Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

EGR, BUNA ZIUA

mihaibro
post 10 Jan 2015, 22:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 January 15




PENTRU CEI CARE AU PROBLEME CU EGR. LA1.5 110CP
AM TOT CAUTAT DAR NIMIC IN LEGATURA CU EGR ASA CA AM FOST NEVOIT SA O DESFAC FARA A STI NIMIC DESPRE EA.
AM DESFACUT SI CAPACUL DE PLASTIC PENTRU A VEDEA CUM FÙNCTIONEAZA. A MEA ERA BLOCATA .TIN SA VA ANUNT CA BOBINA MERGE LA 12 VDC.DUPA MAI MULE MANEVRE CU MANA SI SPRAY DEGRIPANT AM REUSIT SA O RESUSCITEZ .SI MERGE FOARTE BINE, AM SA ATASEZ SI O POZA CU EA CURATATA.PE LANGA BOBINA TRECE SI O CONDUCTA CU ANTIGEL.
2015_01_10_15.33.46.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 1067
2015_01_10_15.33.46.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 1067


--------------------
renault megane 2010 - ot16 syp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sibian
post 11 Jan 2015, 16:13
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 May 08




Super treaba mihaibro. Crezi ca ai puteai sa pui o poza cu locul unde e amplasat egr-ul in compartimentul motor si sa descri putin felul in care se demonteaza?

Ar fi util ptr ceilalti care vor sa curete egr-ul.

Ce simptome ai avut incat ai decis sa cureti egr-ul?


--------------------
Renault Megane 3 / Kangoo 2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaibro
post 11 Jan 2015, 21:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 January 15




am revenit cu o poza si cu modul de demontare.
are trei suruburi cum le vedeti in poza cel din spte nu se vede dar am facut o sageata este in acea zona dar jos pe flanse.
mai sunnt doua furtune cu antigel care racesc bobina unul este marcat in poza iar cel de al doilea este in spate dar se desfac fara nici o problema chiar daca curge un pic de antigel.
locul este un pic cam stramt pentru ca eu nu am mai demontat tubulatura de aer merge si cu tubulatura de aer nedemontata dar te chinui un pic .
nu o montati pe masina pana nu faceti proba cu ea afara alimentata la baterie cu doua fire adica dupa ce i ai dat impuls si s a deschis supapa ea trebuie sa vina singura inapoi ajutata de resort.

ce m a determinat sa o desfac era consumul cam mare adica pe oras la mers normal eu aveam un consum de 9-10 in oras .pot sa va spun ca a scazut considerabil adica nu mai sare de 7.
mare atentie si la bujii am vazut ca sunt alimentate la 4.4 v nu la 12.
spor la treaba .


motor.jpg ( Size: 145.05k ) Number of downloads: 1085


--------------------
renault megane 2010 - ot16 syp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sibian
post 12 Jan 2015, 10:16
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 May 08




Multumesc mihaibro. Foarte util tutorialul.


--------------------
Renault Megane 3 / Kangoo 2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 29 Mar 2015, 17:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(mihaibro @ 11 Jan 2015, 21:06)

Salutare,
aceeasi problema o am si eu,consum cam maricel,pe la valorile care le zici tu:9-10% in oras si 6.5% in afara.
Nu cred ca valva EGR a fost curatata vreodata,de schimbat nici vorba pt ca ar fi aparut in istoricul service.
M-am uitat prin manualul motorului F9Q,pe youtube...dar nu am gasit mare lucru.
Pun o poza cu motorul,ma poate lamuri cineva ce sunt piesele/senzorii marcati cu litere?
F pare a fi un filtru/pompa de ulei
G pare a fi pompa de inalta presiune dCI
Banuiesc ca valva EGR ar trebui sa fie in una din sectiunile A(la racordul din drepata) sau D(undeva dedesupt)-->unde arata sagetile

Multumesc

This post has been edited by azaghorth: 29 Mar 2015, 18:40


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 29 Mar 2015, 22:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




In Bucuresti e cineva care stie meserie si se baga la asa ceva ? Eu nu am de gand sa ma apuc de asta , dar as vrea sa stiu o oferta de la cineva care stie meserie si stie sa curete corect si bine acest EGR .

Mihaibro - acea poza este de la 110 CP ?
Atasez cateva poze care seamana mai mult cu ce am si eu la motor.

This post has been edited by marius80_eugen: 29 Mar 2015, 22:47


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S.Alex
post 4 Apr 2015, 23:24
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 January 15




Foarte util acest tutorial ! Multumim pentru indicatii si felicitari pentru curajul avut ! Imediat ce va fi un pic mai cald, am sa o desfac si eu sa o curat. Nu vreau sa deschid alt topic, sper ca nu e o problema ca postez aici... De cateva zile am zarit pe alternator niste ulei... Am reusit sa "gasesc" ceva pe internet precum ca ar fi un senzor de presiune ulei servo... Sunt un pic derutat... A mai patit cineva asa ceva? E un Megane 3 1.5 dci 110 cai, fabricatie 2011. Multumesc anticipat si imi cer scuze daca postarea mea a deranjat pe cineva !


--------------------
Renault Clio 3 2011 1.5dCi 90HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 5 Apr 2015, 09:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Am identificat valva EGR,este Valeo 700433 (cod Renault 8201 027 384)
Am dat jos teava EGR si am curatat-o,in capatul din galeria de admisie (sageata rosie) arata ca in poza 2.Se vede care e diametrul tevii si cat de mare era depunerea.Practic eficienta EGR-ului era foarte mica,debitul de gaze injectate in galerie era mult mai mic din cauza depunerilor.Si teava EGR era destul de murdara dar am acuratat-o usor,cu benzina.Era totusi fain sa fie un filtru pe aceasta teava,pe care il schimbi si gata...nu se mai depunea funinginea in galerie,unde e mai greu de curatat wink.gif
Oricum,asta e partea de iesire din EGR,o sa incerc sa curat si la intrarea in EGR,cine stie ce depuneri is si pe acolo... biggrin.gif
Am mai identificat din elementele din poza cu motorul F9Q:
A=ansamblu rotite valva EGR
B-vacuum oil unit
C=supapa EGR,contine un arc si o diafragma
H=galerie admisie
D=intake manifold
J=senzor presiune supraalimentare
E=clapeta acceleratie
Mai sus si stanga de piesa I ,i gaura din capac ,vine senzorul de presiune motorina din rampa comuna
wink.gif

This post has been edited by azaghorth: 5 Apr 2015, 14:30


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 15:06
Dacia