renault megane 1.9 dti 99 nu porneste, renault megane 1.9 dti 99 nu porneste
![]() ![]() ![]() |
renault megane 1.9 dti 99 nu porneste, renault megane 1.9 dti 99 nu porneste
bodixxxat |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|||
cosmin_taranu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 13 March 14 ![]() |
Senzorul de pe volant ar mai putea fi o cauza. Merita verificat
![]() Si eu am facut bypass la calc pentru immmo si am avut dupa modificare aceeasi problema : nu mai vroia sa porneasca dar invartea motorul si asta a fost prblema. Daca ii umblat in calculator cu diagnoza din pacate nu mai poti citi ECU. Spor la treaba ! |
--------------------
Renault
Megane
- NT87MNU
1999 If you love something...let it go, if it comes back to you...it's yours, if NOT....it never was
|
|
makakinioenzo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 March 14 ![]() |
http://www.reno.ro/Nu-mai-trage-dupa-curat...ml#entry4407107 poate iti este de ajutor
|
--------------------
Renault
Megane 1
- B 65 DTM
2002 1.9 dci bicorp
|
|
bodixxxat |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
QUOTE(cosmin_taranu @ 21 Nov 2015, 08:29) Senzorul de pe volant ar mai putea fi o cauza. Merita verificat ![]() Si eu am facut bypass la calc pentru immmo si am avut dupa modificare aceeasi problema : nu mai vroia sa porneasca dar invartea motorul si asta a fost prblema. Daca ii umblat in calculator cu diagnoza din pacate nu mai poti citi ECU. Spor la treaba ! Am verificat senzorul, era destul de murdar, n.am incercat sa o pornesc pt ca am gasit diagramele in autodata si momentan nu am curent pe pinii care vin de la relee, am verificat releele din nou doar cu 12v sa vad daca tacane , sunt ok , trebuie sa.i verific cu, curent si continuitate, daca nu sa gasesc firele care nu fac contact. Din lipsa de timp presimt ca masina va mai sta ceva zile in parcare ![]() |
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|
bodixxxat |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
update,
nu am 12v la pinii 23,45,68 releul functioneaza dar curent nu ajunge asa ca am luat curent direct de pe pinul releului 87 si l-am pus pe 68. intre timp am desfacut si ecu sa vad cu stupoare ca electricianul care a incercat bypassul immo, a uitat sa dezlipeasca un pin pe care il legase cu o rezistenta sau ceva. Acum in bord de aprin toti martorii dar martorul de bujii ramane aprins, pe solenoidul de la pompa de injectie nu am 12v deci masina nu porneste. Din lipsa de timp nu stiu cand o sa porneasca masina asta, am o ora maxim 2 la cateva zile ![]() Rezumat Nu am curent pana la ecu doar direct si chiar si asa in pompa nu ajunge 12v Pinul 42 care are 12v si trebuie sa devina masa nu se schimba ![]() Martorul de bujii nu se stinge masina nu porneste Ce vreau sa incerc sa duc 12v la pompa de injectie in speranta ca o sa porneasca Sa incep sa controle toate firele de la ecu la relee si invers Si sa schimb Ecu-Ecm Sfaturile sunt bine venite This post has been edited by bodixxxat: 27 Nov 2015, 15:24 |
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Ca să se alimenteze ECU (să ai tensiune pe 23, 45, 68) trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- să ai +12V permanent pe pinii 86 și 30 ai releului K46 (folosesc simbolurile din schema din autodata). Scoți releul și măsori în locașurile corespunzătoare pinilor respectivi, dacă nu ai trebuie să verifici siguranța F5 de 30A care se găsește în compartimentul bateriei (este o problemă acolo pt. că siguranțele respective sunt expuse la umezeală); - releul K46 să fie bun; - circuitele între pinul 85-releul și 45-ECU, respectiv 87-releu și 23, 45, 68-ECU sunt ok (măsori rezistența între mufa ECU și locașurile unde intră pinii respectivi ai releului, trebuie să fie sub 1 ohm) - să ai -12v permanent la pinii 1, 24, 46 (scoți mufa de la ecu și între acești pini și caroserie trebuie să ai sub 1 ohm) - dacă nu ai masă la ECU, degeaba dai tensiune la pompă pentru că circuitul acesteia se închide prin ECU la masă; - atunci când pui contactul să ai +12V pe pinul 38, în caz contrar verifică IFS Fă măsurătorile astea și spune ce obții. Ca să fie corecte măsurătorile rezistențelor, pune în scurt fișele ohmetrului și vezi ce rezistență au, apoi când măsori rezistențe scazi această valoare |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bodixxxat |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
QUOTE(lupo_1.7sdi @ 27 Nov 2015, 21:51) Ca să se alimenteze ECU (să ai tensiune pe 23, 45, 68) trebuie îndeplinite următoarele condiții: - să ai +12V permanent pe pinii 86 și 30 ai releului K46 (folosesc simbolurile din schema din autodata). Scoți releul și măsori în locașurile corespunzătoare pinilor respectivi, dacă nu ai trebuie să verifici siguranța F5 de 30A care se găsește în compartimentul bateriei (este o problemă acolo pt. că siguranțele respective sunt expuse la umezeală); - releul K46 să fie bun; - circuitele între pinul 85-releul și 45-ECU, respectiv 87-releu și 23, 45, 68-ECU sunt ok (măsori rezistența între mufa ECU și locașurile unde intră pinii respectivi ai releului, trebuie să fie sub 1 ohm) - să ai -12v permanent la pinii 1, 24, 46 (scoți mufa de la ecu și între acești pini și caroserie trebuie să ai sub 1 ohm) - dacă nu ai masă la ECU, degeaba dai tensiune la pompă pentru că circuitul acesteia se închide prin ECU la masă; - atunci când pui contactul să ai +12V pe pinul 38, în caz contrar verifică IFS Fă măsurătorile astea și spune ce obții. Ca să fie corecte măsurătorile rezistențelor, pune în scurt fișele ohmetrului și vezi ce rezistență au, apoi când măsori rezistențe scazi această valoare Multumesc de raspuns Deci pe releul k46 am pe pinul 86 , 1.5v pe 30 este 0 si pe 87 -12v Valorile astea sunt masurate pe sub cutia lor cu multimetrul cu contactul pus. Dupa am verificat fiecare releu cu, curent de pe baterie, iin acelasi timp am verificat rezistenta pe 30-87 care era 0.0?, pe terminalele 85-86 aveam rezistenta de 65ohm. Rezistenta intre 87 si pinii ecu 23.45.68 este undeva la 1.6ohm (deci curentul pleaca din releul dar se pierde pe drum unde? Dumnezeu stie, pleaca un fir alb si ajung 3 fire pe 23-45-68. Masa la ecu nu am verificato, Pe inertia switch este 12v, pe pinul 42 am observat cand se schimba in masa cand nu se schimba oare de ce???, Masa de la baterie am curatato este in regula, masa de sub ecu la fel, am aruncat un ochi si la sigurantele de langa baterie si m-am speriat, o sa incep de acolo cand o sa mai merg la masina. Nu am gasit in schimb masa de pe cutie ori sunt chior ori sunt chior ![]() Nu am inteles de ce pe 1-24-46 trebuie sa am 12v permanent pentru ca pinii sunt de masa sau? Pinul 85 alimenteaza pinul 42 trebuie sa am o conexiune intre 85 si 45ecu? This post has been edited by bodixxxat: 28 Nov 2015, 02:51 |
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Să-ți răspund de la coadă
![]() - m-am exprimat puțin întortocheat: pe pinii 1-24-46 am spus că trebuie să ai -12V (minus 12V, adică masa) - pinul 85 al releului se închide la masă prin pinul 42 al ECU atunci când acesta primește comadă de pornire, de asta 42 se schimbă în masă. Practic pentru ca mașina să pornească circuitele se închid cam așa: Ignition ON-apare 12V pe regleta 15-tensiunea se aplică prin IFS pe pinul 38 al ECU. ECU închide la masă pinul 42 și se anclanșează releul K46 (circuitul de anclanșare al acestuia este: +12Vbaterie-siguranța F5-înfășurarea 85-86 a releului - pinul 42 ECU - ECU - pinii 1-24-46 - masă (legătura la masă de pe motor)). După anclanșarea releului K46 se închid contactele 30-87 și apare tensiune de +12V pe pinii 23-45-68 și pe elementele de circuit ale pompei de injecții (shut-off solenoid, etc). Când ECU primește această tensiune închide și circuitele elementelor pompei de injecții și în mod special solenoidului de shut off pentru a da drumul motorinei. Cam asta este ecuația ![]() - dacă zici că este jale în cutia aia de lângă baterie eu zic să începi de acolo. Eu m-am învârtit o zi întreagă pe lângă mașina lui frate-meu până am descoperit cutia aia, era totul corodat pe acolo. - vezi că s-ar putea să fie o problemă cu notația pinilor de pe releu, adică ceea ce este notat pe schemă să nu fie și în realitate, știu că s-a mai lovit de problema asta un coleg de forum, cel mai bine verifici dacă 86 și 30 au legate fire roșii, 85-maro/verde, 87 alb, sau dacă are releul schema desenată pe el vezi dacă corespunde cu schema. - pe cutie s-ar putea să nu fie nici o legătură la masă, din ce văd în autodata sunt 2 legături pe motor, mi se pare că una este undeva prin spatele motorului și una prin dreapta, dar nu sunt sigur. Oricum dacă ai masă la ECU nu este acolo problema |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bodixxxat |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
Salut , revin cu noutati, inertia switchul nu era apasat si nu ajungea curent in pinul 38, bun acum ajunje dar bipaie martorul ecu/bujii din bord + immo nu se mai aprinde deloc, in fine ideea e ca electric vorbind totul e in regula (relee, sigurante, cablurile au sub un ohm) ramane ecu/ecm care trebuie dus la reparat sau trebuie schimbat cu unul din dezmembrari, poti sa.mi pui si mie unul din dezmembrari cum trebuie adaptat. Pana nu am confirmarea unui electrician ca ecu e in toate mintile nu mai fac nimic la masina.
Ps langa baterie trebuie schimbata placa sigurantelor, ma mir ca functioneaza dar merg fara nici o treaba ![]() |
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Scrie prin pdf cum se adaptează.
Să înțeleg că cu mufa de la ECU scoasă ai toate tensiunile prezente așa cum ți-am zis? Cred că ar trebui să faci o scanare să vezi ce erori ai pe motor. Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bodixxxat |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
Da da am tensiunile corecte, bipaie martorul de la ecu/bujii, si immo nu se aprinde deloc. Sa vedem acum cu o diagnoza ce erori da ecu, daca nu se conecteaza diagnoza la ecu, atunci ecu are o problema
|
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|
bodixxxat |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 15 ![]() |
Am facut si o diagnoza si a avut erori stocate pe toti senzorii motorului, dupa stergere a reaparut eroare pe pompa de injectie 4413 ceva senzor, n-am inteles exact ce si cum (era un baiat de la asistenta rutiera) in principiu acum nu mai stiu ce sa facem, ori ecu ori pompa
![]() |
--------------------
renault
megane mk1
1999 megane mk1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 15:48 |