bataie
![]() ![]() ![]() |
bataie
MM88LCF |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 10 October 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
VelSatis
2003
- MM88LCF
|
|||
dethave |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Salut!
Genul asta de problema l-am avut cand din cauza uleiului curs pe la capacul culbutorilor mi-a sarit de la punct aprox 1 dinte( un deal si o vale). I-am tras distributia la punct si a functionat din nou dar niciodata ca inainte de a se intampla necazul. Cand am desfacut capacul culbutorilor sa-i schimb garnitura am aflat si de ce-- axul culbutorilor de pe admisie era rupt in 4 bucati.... si aveam acea bataie in filtrul de aer de care pomenesti. Culmea e ca am mai mers asa aprox 1500 km, deci se poate. Cam asta am avut de povestit.. bafta la diagnosticat... |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
jaku |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 1 June 14 ![]() |
sunt si eu curios, e cineva care lauda minunatul motor de 2,2 ? sau chiar toate-s bombe ?
|
--------------------
Renault
Espace
2003/2.0T
- B696JAK
|
|
dethave |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Singura bomba e cea de la Hiroshima. Motorul e ok, pentru perioada in care a fost produs. Dar nu i-ai răspuns omului la întrebare (decât cu o alta întrebare).
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MM88LCF |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 10 October 13 ![]() |
i-am schimbat garniturile de la capac axu de la tacheti este ok nu imi pot da seama care poate fii problema
|
--------------------
Renault
VelSatis
2003
- MM88LCF
|
|
dethave |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
De pornit cum porneste? Usor, greu? Distributia e bine pusa la punct?
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MM88LCF |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 10 October 13 ![]() |
porneste foarte usor distributia e schimbata recent
|
--------------------
Renault
VelSatis
2003
- MM88LCF
|
|
dethave |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Nu stiu ce ar putea fi dar majoritatea indiciilor duc la o problema a chiulasei... Supapa, tachet etc...trebuie luată încet si cu pricepere.
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MM88LCF |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 10 October 13 ![]() |
am rezolvat problema au fost 4 tqcheti de pe admisie dusi iam schimbat si acuma este ok dar dupa 400 de km facuti relantiu este acuma la 1000 de rot pe minut nu imi pot da seama dc
|
--------------------
Renault
VelSatis
2003
- MM88LCF
|
|
dethave |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Duși in ce sens? Rupți,tociți,etc.... Problema cu ralanti-ul pare a fi electronica ( recte electrică) . Vreun senzor sau mufa ce nu-si fac treaba...
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
MM88LCF |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 10 October 13 ![]() |
nu tineau presiunea de ulei in ei practic dupa ce opresti motoru ei trebuie sa fie tari eu ii puteam apasa cu mana
|
--------------------
Renault
VelSatis
2003
- MM88LCF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:13 |