Pierdere tensiune, Laguna 1 Ph2, 1.6 16v - 1999
![]() ![]() ![]() |
Pierdere tensiune, Laguna 1 Ph2, 1.6 16v - 1999
darksleep |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Problema de amperaj cauzata de contact la masa corodat....nu neaparat la baterie.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
darksleep |
![]()
Post
#3
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
QUOTE(espacern @ 3 Mar 2015, 17:07) Presupun ca se poate curata acest contact sau schimba ? Eventual daca pot sa il reconditionez eu. Putin ajutor daca ai timp, sa imi spui cam pe unde este localizat ? Macar sa vad daca e corodat, nu de alta, dar mecanicul meu este plecat din tara o perioada si la alti mecanici de ceasuri nu prea imi surade ideea sa ma duc. |
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Masa o gasesti sub forma de tresa metalica fixata de motor (pamblica din metal) fixata in spate la MPP sau alta langa suport cutie.
Verifica si cablajul din blocurile optice spate. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
darksleep |
![]()
Post
#5
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
darksleep |
![]()
Post
#6
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
Revin in acest topic cu o problema care root cause-ul tot cel descris in primul post este.
Mai nou conduc cu AC-ul pornit cand e cald afara, problema apare in momentul in care cupleaza termo-cupla in relantiu, in momentul acela automat imi scat turatiile sub 900 ( pana pe la 750 - 800 ) dar isi revin relativ rapid la 900 de turatii. Evident, pe la 750 - 800 RPM masina intra in trepidatii. E normal ? sau vreo idee in cazul in care este o anomalie ? Multumesc. |
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 00:18 |