Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme frinare renaul trafic, Pedala de frina tare si frineaza greu

furia galbena
post 22 Nov 2015, 00:00
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Buna seara cum scriiam mai sus am o problema de frinare la un trafic din 2005 1,9 . La un semafor dupa ce totul a functionat bine , am simtit ca pedala de frina nu mai este eficienta , este tare si cu mare greutate se frineaza . Pedala sta sus si nu pot frina ( doar usor) abia am ajuns acasa ...
Si cum este tirziu nu am deschis capota sa-mi dau seama ce s-a intimplat , banuiesc pompa de vacuum ca este de vina , are cineva vreo ideeie ?
Multumesc blink.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 22 Nov 2015, 07:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Da, pompa de vacuum pare a fi.. Dar de-a lungul timpului am mai patit ca :
- tulumbei sa i se fisureze membrana
- furtunul de polietilenă sa se frece de ceva prin spațiul motorului pana la gaurire
-supapa de sens neetanșa sau o-ring întărit de timp sa aibă pierderi de vacuum
- o bucățică de etansant siliconic roșu, ce s-a oprit in orificiul care alimentează pompa cu ulei. Daca n-a mai fost ulei.....
Începi prin a scoate furtunul din tulumba. Cu motorul pornit trebuie sa se audă palele pompei "sănătos" iar daca pui degetul in gura furtunului sa trebuiască un pic de voința si efort pentru a-l putea desprinde.
Spor la treaba!


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 27 Nov 2015, 21:00
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Ciudat , singura si-a revenit frineaza ca inainte totul e asa cum era .... insa am depistat o alta problema care nu are legatura cu cea dintii .... in ture , cel putin in gol parca la 2800/3000 intrerupe exact cum face o moto cind ajunge la 12000 de ture, o specie de limitare apoi merge normal fara probleme .
In sarcina insa parca este mai lenta de parca turbo nu prea cupleaza ,am verificat comanda de la turbo functioneaza ... nu stiu ce sa zic . blink.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 27 Nov 2015, 22:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Pai...
Renault ca si masina are tot felul de ciudățenii ( ca si restul mărcilor, de altfel). Scoate-i papucul de la borna bateriei si las-o 10-15 minute fără curent. Fii sigur ca atingi firele între ele ( desfăcute fiind, bineînțeles ) pentru a se duce si ultimul electron de curent. E cam empirica metoda dar uneori lucrează... Sau du-o la un tester...
S-auzim de bine!


--------------------
renault espace - vl-19-ran the race,2002
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 23:45
Dacia