Problema pornire Renault Symbol
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire Renault Symbol
Harapul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 April 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol Fidji
An: 2007; 1.4 8V 75CP
|
|||
vasilecool |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil, dintr-un motiv sau altul, ti s-a descarcat bateria...
Ai incercat sa iei curent de la alta masina ? Claxonul merge? Farurile se aprind ? This post has been edited by vasilecool: 17 May 2015, 01:33 |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
Harapul |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 April 11 ![]() |
cam greu de verificat pt ca am ramas in pana la vreo 5 km. de casa , cand am oprit sa iau o paine, o sa vad dupa-amiaza, ar fi bine sa fie de la asta ... mi-e sa nu fie ceva mai costisitor de inlocuit :/
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
An: 2007; 1.4 8V 75CP
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca e de la asta, adica nu mai ai baterie, un motiv trebuie sa fie.
Ori a crapat bateria dintr-o data, ori nu s-a mai incarcat cu curent... Ar mai fi, cel mai fericit caz, sa fi umblat pe la borne si sa nu fie stranse bine...Verifica si sa fie curate. Voi stiti ce ati facut pe-acolo Succes |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
Harapul |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 April 11 ![]() |
Am fost la masina. Claxonul merge, iluminatul merge, ochiul verde de la Rombat e ... verde 😐 Indicatorul din stanga (turatiile) vibrează când încerc sa pornesc masina.
Are un sunet ciudat in bord. Pâraie, e f ciudat. Atașez si o poza cu martorii de avarie. Se pare ca va trebui sa chem platforma sa o duc la Meridian . Ma vor tunde aia de bani ![]() Attached thumbnail(s) WP_20150517_001.jpg ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 174 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
An: 2007; 1.4 8V 75CP
|
|
quincy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 13 October 06 From: bucuresti ![]() |
Pana sa aduci patforma nu poti incerca alta baterie, de la un cunoscut, prieten?
Orice baterie... |
--------------------
renault
clio 2
1.5 dci 2004
- b65tmf
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Schimba bateria.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Mai, vezi ca poate paraie apa care se misca prin radiator, eu stiu ca atunci cand am ramas fara baterie, paraia bordul ca si cum ai intra in modul de test. Ulterior se auzea acel siroi de apa. Eu unul as fi verificat bateria cu un voltmetru si as fi pus-o pe redresor inainte de a chema platforma. Daca nu era bateria, urmau bujiile, fisele dar na... Cu bateria descarcata la 9V, aveam claxon, faza lunga, etc dar pornire chix.
This post has been edited by alexgeogabriel: 18 May 2015, 08:29 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Harapul |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 April 11 ![]() |
ok, multumesc tuturor ! problema votata in unanimitate : baterie descarcata !
![]() o sa iau niste cabluri si voi merge cu un amic sa imi dea curent ! |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
An: 2007; 1.4 8V 75CP
|
|
BlueChaos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 March 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Harapul @ 18 May 2015, 08:53) ok, multumesc tuturor ! problema votata in unanimitate : baterie descarcata ! ![]() o sa iau niste cabluri si voi merge cu un amic sa imi dea curent ! Mai bine,daca ai cum,sa mergi cu alta baterie. Eu am patit sa ma lase bateria,rombat premier 55v,si atunci cand am incercat sa iau curent nu a mers... i-am spus tipui de care am luat baterie noua de chestia asta si zicea ca se poate sa intre in conflict bateriile si daca cea care da curent nu e suficient de puternica nu va incarca... ai lasat ceva pornit cat te-ai dus dupa paine? Bafta! |
--------------------
Renault
Clio 2
2003 1.2 16v Bicorp
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
N-are treaba atat de importanta ca domne e bateria slaba, au fost pornite baterii mari cu unele destul de mici, nu intra nimic in conflict decat daca le legi invers. Mai degraba cabluri proaste.
This post has been edited by alexgeogabriel: 18 May 2015, 20:59 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Harapul |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 April 11 ![]() |
Din pacate nu prea am avut timp de experimente cu luat o alta baterie pt ca in seara asta aveam o treaba urgenta si trebuia sa rezolv. Dar daca nu ma grabeam asa trebuia sa fac. Nu am lasat niciun consumator pornit pur si simplu atunci i s-a terminat viata bateriei !
Am fost cu cineva sa-mi dea curent, n-a pornit, nici macar nu se invartea ... am chemat platforma, am un card de la Meridian si daca raman in pana in Bucuresti si o duc la ei am gratis transportul. Imi fac aia din service testul , bateria nu mai primea curent, cica era "stricata", puteam sa primesc curent si de la un fulger si tot nu pleca ... Mi-au pus baterie noua si a luat-o, intr-un fel m-am bucurat ca a fost doar atat ! Afacerea m-a dus la 451 lei , traiasca cardul de credit !!! Un Rombat similar celui terminat ar fi fost 189 lei in magazin ... Iar cei de la Meridian mi-au dat de inteles (cu o satisfactie nedisimulata) ca asa se intampla daca folosesc piese neoriginale ! Oricum , de acum nu mai astept 4 ani sa schimb o baterie, o s-o fac la 3 ani ... si nu mai iau Rombat :/ Multumesc tuturor pt sfaturi , toti ati avut dreptate intr-un fel sau altul ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
An: 2007; 1.4 8V 75CP
|
|
BlueChaos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 March 15 From: Bucuresti ![]() |
@alex
Eu tind sa ii dau dreptate aluia,in conditiile in care bateriile nu mai sunt ce erau inainte. Si nu cred ca au treaba cablurile,am pornit la munca masini cu un fost prelungitor (adica cablu de vre'o 2....)... @harapul Bine ca ai rezolvat. Cam mult pt o baterie... Eu am dat pe a mea, rombat premier 55v (adica cu 5v mai mult decat cea originala,asa era si cea veche) 260 de lei cu tot cu montaj,acum o luna. Intradevar,nu se compara piesele originale,dar asta nu prea e piesa,parerea mea,iti poti lua baterie chiar mai buna decat cea originala... Totul depinde de cum ai grija de ea,si bateria mea veche avea cam 3 ani juma (jumatea de an fiind de cand am luato),dar din astia 1 an masina a stat,timp in care a avut consum constant.... mai conteaza si unde mergi cu masina,daca toata viata ei nu vede decat orasul,fii sigur ca o sa moara mai repede,bateria se incarca cum trebuie la drumuri lungi... |
--------------------
Renault
Clio 2
2003 1.2 16v Bicorp
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Ps, vezi ca acea baterie "originala" de la Dacia-Reno este tot Rombat si se zice ca astea manufacturate oem au initial echipament de 120%, ulterior daca le cumperi de la ei au 100% si daca le cumperi din magazin etichetate cu denumirea producatorului ar avea doar 80% din capacitatile lor. Sincer nu cred asta, cu alte cuvinte cumperi Rombat la pret dublu. In locul tau, daca tot ma grabeam, lasam masina la ei in parcare si trageam o fuga 5 min pana in Carrefour/Auchan care se afla langa orice Meridian din Bucuresti, Militari sau Berceni si tot ieseam cu 150 lei mai ieftin.
This post has been edited by alexgeogabriel: 19 May 2015, 06:53 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca in final ai rezolvat-o, cu toate ca ai cerut pareri pe forum, dar nu prea ai tinut cont de ele... asta iti salva cei 150 de lei...
Chiar daca bateria ta nu mai primeste curent, masina tot porneste cu niste cabluri bune si curent luat de la alta masina careia ii merge motorul.Iti trebuie curent doar la pornire, apoi motorul merge cu curentul produs de alternator. Cablurile care se gasesc in comert, sunt o mizerie, mai ales cele ieftine, pe care toti au tendinta sa le cumpere, in ideea ca nu le vor folosi decat o data, caci oricum isi vor cumpara baterie noua. @Bluehaos; prelungitorul are mult mai mult cupru decat cablurile despre care vorbesc, care desi par groase, sunt doar izolatie, iar in interior au doar 5-6 fire destul de anemice... Eu mi-am facut cabluri de pornire din d-ala trifazic cu 4 conductori litati. A fost folosit de catre colegii mei si la pornirea camioanelor, fara probleme. Sa aveti o zi buna... This post has been edited by vasilecool: 19 May 2015, 08:03 |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
Harapul |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 April 11 ![]() |
Nu e vorba ca n-am tinut cont de sfaturi, chiar daca mergeam cu amicul meu direct cu o baterie noua ne-ar fi trebuit tubulara aceea lunga, cu cap hexagonal parca, ca sa o demontam pe cea veche ...
Iar un baiat de la un service as fi venit cu mine abia in seara asta dupa program, iarasi nefiind sigur ca putea sa-i dea de cap (in caz ca nu era bateria) ... Bateria ei originala am schimbat-o in 2012 deci dupa 5 ani de folosire si pe atunci ma intrebam daca nu cumva m-am grabit si ar mai fi dus-o ![]() Sper sa pot schimba masina cand va face 10 ani inca nu-mi pun intrebari cat ma va duce ce mi-au pus ei acum ! |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
An: 2007; 1.4 8V 75CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 21:23 |