Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ciudat rau, eroare vitezo si indicator temp apa, Erori temperatura si vitezometru pls HLP

djalexa007
post 19 Oct 2015, 09:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




In trafic azi dimineata, desi la inceput acul temperaturii a functionat normal o perioada unde a ajuns undeva aproape de jumatate-usor peste jumatate (am mers mult bara la bara) acul indicatorului de temperatura a urcat brusc maxim si acolo a ramas minute bune. Pana sa ajunga undeva pe la jumatate acul indicat. de temp. a functionat normal. A fost 1 moment cand a coborat la jumatate usor peste dar dupa 30 sec - 1 min a urcat iarasi brusc la maxim si acolo a ramas pana am ajuns cu masina in parcare la servici. . Senzorul in bord de temp nu s-a aprins deloc. In parcare am verificat apa din rezervor, abia era calduta, nicidecum fierbinte sau clocotita. Apoi, alta anomalie. Tot in trafic, mers bara la bara, din cand in cand acul vitezometrului sare brusc. Mai ales cand merg cu frana de motor. Am si un filmulet facut in parcare unde stau pe loc cu frana de mana trasa iar acul vitezometrului oscileaza in continuu iar acul temperaturii este la maxim. Stie cineva va rog cum sa abordez problema? A mai intalnit cineva asa ceva?

P.S. De ce nu merge sa pun poza sau video in msj?

Inca o anomalie de care mi am adus aminte. M ai demult aveam probleme cu geamurile electrice din fata. Cand mergeau, cand nu mergeau (de la nici un buton). Apoi si au revenit o perioada dar nu mai mergea geam fata dreapta din butonul de la sofer. Adica puteam sa l cobor de la sofer, dar nu puteam sa l ridic la loc. Pana la urma am rezolvat, era din butonul de comanda geam dreapta de la sofer. L am curatat cum am putut, dat cu spray de contacte si intr un final a luat o din loc. Acum anomalia consta in faptul ca geamul stanga sofer urca si coboara doar cand am usa deschisa. Cum o inchid, cum nu mai merge. Are cumva senzor?

This post has been edited by djalexa007: 19 Oct 2015, 10:02


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 19 Oct 2015, 10:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Referitor la problema legata de vitezometru si indicator temperatura motor cred ca e vorba de un contact imperfect; se poate sa ai o mufa cu contact imperfect sau poate se rezolva cu o resetare a bordului (exista topic pentru asa ceva); pentru geam cred ca ai cablajul de legatura intrerupt.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 19 Oct 2015, 11:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Multumesc de raspuns. O sa caut topicul respectiv pt resetare a bordului. O sa verific si cablujul la geam.

<span class='edit'>19 Oct 2015, 20:21:</span>
Nu am gasit topicul respectiv despre resetare a bordului. In consecinta am fost la masina dupa amiaza si am zis sa scot borna minus la masina timp de 30min+ si sa mai fac cate ceva pe la ea. Cand am ajuns la masina am cautat acel buton de pe maneta de stergator dar nu este deloc. Asa citisem undeva mai demult ca ti apasat pe acel butonas mic situat pe maneta de stergator si pui contactul si ... in fine, la mine nu e de loc. Alte optiuni de reset in bord nu stiu. Asa ca am scos borna minus de la baterie peste 30 min. Verificat contacte cat de cat pe la usa pe unde am putut, am schimbat si stergatoarele intre ele ca cel din dreapta sterge mai bine decat cel din stanga (bratele cu totul intre ele). In fine. am pus borna - la baterie, verificat, curatat tot ce se putea curata.... Am pus contactul si am dat la cheie. Totul a mers normal, pana si geamurile electrice functionau normal. Am zis ca totul e ok asa k am inchis masina si mi am continuat serviciul. Pe seara am plecat de la servici si chiar se comporta bine masina in trafic. Nu fac decat vreo 2 km si hop, acul de la temperatura sare la maxim si acolo intepeneste. Trafic super aglomerat de la Piata Sudului pana la mine in Salajean...cine stie...cunoaste. Pe drum iaca incepe si acul de la vitezometru sa o ia razna, zici ca e Vumetru. Ba joaca incontinu, ba din cand in cand, ba cand stau pe loc, ba in mers, din ce in ce mai des. Ajung acasa, parchez masina, fac manevre pt parcare laterala (loc stramt), la un moment dat se blocheaza si servodirectia, mergea f greu ca atunci cand nu ai servodirectie deloc (la mine e pe direct dintr un butonas ... poveste lunga) pompa de servodirectie a fost reparata acum cateva zile. Dupa scurte manevre si pornit/oprit din buton intr un final servo directia a luat o. O parchez definitiv, opresc si ma duc la magazin din colt sa iau ceva. Ma intorc si zic sa ma urc din nou in masina sa o mut 10-20cm mai pe mijlocul parcarii... Pun cheia in contact...nu se aprind chiar toate becurile de control...lipseau STOP si BATERIE. Dau sa pornesc ... sufletul. Clink si nimic. Again, and again...sufletul. Restul sunt blagosloviri si ... Concluzie... o arunc in Dambovita sau mai am vreo sansa de reainviere cu ea? Ma poate ajuta cineva, cumva? E pe aici vreun forumist de prin zona Balta Alba care ar vrea sa traga un ochi la ea cu anomaliile care le are? Ca dupa mine cred ca e posedata ... cumva. Vorba aia, zici ca are draci pe ea ... VA ROG AJUTATI MA CUMVA. Multumesc anticipat.


P.S. De ce nu merge sa pun poza sau video in msj?

This post has been edited by djalexa007: 19 Oct 2015, 20:30


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 19 Oct 2015, 21:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Eu cred ca ai probleme cu MASA , contacte oxidate , curata bine bornele si vezi dupa.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 19 Oct 2015, 21:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Ok, Multumesc de raspuns. O sa verific maine pe ziua si MASA. Alte info?? a mai intalnit altcineva astfel de erori?


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 19 Oct 2015, 21:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Clink și nimic! La ce te-ai referit aici? Învârte electromotorul sau face sunetul de clanc ca și cum nu are putere să învârtă, ca și cum nu are baterie?
Se aprind becurile în bord, ok, dar când învârti cheia cum e intensitatea lor? Scade sau ramane normala? Ai curent destul? Poate ai un scurt pe undeva.
Cu butoanele la geam am pățit și eu, cu o simplă curățare am scăpat...
Verifica și siguranțele în bord și vezi dacă sunt toate bune...
Legat de acul de la vitezometru și apă e cam ciudat, poate ai vreun senzor aiurea pe undeva, sau să nu fie vreo problemă din ecu care să dea Info de aiurea...


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 19 Oct 2015, 22:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Clink-ul acela se aude ca si cum ar fi un clink metalic amestecat cu un scurt electric (greu de definit acest clink). Ma refer ca dupa ce face clink nu invarte deloc electromotorul si moare si ultimul led din bord, beculetul rosu cand e frana de mana pusa. Exemplu: dupa ce pun cheia in contact se aprind martorii uzuali din bord mai putin cei din stanga (adica STOP, ulei si Baterie). Dupa ce se sting martorii din bord din dreapta si si mijloc, adica Imobilizatorul (cerc rosu care palpaie in mod standard cand e masina oprita. apoi martor Benzina si martor rezistenta), (acestia 3 fiind cei 3 martori din bord situati pe mijloc) respectiv dupa ce se sting si cei 2 martori din dreapta SERV si temp apa, dau la cheie finala si face clink si moare totul. Intensitatea e ok, nu se observa palpairi. O sa verific maine pe zi toate sigurantele auto din panelul de langa usa dreapta si ce oi mai putea verifica pe acolo sad.gif

Intreb din nou, stie cineva de ce nu pot pune poze sau video aici sau intr un loc anume din mesaj, post..whatever??


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 19 Oct 2015, 22:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Bateria în ce stadiu e ? De când o ai?

Îți trebuie mai multe posturi ca să poți încărca ceva.
Fă-ti un canal pe youtube si postează link-ul de la video.

Verifica bateria, cablurile să fie prinse bine și să nu fie oxidate, siguranțele, iar apoi tragem concluzii.
În momentul asta dacă face clanc la învârtirea cheii e ca și cum nu ai curent, sau o fi un scurt pe undeva!

Am pățit și eu așa cu clanc la electromotor mai demult, bateria era buna. Cauza era din electromotor, era ars cu totul, cărbunii dezintegrați și bobină de cupru parcă smulsă...
Am inlocuit electromotorul și a fost ok...


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 20 Oct 2015, 00:04
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Multumesc pt raspuns. Bateria e buna (zic eu), are cam 2 ani si o luna dar nu prea a fost folosita. Este Rombat Cyclon 66Ah. O sa verific cablurile si si sigurantele maine pe ziua. Sunt la a 2 a baterie schimbata. Inaintea acesteia am avut una de la Renault de 70 sau 72 Ah. La fel imi facea si cu precedenta, ba cred ca mai rau. Tind sa cred ca e MASA sau vreo siguranta defecta. Verific maine. Eh, de scurt imi e mie frica, cum imi dau eu seama unde, ce si cum? Electromotorul nu cred ca e atata timp cat am anomaliile alea din bord. In fine, verific eu maine ce se poate verifica. Multumesc pt tips, am incarcat videourile pe youtube si atasez link-urile. Dupa cat timp o sa pot aici sa postez si eu photo si video? Scrie undeva in regulament? Si unde anume? Daca ar fi sa iau in viitor o baterie pt masina asta care ar fi minimul si maximul de Ah si curent de pornire pt a nu avea probleme la iarna avand in vedere ca motorul este diesel? Eventual as dori cel mai bun raport calitate pret si surse bune de unde sa iau. Ca atunci cand am luat din targ am fost tepuit rau de tot. Iar de de la un magazin din zona mea care au baterii bune dar banuiesc ca au "contract" cu furaciosii de asa ceva ... nu mai vreau sa mentionez de cate ori au incercat sa mi ia bateria de pe vechea masina Dacia 1300 respectiv Dacia 1310. Prima baterie de pe Dacia 1300 au incercat de nenumarate ori dar am avut norocul ca am pus lant la capota inca din prima zi la sfatul unuia patit de asa ceva. La cateva zile am avut prima tentativa de furt. Apoi au urmat nenumarate alte tentative. Pe a doua baterie au reusit sa o ia deoarece am fost neglijent si am prins lantul la capota destul de larg ... si asa au reusit sa o ia. Cred ca am fost si urmarit .. whatever. Ideea e, la acest Clio 2, se mai poate fura bateria? Ati auzit pe cineva sa pateasca asa ceva?

Aici sunt linkurile: https://www.youtube.com/watch?v=ApM50QV8qdE&feature=youtu.be pe ZI

pe SEARA in trafic: https://www.youtube.com/watch?v=UI-_ipw49iY&feature=youtu.be


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 20 Oct 2015, 00:33
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Eu am baterie de la Renault, Motrio de 70ah parcă și 700 la pornire. Mă uit mâine dimineață și îți zic exact. Am schimbat bateria iarna trecută și am dat undeva la 180 ron.
Ti-am scris un mesaj privat, destul de lung... Aștept răspunsul tău referitor la problemele anterioare ale mașinii, poate se trage de la o avarie/ defecțiune din trecut!

20 Oct 2015, 00:36:
Asta cred ca e bateria ce o am :
https://www.sawauto.ro/baterie_auto_motrio_...umberE01MX.html

Am dat search rapid.

În legătură cu ce ai tu, te-as sfătui poate totuși tragi o fugă până la reprezentanta cu mașina, dacă o pornești, să vadă ei ce are, și poți schimba bateria tot la ei.

This post has been edited by Grigo0605: 20 Oct 2015, 00:36


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 20 Oct 2015, 07:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Off-topic, e buna de ceva Motrio?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 20 Oct 2015, 07:22
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Clink-ul ala l-am avut io , din senin , parcat masina , si dupa 10 min clink , ledurile bord piereau si finalul a fost un element din baterie intrerupt. In gol 11.5- 12v( adica borna desfacuta si masurat cu voltmetru digital) , in sarcina nimic. Anterior am avut in trafic un incident cu geamul dreapta fata parca se opintea cand sa-l cobor , trebuia apasat de 2-3 ori butonul pana pornea. Si tot rombat dar la 3 ani.

This post has been edited by verde: 20 Oct 2015, 07:23


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 20 Oct 2015, 07:26
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Si eu sunt de aceeasi parere; masa cu contact slabit sau/si baterie. Verifica starea legaturile electrice: baterie-electromotor; baterie-caroserie; baterie-alternator etc. Si bornele de la baterie daca sunt oxidate sau nestranse pot sa-ti dea astfel de manifestari.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 20 Oct 2015, 15:06
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Verificat de azi de dimineata pana acum tot ce se putea, curatat masa verificat borne, verificat fiecare siguranta in parte... Trag concluzia ca e din usa de undeva. Am vazut ca atunci cand misc usa palpaie ledurile stop si baterie. Acelasi simptom cu click...si nu porneste, se sting toti martorii din bord. Am nevoie de un topic cu dat fata usa jos. Ma poate ajuta cineva cumva? Un loink, orice, va rog. Am dat partial jos chestii din usa ... alea 3 suruburi de jos, manerul si jos acolo la butoanele de usa din geamurile electrice + boxa. Mai departe m am blocat. in 2 min plec la dentist. revin in 3 ore. Multumesc. Sunt varza cu moralul, m a terminat masina asta psihic sad.gif.

Multumesc tuturor pt raspuns.


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 20 Oct 2015, 15:29
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ooooo, asa usor renunti? Pai nu trebuie sa pui la suflet...s-o luam cu inceputul: pentru faptul ca nu porneste: daca ai verificat toate legaturile, am uitat sa te intreb daca atunci cand dai sa pornesti se sting martorii de la bord si incep sa tacane releele din interior asa ca si cum ramai fara curent in baterie, atunci incearca cu alta baterie poate asta care o ai e pe sfarsite; daca nu se manifesta asa cum am descris inseamna ca bateria e buna si trebuie sa treci la electromotor si mai exact la bobina care cupleaza electromotorul (se mai numeste in popor bendix electromotor) ; adica trebuie sa dai electromotorul jos si sa verifici daca acest bendix isi face treaba; referitor la usa, in continuare iti recomand http://www.reno.ro/Cum-Se-Desface-Fata-De-...003-t41106.html si daca conexiunile de la mufa butonului de actionare sunt ok atunci incearca sa verifici cablajul sa nu fie intrerupt.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 20 Oct 2015, 16:22
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Eu cred ca e o problema de masa daca ai exclus bateria...
Daca ai fi avut scurt, ti s-ar fi ars siguranta de pe circuitul respectiv de fiecare data cand o schimbai.
Desfa fata de usa pana una alta, scoate mufele din tot ce ai pe acolo si vezi daca mai face. La o problema de-asta trebuie sa o iei din aproape in aproape...

Totusi, cati volti iti arata bateria ?
O masa proasta poate fi si in punctele de masa de pe caroserie, nu numai pe borna de minus a bateriei...


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 20 Oct 2015, 17:59
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Poti incerca chiar cu un cablu mai bun sa faci o masa cu caroseria.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 20 Oct 2015, 20:20
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




M-am intors. n-m mai putut face nimic la masina ca a inceput ploaia rau si ma fac ciuciulete. La fata de usa m-am impotmolit la punctul 4. Adica nu stiu cum sa scot fata aia din dreptul oglinzii electrice. Tutorialul recomandat este valabl pana la un moment dat. Fata mea de usa difera fata de usa aceea din tutorial, a mea e Clio din 2006 si acela din tutorial e Clio din 2003 (e usor diferita de a mea). O sa mai cercetez sa vad poate gasesc ceva. Maine pe ziua o sa continui sa scot fata la usa, sper sa reusesc. O sa fac poze si video poate aveti vreo idee dar asta maine. Apropo, cum verific starea legaturilor electrice: baterie-electromotor; baterie-caroserie; baterie-alternator etc.? Si da, atunci cand dau sa pornesc si dupa ce face clink, se sting toti martorii din bord dar nu tacane niciun releu din interior. Si deja ma apuca toti bazdacii de pe lume cand spui ca trebuie sa dau electromotorul jos si sa l verific. Pai cum ... fac asta?? Mama masii de treaba... Sorry dar sunt suparat rau pe ... viata sad.gif. Si eu care tocmai am avut 2 Dacii in trecut (1300 si 1310) si am zis ca am scapat de mestereala de genul asta .... offff, ma ia groaza. Stiu ce mi veti dupa toate astea si aveti dreptate dar zic si eu asa sa mi vars "naduful". Nu i suficient ca saptamana trecuta tocmai am bagat 950lei la mecanic cu reparatul pompei electro servo care murise de tot s.a.m.d ... s.a.m.d. In fine, zic si eu asa la suparare ... si a mai venit si vremea proasta. Ok. Deci. Revenim. Bateria Rombat Cyclon de 66Ah imi arata la rece 12,74V si bateria neagra de pe masina Renault de 70Ah avea 12,43V dar pusa pe masina (ca am facut schimb intre ele intre timp sperand ca o va lua din loc). OK, o sa incerc maine sa fac o masa mai buna intre borna minus si caroserie. Acum ma apuc de cautat cum se da fata jos usa stanga sofer la modelul meu de masina. Cred ca faza cu butoanele electrice care ridica geamul s-a rezolvat pt ca in mod ciudat desi am erorile(ororile as putea spune) care le am + ca nu porneste, partea buna este ca geamurile se ridica si coboara din butoane, deci functioneaza normal.


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 20 Oct 2015, 20:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




E doar o diferența de model între portiere. Eu am dato jos fără video sau sfaturi. În continuare mișca stânga dreaptă de plasticul triunghiular de la oglindă pana iese, apoi apuci din partea de jos a portierei, de unde ai scos șuruburile și trage înspre ține, înspre scaun, se va desface grelut din cauza masticului și vei auzi câteva click-uri la cum se desfac câteva clipsuri. După ce tragi și se desface masticul de jur împrejur vei împinge fața puțin în sus încât să iasă butonul de închidere.
Dacă ziceai ca miscand portiera ti se aprind becurile în bord, poate ai un scurt undeva la acele cabluri, verifica-le bine...
Așteptam video...

This post has been edited by Grigo0605: 20 Oct 2015, 20:31


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 21 Oct 2015, 00:43
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Exact la punctul 5 am ramas eu blocat. Am tras in toate partile de triunghiul ala si nu iese neam. parca ar tine ceva de el. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo tot tragand de el. O sa mai incerc maine. Si eu tot acolo banuiesc ca e vreun scurt ceva in portiera numai sa reusesc sa o scot maine. Multumesc oricum tuturor pt raspunsuri. O sa incerc sa pun niste video maine. Apropo, am fost de curiozitate azi la 1 magazin in apropiere sa vad cat e 1 acumulator pt masina mea si am intrebat cam ce este recomandat pentru masina mea si cel de la magazin mi-a spus ca imi trebuie de 75 Ah sau 80Ah ( cica asa ar scrie in cartea tehnica a masinii) ca sa nu am probleme la iarna. Asa o fi?
Avea cu baterie la schimb: Varta blue 80Ah la 400ron, Rombat Premier 75Ah la 350ron si Caranda ... de 75 sau 80 Ah nu mai tin minte la 350ron sau 325ron. Mie unul mi sau parut preturi cat de cat ok pt un magazin de cartier, voi ce ziceti?
Acum un scurt istoric al masinii cu problemele majore:
Primul proprietar a fost o firma de leasing care a tinut-o din 2006 pana in 11.2010.
Al doilea proprietar a fost un taximetrist care a tinut-o din 11.2010 pana in 01.2011
Cred ca 3 luni ia luat taximetristului sa o distruga ca apoi i a vandut-o cumnatului meu (pacalind-ul zic eu) ca vezi doamne i a dat-o la un pret f bun de "numai" 1600Euro la vreamea aceea dar cu diferite probleme "minore". Din ce imi aduc eu aminte, ca doar eu l-am imprumutat cu o parte din bani pe cumnatul meu, fusese vorba ca datorita geamurilor electrice care nu functionau, erau deoarece respectivului taximetrist i s-a spart masina si i s-a furat statia, casetofonul, bla bla bla (minciuni, bla, bla bla). Ah! si ca AC nu funtiona tot din cauza firelor taiate ... Si ca scoate ceva fum alb mai mult, ca e un injector care merge mai prost si ca se repara usor si probabil multe alte minciuni pe care i le a spus si eu nu stiu sau nu-mi aduc aminte. O singura data l-am vazut si caracterul il trada din prima. Oricum avea vrajeala multa si cumnatul meu era mult prea incantat de masina si mai era si naiv pe deasupra. In fine. Cumnatul a luat masina si a tot umblat prin service-uri cu ea sa repare ba injector, apoi injectoare (cred), parca si pompa de alimentare a schimbat-o la un moment dat. Apoi pe un drum mai lung cica i s-ar fi calat motorul si ulterior " a facut si motorul din nou". apoi dupa o vreme a inceput sa-i scoata fum alb din ce in ce mai mult. Au tot reparat turbina aia in draci. Au cumparat si turbina noua, frantuzeasca, dar mecanicii lui dibaci pe care i-a avut se pare ca i-au manarit-o cumva si cine stie ce "chinezarie sh" iau pus. In fine, dupa multe peripetii prin service-uri si bani dati la greu si pacaleli multe cu diversi mecanici ei au abandonat masina pe undeva prin fata blocului. Au vrut sa renunte la ea si sa o dea cumva si sa scape de ea ca sau saturat sa mai bage atatia bani in masina (asta se intampla undeva prin toamna lui 2014). In fine, eu in Aprilie 2014 mi-a expirat itp-ul la Dacia1310 si asigurarea. Ca sa mai continui cu ea mai trebuia sa investesc si m-am lasat pagubas. Urma sa incep sa strang bani pt una SH in viitorul apropiat. Gandul meu era la un Opel Astra Clasic in 4 usi. Cert este ca dupa lungi deliberari cu ei i am convins in octombrie sa mi o vanda mie asa paradita cum e (ITP-ul expira in Octombrie) (scotea fum alb in draci - turbina era varza). Asa am batut palma pt 25mil cu ei, ITP-ul facut pe banii mei. Sora mea nu vroia sa mi-o vanda ca zicea ca o sa-i injur pt problemele pe care o sa le am pe parcurs cu masina...in fine. Am luat-o si i-am facut ITP-ul iar in prima faza am bagat 15 mil in ea cu reparatul turbinei, curatat IGR, schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de aer, parca 1 pivot, bucse ceva pe acolo. Apoi iarna in anumite perioade cand era f frig am patit-o ca se bataia in sus si in jos de bot ca la masinile Americane. Cica ar fi fost amortizoarele fata si care ingheta uleiul in ele (banuiesc ca de aia). Cica ar fi fost reconditionate, parca asa zicea. Nu prea am mai circulat cu ea in iarna trecuta. Poate doar in zilele mai calduroase. Apoi in primavara mi-a facut prima oara faza cu clink si nu pornea masina deloc. Dupa ceva batai cu patentul in borne, miscari de fire pe acolo si inchis si deschis din telecomanda a luat-o. Apoi in vara mi-a facut la fel cand tocmai trebuia sa ma duc sa iau pe cineva de la aeroport. Apoi la mare in C.O. mi facut la fel. Cam tot prin vara a inceput sa faca si figuri cu geamurile electrice. Nu mergeau deloc din nici un buton. Apoi si au revenit singure. Apoi a mers o perioada bine masina. Acum la inceputul lui Octombrie am plecat la Varatec. La ducere a fost cat de cat Ok. Acolo in a 2 a zi de stat m-am dus la masina sa o mut si iar aparuse faza cu clink si nu mai mergea deloc. Nu a vrut sa porneasca nici cu curent de la alta masina. In fine, urmatoarea zi masina a luat o pauza si i am scos parca panoul de casetofon de tot si am impins la ea si am stationat masina intr-o vale. Numai asa pornea. A 4 a zi am plecat de acolo, masina plecand la sfert de cheie (ciudat, atunci am tras concluzia ca era de la radio). In fine, pe drumul de intoarcere catre Bucuresti nu am oprit masina decat odata cand am oprit la benzinarie sa bag motorina. Surprinzator a luat-o si atunci (norocul meu ca altfel trebuia impinsa, eram eu cu 3 femei si un copil in masina). Pana acasa nu am oprit masina deloc desi am facut vreo 3-4 opriri pt. necesitati. Pe drum au inceput belelele. Nu era de ajuns ca de acolo am plecat pe ninsoare care mai tarziu s-a transformat in ploaie si tot asa. Bordul meu a inceput sa licare ca pomul de Craciun, respectiv martorul din bord de STOP si cel de BATERIE. Basca a inceput si acul vitezometrului sa functioneze pe post de Vumetru, in special la franele de motor facea asa. Apoi din ce in ce mai des si mai rau cu cat ne apropiam de Bucuresti. Chiar aproape cand s-a intram in Bucuresti, colac peste pupaza ma lasa si servo directia. Ah, am uitat sa va spun ca servodirectia mea este electrohidraulica la modelul meu si este trecuta pe direct. Adica din cauza ca odata candva firele au fost taiate la aceasta masina (vezi mai sus si de ce) mecanici destepti asa sau priceput si au trecut servodirectia pe manual. Adica am un comutator on/off si dupa ce pornesc eu masina, pot porni manual si servodirectia. Deh, lucru manual bre. Cum spuneam, aproape de Bucuresti ma lasa si servodirectia. Dar nu subit, asa in trepte. In Bucuresti deja nu mai aveam servo. Si sa vezi nene ce marfa e sa conduci asa. In fine, experiente nene, nu gluma. In final am ajuns acasa cu bine. 2 zile mai tarziu dupa info in stanga si dreapta (mi-a cazut fata cand am vazut cat costa pompa de servodirectie noua...13-14 mil noua ce mai ieftina...nu ma asteptam sa coste atat) pt reparare servo, gasesc un service care mi sa parut cat de cat Ok in apropierea mea si dupa am fost acolo la service sa le expun problema. Incearca un nene sa gaseasca pe net cat costa piesa dar nu le merge netul momentan. Spun sa le las un nr. de tel. si sa ma sune ei cand reusesc sa aibe net. Ma suna dupa cateva ore sa-mi spuna ca piesa asta e destul de rara si ca nu au gasit-o dar ca ei o pot repara ca au piese de schimb si ca o pot repara si pot veni a doua zi. Intreb cam cat ma costa toata treaba asta? (pacat ca nu am inregistrat conversatia). zice ca 1 milion montat/demontat si 2mil reparatia. Zic ok si ca o sa vin a 2 a zi de dimin. Vin, se apuca de treaba (in prima faza au zis ca imi rezolva si servodirectia si o pun cum era normal) o da jos, o desfac, ca partea electrica era stricat cam totul si ca trebuie inlocuit rotor, platoul cu carbuni si capacul din spate cu acea bucsa. Imi face socoteala la piese alea pe care le vor inlocui cu unele noi si numai piesele alea ma costau 722ron. Mi-a cazut din nou fata (eu eram pregatit la mine cu vreo 4 mil cash). Pai si zic alte variante nu exista? Pai ar fi daca vin eu cu piesele si ca ei au crezut vin deja pregatit...ce mai incolo incoace...mai mare daraua decat ocaua. Pe net gasisem SH o pompa la 3,5 mil (arata ca noua) dar trebuia deja sa o comand, in alta parte gasisem rotor, platou si capac (nu stiu sigur daca si stator) care pareau noi si faceau ceva pana in 4-5 mil. dar din nou trebuiau comandate din timp. In fine, eu nu am crezut ca e asa de dusa electropompa mea de servo care este de tipul electrohidraulica. In fine, am dat inainte, ce era sa fac? In final au reparat-o si cat m-au trimis ei sa ma duc pana la magazinul din colt sa iau o sticla de carbusol si 2 spray-uri de curat frane (nu am inteles nici pana in ziua de azi de ce m-au pus sa iau 2 cand ei de abia au folosit de cateva ori dintr un singur spray). Cat am fost eu plecat am scos si bani de la bancomat ca la ei nu se putea plati cu cardul, patronul-mecanic s-a dus dupa piese, le-am vazut, pareau noi (erau bulk, nu aveau cutie), au reparat-o, au pus pompa pe masina. Reparatia a fost in concubinaj (electrician-mecanic + patron-mecanic). In fine, probe, teste..electro-mecanicul sa apucat sa-i dea de cap la inventia aia manuala, nu-i dadea, a bagat si ceva pe tester acolo sa vada daca afisa ceva erori calc masinii, tot nimic, in final ii spune patron-mecanicului ca nu-i da de cap. La care asta ii spune ca ce te-ai bagat sa repari si aia? Aia e alta treaba, ti-am spus eu sa o repari? Am ramas perplex. Nu mai aveam rabdare si eram si scarbit. Am tacut si am mers mai departe. Au terminat, mi-a facut si socoteala patronu` lu` peste si mi-a scos un bonulet de casa cu suma de 920ron. Am platit si dus am fost. Nu inainte de ai da electro-mecanicului 10 lei acolo de o bere ca tot incepuse sa se pregateasca sa manance. Il intreb intr-o doara cum e cu butonul de on/off de pe portiera din stanga care deschide geamul electric de pe partea dreapta si care functiona asa: puteam de la sofer sa las geamul in jos dar nu-l puteam ridica la loc. Din portiera din dreapta fata functiona normal. Imi explica cum se da jos pe acolo, sa-l scot de tot si sa-i dau cu spray de contacte. A fost ok, dupa multe manevre am reusit sa il repar asa cum a spus el. Cam astea au fost experientele cu masina pana acum. Ah! mi-am adus aminte. Tot pe la sfarsitul iernii am fost la un alt service la recomandarea unui coleg de munca, nu stiu ce mai trancanea rau in fata dreapta. Schimbat si atunci pe partea dreapta pivot, bucsi, rulment, chestii de articulatii (la alea am vazut cutiile, erau noi). Tot atunci au facut si un test la injectoare. Doar 1 injector merge in parametrii normali, 1 injector mai prost, al 3lea injector mai prost decat al 2 lea si al 4 lea injector aproape de dezastru. Cred al 2lea injector din stanga cum te uiti la motor din fata masinii era si un pic umed acolo posibil de la motorina. Oricum, de belea cu injectoarele astea, costa ceva reparatul lor si din cat am inteles eu este recomandat sa le repari pe toate 4 odata si costa undeva pe la 2000de ron toata treaba asta. Asa ca am abandonat deocamdata acest plan. Cam asta e tot ce imi aduc aminte despre masina asta. Ah! mi-am mai adus aminte de ceva. Abia dupa ce am luat-o, tarziu de tot am aflat ca aceasta masina a fost busita pe partea dreapta si parca si un pic rasturnata dar nu sunt sigur. O sa cercetez mai mult. Cam asta e tot. Am spus toate astea pentru a va face o idee despre problemele pe care le am acum la masina. Userul Grigo0605 mi-a cerut acest lucru intr-un PM si am reusit sa fac si lucrul asta. Poate am fost prea explicit dar ma bucur ca am gasit timp sa explic cat de cat.


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 21 Oct 2015, 01:15
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Cateva aspecte.
Ii zice EGR nu IGR
Ala sa se duca sa vinda cartofi, capacitatea bateriei nu are legatura cu pornirea iarna,ci curentul de pornire la rece care pentru un diesel e bine sa fie undeva la 600A.Si nu o lua de la mag de cartier ca cine stie cat de veche e.In bucuresti sunt ff multe magazine specializate.Dar nu cred ca bateria sa fie problema ta.Triungiul ala de ce vrei sa il dai jos? Fata de usa parca este separata de acea bucata

This post has been edited by andutu: 21 Oct 2015, 01:17


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 21 Oct 2015, 01:16
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Ai început să scrii o carte despre experiențele cu clio smile.gif

Alt tutorial cu demontarea fetei de portieră :


Dacă vrei poți să-mi dai nr de tel si te sun mâine sa-ti spun cum să faci!


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Oct 2015, 08:12
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Interesanta povestea ta. Nu am reusit sa citesc tot ca sunt la serviciu. Am ajuns la faza cu turbina si fumul alb...vezi ca fumul alb inseamna ca antigelul patrunde in cilindri , garnitura de chiulasa arsa. Fumul albastrui vine de la arderea uleiului in cazul in care sunt probleme cu turbosuflanta. Fumul negru vine de la arderea incompleta (amestec bogat). Asa, revin, daca bateria o ai buna, eu zic totusi sa mai verifici masa principala care se leaga direct de la baterie la caroserie; cum sa verifici starea legaturilor? In primul rand vezi cum arata, daca sunt ruginite si daca sunt suficient de stranse. Bornele bateriei se sulfateaza daca nu sunt stranse suficient. Referitor la usa, acel ornament se demonteaza prin extragere dar trebuie sa depui un pic de efort Cam asta e. Abia daca te asiguri ca toate conexiunile sunt in regula poti trece mai departe, la electromotor.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 21 Oct 2015, 09:11
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Daca ai ceva timp, eu zic sa iei usor usor toate contactele electrice la mana. Nu trebuie sa fie electrician sa poti sa desfaci o piulita ( unde e cazul ) sau sa scoti o mufa. Recomandarea mea e sa ai la indemana un WD40 ( vreo 10 lei un tub mic ca n-ai nevoie de mai mult) + un spray de contacte (10-20 lei, poate iti recomanda colegii unul bun). Sa ai si smilgher fin la indemana pentru ca o sa ai nevoie. smile.gif. Sa mai ai si banda izoliera.

In prima faza, nu te mai duce la service cu ea decat daca este absolut necesar. Atata timp ca ea merge cat de cat ok, las-o asa. Incepi sa iei traseele electrice la mana cu mufele corespunzatoare si sa le cureti frumos.

Acum, ca tot esti la capitolul usa, curata cat poti de bine contactele de acolo. Macar stii ca scapi e usa respectiva din punct de vedere electric.

Dupa asta ( sau inainte), fa-ne si noua ceva poze sau filmulete cu cablurile alea taiate. Ar fi bine sa vedem ce e pe acolo ca poate unii din noi se pricep sa iti mai dea ceva sfaturi.

Eventual, cat esti la usa, la reconectarea fiecarei mufe verifica functionalitatea butonului sau a ansablului la care este conectat.

Eu nu cred ca ar fi neeaparat o problema de electromotor ( inca) pentru ca asta ar fi insemnat sa nu o mai pornesti deloc...

Daca vezi vreun fir care e aiurea pe acolo, fa-i o poza, mai ales daca e intrerupt sau legat anapoda. Daca e inadit, verifica sa fie macar inadit cu aceeasi culoare ( nu verde un cap si rosu altul) si vezi unde se duce.
Pozeaza si vino inapoi aici. Daca ne lamurim cum e treaba cu electrica din interior poate reusim sa ne lamurim si cucea de la motor.




--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 22 Oct 2015, 09:08
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Am revenit cu video de ieri dimineata cu ce am mai facut la masina. Aseara am venit tarziu de la masina si nu am mai avut starea necesara sa stau la PC, am fost rupt de oboseala. In link-uri se vede procesul cat de cat de scoatere a fetei de portiera stanga cat si erorile din bord.

https://www.youtube.com/watch?v=hSVw2G0VhwI&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=EGEzmbtUqXo&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=7jQoDZB7ZWI&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=KVwy3sY1i2U&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cJNBq6Zl5k8&feature=youtu.be

Well, o intreaga aventura la masina asta. Am inceput sa dau bateria jos, luat din nou la verificat fire si am zis sa dau si protectia de la baterie, acea tabla care o inconjuara. Intre timp a venit si fratele meu sa ma jute la masina. La atatea desfaceri si verificari de masa si fire am ajuns si in dreptul la cablul MASA care s-a dovedit rupt, de abia se mai tinea de blocul motor (cablul acela gros de -). Cele 2 mase - subtiri le aveam si poate de aia aveam curent cat de cat dar nu aveam asa cum trebuie pentru pornire. Cablul de masa la motor a fost sectionat/rupt exact langa mufa dar partea de jos la motor. A urmat parte de dat jos, refacere si punere la loc cu procedurile de rigoare. Foarte greu accesul acolo. Cat de cat am ridicat masina pe cric dar si asa a fost tricky. mai ales la remontare cablul jos pe motor. Loc stramt si greu accesibil plus ca prindea si o tabla mai groasa care tinea o teava mai dura din aluminiu (jdemilioane de draci). Seara tarziu am reusit sa termin si i-am dat o cheie. Si ... a mers din prima.

https://www.youtube.com/watch?v=KegAbtfz1zo&feature=youtu.be

Cei care au spus ca e de la masa au avut dreptate. Acum ma duc sa pun fata de usa si sa termin odata cu ea ca m-am saturat. Dupa amiaza ma duc o tura cu ea sa vad cum merge. Revin pe seara cu detalii. Multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi. M-a ajutat mult. Am mai invatat lucruri noi smile.gif. Pt cei care vor sa ma sune intru-unul din videoclipuri apare si nr. mele de tel.
Acum sper sa fie totul ok si cel putin o vreme sa stau si eu mai linistit. Si mai sper sa nu am probleme la montarea fetei de usa sau la alte nimicuri dastea.

Multumesc tuturor.


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Oct 2015, 09:30
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Trebuie sa verifici cablajul de la usa pentru ca acolo pe undeva ai un scurt...probabil ca pe cablajul electric de la geam. Ai vazut ca incet si cu ajutorul nostru le rezolvi pe toate?


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 22 Oct 2015, 09:56
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Felicitari pentru progresul facut.
Daca ai rabdare si ceva timp liber se pot rezolva majoritatea problemelor... Trebuie sa doar sa vrei si sa ai un pic de inspiratie.

Trebuia sa fi facut 1-2 poze cu cablul de masa rupt... Era interesat de vazut ( cel putin pentru mine).

Sper ca, in continuare, incerci sa rezolvi si problema de la usa ( mai ales cand misti firele alea).

Uitandu-ma la primele clipuri chiar ma intrebam de ce nu-ti raman tie martorii STOP, baterie, Ulei aprinsi dupa ce pui contactul pe penultima treapta...
La mine raman intotdeauna aprinsi pana pornesc motorul.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 22 Oct 2015, 10:27
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca zici ca masina a fost lovita in fata si rasturnata probabil ca atunci s-a intamplat evenimentul cu masa rupta/sectionata. S-au cand au demontat motorul de pe masina probabil ca au uitat de ea si au fortat-o. Se mai intampla si la case mai mari...


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 22 Oct 2015, 11:28
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Mă bucur ca în mare parte ai rezolvat.
Dacă tot ai ușa desfăcută curăța bine pe acolo, poți pune mastic nou în cazul în care cel vechi nu mai e bun și verifica toate firele.
Mastic găsești în Dedeman la tub sau la rolă pe site-ul http://www.daciashop.ro/mastic-etansare-Dacia
Mai jos și un tutorial cu aplicare mastic, e pt Logan dar în principiu e aceeași chestie și pt noi :
http://www.tutorialexxx/2014/03/aplic...ete-de-usi.html
Desfă firele izolate atât de la ușă cât și de la casetofon, curata bine fiecare fir si izoleaza-le bine!
Sper să nu mai ai probleme!
În caz de ceva ne găsești tot aici smile.gif

This post has been edited by Grigo0605: 22 Oct 2015, 11:29


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalexa007
post 22 Oct 2015, 13:53
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 October 07
From: Bucuresti - Balta Alba




Pun repede niste video aici. Ma grabesc sa ajung la dentist. Deja sunt in intarziere. Detalii dupa ce vin de acolo. Mai sunt multe de spus. cu ocazia asta vad si cum se misca in trafic. Revin cu detalii dupa ce ma intorc de la dentist sa va spun cum merge masina.

https://www.youtube.com/watch?v=44HXnesjwKQ&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Og1BLfn4fTU&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=ldk1JT1-DLg&feature=youtu.be


--------------------
Symbol(Thalia I) Berlina 2006
Symbol THALIA I(LB0/1/2_) Submodel: AARE121211U55E3/2006/1.5 dCi (1461) 48kW, Motor: K9K A-7, D115160, VF1LBR7CF35321746. Omologat nr. 4468 18/5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 17:38
Dacia