor si ai aceeasi motorina neagra nearsa?

Attached thumbnail(s)
saibe.jpg ( Size: 29.75k ) Number of downloads: 223


--------------------
Renault Megane 2004 - Limousine - 1.5 dci
Don't f*ck with the Common Rail or he will f*ck you ten times harder in the future !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
copperpaw
post 10 Mar 2016, 01:24
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 15




Salut,
Iti spun ce am descoperit eu si cum incerc sa rezolv.

Un furtun de la rampa de retur era fisurat si pierdea motorina / acele pipe din capul injectorului au niste garnituri, la mine o garnitura era tocita si imi curgea motorina pe langa

Garnitura de la 'corp clapeta acceleratie' e degradata si imi pierde ulei, sau gaze + presiune atun ci cand accelerez si intra turbo, sufla pe acolo.

Am dat comanda de piese originale ( m-am saturat sa platesc stifturi, din experienta am invatat ca piesa de origine nu se compara cu cea reprodusa , aici parerile sunt impartite, eu am fost patit ) ajunge aproape 300 lei rampa de retur + 40 lei acea garnitura.
Sper sa se rezolve problema!

-----------
acel furtun care e pus acum a pocnit in mers, pe la 130km/h si mi-a spalat motorul cu motorina, a iesit fum si am tras o sperietura...

*poza este facuta dupa ce a pocnit furtunul, inainte sa-l spal!

Attached thumbnail(s)
IMAG110112.jpg ( Size: 5.24mb ) Number of downloads: 213


--------------------
Renault Megane 2 - BC82VIK 2003 / 1.9 dCi 120 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 14:05
Dacia