EGR, BUNA ZIUA
![]() ![]() ![]() |
EGR, BUNA ZIUA
mihaibro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 January 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2010
- ot16 syp
|
|||
sibian |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Super treaba mihaibro. Crezi ca ai puteai sa pui o poza cu locul unde e amplasat egr-ul in compartimentul motor si sa descri putin felul in care se demonteaza?
Ar fi util ptr ceilalti care vor sa curete egr-ul. Ce simptome ai avut incat ai decis sa cureti egr-ul? |
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
mihaibro |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 January 15 ![]() |
am revenit cu o poza si cu modul de demontare.
are trei suruburi cum le vedeti in poza cel din spte nu se vede dar am facut o sageata este in acea zona dar jos pe flanse. mai sunnt doua furtune cu antigel care racesc bobina unul este marcat in poza iar cel de al doilea este in spate dar se desfac fara nici o problema chiar daca curge un pic de antigel. locul este un pic cam stramt pentru ca eu nu am mai demontat tubulatura de aer merge si cu tubulatura de aer nedemontata dar te chinui un pic . nu o montati pe masina pana nu faceti proba cu ea afara alimentata la baterie cu doua fire adica dupa ce i ai dat impuls si s a deschis supapa ea trebuie sa vina singura inapoi ajutata de resort. ce m a determinat sa o desfac era consumul cam mare adica pe oras la mers normal eu aveam un consum de 9-10 in oras .pot sa va spun ca a scazut considerabil adica nu mai sare de 7. mare atentie si la bujii am vazut ca sunt alimentate la 4.4 v nu la 12. spor la treaba . motor.jpg ( Size: 145.05k ) Number of downloads: 1085 |
--------------------
renault
megane
2010
- ot16 syp
|
|
sibian |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 May 08 ![]() |
Multumesc mihaibro. Foarte util tutorialul.
|
--------------------
Renault
Megane 3 / Kangoo 2
2010
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mihaibro @ 11 Jan 2015, 21:06) Salutare, aceeasi problema o am si eu,consum cam maricel,pe la valorile care le zici tu:9-10% in oras si 6.5% in afara. Nu cred ca valva EGR a fost curatata vreodata,de schimbat nici vorba pt ca ar fi aparut in istoricul service. M-am uitat prin manualul motorului F9Q,pe youtube...dar nu am gasit mare lucru. Pun o poza cu motorul,ma poate lamuri cineva ce sunt piesele/senzorii marcati cu litere? F pare a fi un filtru/pompa de ulei G pare a fi pompa de inalta presiune dCI Banuiesc ca valva EGR ar trebui sa fie in una din sectiunile A(la racordul din drepata) sau D(undeva dedesupt)-->unde arata sagetile Multumesc This post has been edited by azaghorth: 29 Mar 2015, 18:40 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In Bucuresti e cineva care stie meserie si se baga la asa ceva ? Eu nu am de gand sa ma apuc de asta , dar as vrea sa stiu o oferta de la cineva care stie meserie si stie sa curete corect si bine acest EGR .
Mihaibro - acea poza este de la 110 CP ? Atasez cateva poze care seamana mai mult cu ce am si eu la motor. This post has been edited by marius80_eugen: 29 Mar 2015, 22:47 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
S.Alex |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 January 15 ![]() |
Foarte util acest tutorial ! Multumim pentru indicatii si felicitari pentru curajul avut ! Imediat ce va fi un pic mai cald, am sa o desfac si eu sa o curat. Nu vreau sa deschid alt topic, sper ca nu e o problema ca postez aici... De cateva zile am zarit pe alternator niste ulei... Am reusit sa "gasesc" ceva pe internet precum ca ar fi un senzor de presiune ulei servo... Sunt un pic derutat... A mai patit cineva asa ceva? E un Megane 3 1.5 dci 110 cai, fabricatie 2011. Multumesc anticipat si imi cer scuze daca postarea mea a deranjat pe cineva !
|
--------------------
Renault
Clio 3
2011 1.5dCi 90HP
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am identificat valva EGR,este Valeo 700433 (cod Renault 8201 027 384)
Am dat jos teava EGR si am curatat-o,in capatul din galeria de admisie (sageata rosie) arata ca in poza 2.Se vede care e diametrul tevii si cat de mare era depunerea.Practic eficienta EGR-ului era foarte mica,debitul de gaze injectate in galerie era mult mai mic din cauza depunerilor.Si teava EGR era destul de murdara dar am acuratat-o usor,cu benzina.Era totusi fain sa fie un filtru pe aceasta teava,pe care il schimbi si gata...nu se mai depunea funinginea in galerie,unde e mai greu de curatat ![]() Oricum,asta e partea de iesire din EGR,o sa incerc sa curat si la intrarea in EGR,cine stie ce depuneri is si pe acolo... ![]() Am mai identificat din elementele din poza cu motorul F9Q: A=ansamblu rotite valva EGR B-vacuum oil unit C=supapa EGR,contine un arc si o diafragma H=galerie admisie D=intake manifold J=senzor presiune supraalimentare E=clapeta acceleratie Mai sus si stanga de piesa I ,i gaura din capac ,vine senzorul de presiune motorina din rampa comuna ![]() This post has been edited by azaghorth: 5 Apr 2015, 14:30 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 15:06 |