Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizite megane II 1.5dci

ebenize
post 7 May 2015, 23:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 August 07




Salutare!


Vreau sa cumpar un megane 2 1.5 dci si vroiam sa va intreb ce probleme apar sau mai bine zis la ce ar trebui sa ma uit atunci cand cumpar un megane 1.5 dci facelift sau non facelift de preferat sa aibe 101 sau 105 cai .. cat au motoarele astea ... cel de 85cai mi se pare cam submotorizat dar nu as da cu picioru daca as gasi una in stare buna si sa fie sedan. Am avut bmw 320 din 2001, seat 2005, logan , golf iar acum vreau neaparat ceva care sa consume foarte putin, sa nu aibe cost mare de achizitie si sa nu ma rupa cand schimb o bucsa sau cand reconditionez un injector. Merg pe un megane 2 deoarece e destul de dotata, an de fab actual, consum mic, imi place cum arata si are un pret mic de achizitie. As vrea sa dau in jur de 3000 euro iar la banii astia sunt foarte multe pe net dar nu stiu cat de stralucite .. nu as vrea sa iau un cazan fara fund in care sa bag bani, ca nu am facut nimic... asadar daca ma puteti ajuta cu un sfat, as aprecia mult!


Multumesc anticipat!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drachenblut
post 8 May 2015, 05:42
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 9 April 12
From: Bucharest




La Megan 2.2 (facelift) cu motorizarea de 105cp, cu injectoarele nu prea sunt probleme (cel putin din ce am auzit de pe la mecanici) iar de consumat, in oras ia cam 9 - 10 depinde de traseu.

Ca si costuri de intetinere, acestea nu sunt foarte mari, dar unele repere sunt rezistente doar de origine si aici de obicei te rupe manopera din reteaua reno. (sau cel putin raportat la pretul piesei)

Ca exemplu am cerut pentru bucsile bara stabilizatoare pret in retea si mi-au dat 150 ron piesele si 330 manopera.

Ei au mers mult pe principiul masina ieftina sau relativ ieftina si recuperam banii dupa.


Bafta la gasit masina ok


--------------------
Renault Megane 2007 - B - 32 - MYN
manager cu adaosuri - 78kW si greierii aferenti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 8 May 2015, 06:52
Post #3


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Ca posesor de II.1 si de II.2 (primul de 85CP si al doilea de 105CP) sincer, pentru ce cerinte ai tu, te-as indruma catre II.1 de 85CP.

Ca argumente pro recomandarea mea, as putea sa-ti aduc urmatoarele afirmatii:

1. Diferenta de la 85CP la 105CP nu este chiar atat de mare pe cat iti imaginezi, si la consum cel putin in oras, se vede diferenta.
2. In general, la o utilizare similara, prima a ajuns la 280.000Km fara nimic major, la a doua la 120.000 m-a lasat ambreajul, amortizoarele, flanse amortizor, are tot felul de zgomote ciudate etc. Nici II.1 nu e ca in prima zi, dar din punct de vedere investitii si reparatii, am reparat mai putin la II.1 in 280.000Km decat am reparat la II.2 in 120.000.

Argumente sunt multe si in favoarea uneia si in favoarea alteia, dar pana la urma trebuie sa alegi ce crezi tu ca te aranjeaza cel mai bine.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi Ianuarie 2008 / LMSE - B-81-LXV
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebenize
post 8 May 2015, 08:44
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 August 07




am vazut ca sunt probleme cu injectoarele si pompa care defapt ea produce span si distruge injectoarele deci automat trebuiesc remediate deodata. Aceste probleme sunt prezente la ambele megane-uri? 2.1 si 2.2 si la fel ambele motorizari 85, 105? Ce e diferit la motoarele de 85 fata de cele de 105, e chestie de soft sau implica si modificari fizice gen turbina, injectoare etc?

Ps: kilometrii se pot verifica usor? mie imi vine greu sa cred ca ar fi reali.. banuiesc ca se practica datu inapoi si la reno ca la vag, bmw etc

This post has been edited by ebenize: 8 May 2015, 08:46


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adybar
post 8 May 2015, 13:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 March 15




am sedan din 2008,1.5 dci 86 cp(nu au 85)si n-am avut nicio problema cu injectoare,turbo,egr.....samd!motorina buna sa fie(numai alto 55-cea mai scumpa) si talpa piciorului cat mai grea!(adica trebuie turat motorul,eu schimb de la 3000 ture in sus!ityi garantez ca daca stii sa exploatezi motorul de 86 cp acesta va manca asfaltul.........(nu-s cai putini cum cred altii)


--------------------
renault megane sedan 2008 - ot-79-dya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorelvin
post 8 May 2015, 21:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 May 15




De cand am cumparat (feb 2008) meganul 2 dci 63 KW PDG ma tot gandeam cati km va duce.
Recunosc ca as fi fost multumit daca va duce 300.000 km
In prezent meganul are 331800 km.
Pana la 270 k nu am avut nici o problema.

Probleme ivite la 270 k: a picat un injector pe care l-am reconditionat, am reconditionat pompa de injectie, inlocuit discuri frana fata.
La 300 k am reconditionat toate cele 4 injectoare si am inlocuit alternator.
330 K - inlocuit ambreiaj
330 k schimbat discurile originale spate si bucsi spate fata
PDG a fost foarte util avand in vedere drumurile noastre: am schimbat amortizoare fata la 170 km (dar mai duceau), flansele o singura data pe la 180k, bielete dreapta cred ca 3, bielete antiruliu de 2 ori, 2 bascule dreapta.
DUPA 250 K A INCEPUT SA MANANCE 1 L /10.000KM

Am facut revizile la 10.000 km pana la 150 k ulterior la 15.000 km
Am folosit ulei elf srx 5 40 pana la 300 k.
Dupa 300 k a inceput sa manance 1 l/1000 km dupa ce s-a inlocuit distributia si s-a inlocuit uleiul ELF 10w 40
Nu stiu daca este coincidenta sau nu dar atunci s-a trecut pe 10 w 40 elf
EU VREAU SA O TIN 500 KM.
sper sa ii rezolv consumul de ulei
Intre 250k - 300 k manca un litru la 10k.

Eu zic ca merita. este o masina buna.



This post has been edited by viorelvin: 8 May 2015, 21:50


--------------------
renault megan 2007 M LMSF - DB 09 BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 10 May 2015, 23:24
Post #7


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




@ebenize la 3000 poti gasi doar cu km multi si fara dotari. Ti-as recomanda sa fie dupa 2006 inclusiv daca iei sub 100cp ( pompele au fost cam pana in 2005 si inceput de 2006 ), peste 100cp poti lua si mai vechi.
Ca dotari incearca sa nu faci rabat de la cruisecontrol, restul dotarilor le poti pune si din dezmembrari ca sunt garla.

Kilometrii se dau inapoi la orice masina, asa ca cel mai sigur, daca vizionezi,inspectezi, conduci o masina si iti place, programeaza o verificare tehnica (tren rulare si/sau diagnoza) la un service al dealerului ( pot fi si afiliati gen Cobalcescu ), unde pe langa rezultatul verificarii rogi sa iti anexeze si istoricul inregistrat in baza lor de date, de unde iti poti face o idee de cat de mult s-a mers si de ce nu daca nu a avut probleme tehnice importante. Costul e sub 150 pentru ambele verificari.

Bafta !



--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 May 2015, 07:48
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.315
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Exista ditamai topicul pe aceasta teme, nu mai este nevoie de inca unul.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 13:14
Dacia