contacte care descarca bateria, poate ati avut si voi ghinionul asta...
![]() ![]() ![]() |
contacte care descarca bateria, poate ati avut si voi ghinionul asta...
martin_d |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
|
||
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ce "contact" ai putea sa atingi cand te dai jos?
Eu zic sa-ti iei o masina mai mare... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
martin_d |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Am si o masina mai mare, pe asta o foloseste sotia. Dar mi s-a intamplat si mie o data sa ramana contactul pus pe stergator-temporizator si dimineata sa gasesc bateria moarta. La orice masina exista avertizor sonor, la asta...
This post has been edited by martin_d: 25 Nov 2014, 20:06 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Eu unu te asigur ca la clio 2 daca e scoasa cheia din contact poti sa dai cat vrei tu de maneta de la stergator ca nu vor porni, ma indoiesc ca la 3 sa le poti porni fara cheie si contact pus.
Cel mai sigur pune un ampermetru pe baterie, se monteaza pe plus sau minus, cum vrei tu, scoate cheia din contact, incuie masina lasi capota la motor ridicata sa poti monitoriza ampermetrul si vezi daca ai consum mare. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
martin_d |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Mai nou am vazut ca are momente in care incarca 15,1 sau 15.2 v dupa care descarca, dar ramane tot 14,6. Si nu mereu...
O sa schimb releul, dar vad ca e 300 de lei, chiar si AM. Sigur ca fara contact, fara curent deci, nu ar trebui sa existe descarcare, dar poate a mai patit-o cineva. This post has been edited by martin_d: 26 Nov 2014, 15:54 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#6
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
5 ani bateria Mutlu sau cum îi zice a ținut pe Megane fără stres. Am schimbat-o că pornea din ce în ce mai greu iarna. am luat Rombat în primăvară. Vara s-a descărcat de una singură complet. Au încercat la service să o dea cu: ați uitat luminile aprinse -> se sting singure; a pornit alarma de una singura -> pornea și cu cealaltă, a ținut 5 ani, am venit cu bateria veche la service. Au încărcat Rombatul acum 4 luni și încă merge, dar mă aștept să o pățească din nou
E probabil de la baterie. Tensiunile alea sunt normale. Contactele de la stergătoare nu sunt alimentate în baterie temporizată, ci doar în contact pus. Luminile sigur le-ai vedea și are avertizor sonor. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
martin_d |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Zici ca ar fi bateria? De acord, dar asta e efectul. Pe mine ma intereseaza din ce cauza ajunge bateria in starea asta. Sa fi luat un stift nu cred, ca e a 3- a pe care a terminat-o...
Daca nu sunt alimentate stergatoarele, atunci nu ramane decat o singura varianta: pana cand pornesc dimineata, cu contactul de la stergatoare pus, adica lasat asa decuseara, imi descarca bateria. Pentru ca, atunci cand pun contactul, primele se misca stergatoarele. E posibil? Va multumesc de orice sfat. This post has been edited by martin_d: 27 Nov 2014, 13:10 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#8
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Când pui contactul se mișcă primele pentru că atunci sunt alimentate (tu inchizi circuitul cu butucul de la cheie). Dacă e un ECU care se ocupă de comanda ștergătoarelor, numai cu contactul pus dă comandă ștergătoarelor.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
martin_d |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Da, dar e normal ca in cateva secunde sa-mi goleasca bateria?
|
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#10
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Nu e nimic pe mașină să îți descarce bateria în câteva secunde că asta ar însemna scurtcircuit și sigur l-ai observa că ar lua ceva foc. Dacă era maneta de la ștergător (care are obiceiul să se ardă), scotea fum și aveai un miros în mașină de care nu scăpai.
Modificări ceva la partea electrică? Alarmă aftermarket, amplificator audio? Poți verifica și consumul de curent în adormire? (închis mașină, blocat uși, așteptat ~20 minute) |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
zic sa gasesti un electrician BUN si sa il rogi sa iti masoarepuntea de diode de pe alternator. Sau daca ai un amic ,fa schimb cu el vreo cateva zile de acea punte. Daca o dioda se strapunge atunci ea pune in scurt o parte a alternatorului respectiv a bateriei.Cu toate astea la masuratoarea tensiunii de incarcare nu poti vedea decat daca esti foarte minutios.
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
martin_d |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri.
Nu am nicio modificare pe masina, sunt primul proprietar, are 15.000 de km in 8 ani, nu prea merge nevasta-mea cu ea. Problema e ca un electrician BUN nu prea cunosc. Daca cunosteam, nu va mai deranjam pe aici cu intrebari. Asa e , am auzit ca ar putea fi si puntea de diode... Intre timp am schimbat releul de pornire care era BOSH, cu unul CARGo si acum incarca 14,1 sau 14,2. Dar ieri dimineata la -2 iar n-a pornit. I-am dat curent de la cealalata. Pana la urma, ii cumpar iar baterie noua, dar parca vad ca iar ajung in situatia asta... Daca stiti cumva un electrician bun, raman dator. Sau sa ma duc chiar la Renault? 3 Dec 2014, 13:38: Da, o sa incerc sa verific si consumul in adormire. This post has been edited by martin_d: 3 Dec 2014, 13:38 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
MMVI |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
daca gasesti vreo cauza, eu sunt interesat
![]() istoria bateriilor de pe masina mea (90.000 km si ceva, 7ani): prima baterie s-a dus la 2 ani fara 2 zile, masina era in garantie, bateria a fost schimbata in garantie (pe baterie scria ceva cu boutique reno... 54 mA) cu una exact la fel care a tinut tot fix 2 ani, amandoua au picat dupa un drum, la cald ![]() nu am modificari la masina, alarma etc., cand au fost schimbate bateriile s-au facut verificarile necesare si totul a fost ok. |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#14
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(martin_d @ 3 Dec 2014, 13:32) Intre timp am schimbat releul de pornire care era BOSH, cu unul CARGo si acum incarca 14,1 sau 14,2. .... <span class='edit'>3 Dec 2014, 13:38:</span> Da, o sa incerc sa verific si consumul in adormire. Releul de incarcare cred ca vrei sa spui. Acesta nu e unul si acelasi lucru cu puntea de diode. 3 Dec 2014, 16:31: daca nu iti este greu,fa un test,seara,cand nu mai mergi cu masina,scoate firele de plus de pe alternator.lasa doar minusul.apoi dimineata pune-le la loc si vezi daca e tot descsrcata.Daca nu,e clar ca consumul apare in alternator,si de obicei in diode. This post has been edited by bundy220: 3 Dec 2014, 16:31 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
75AIM |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Are sotia Clio 3 din nov. 2007 si bateria originala nu da semne de oboseala,i-am mentinut bornele curate si cam atat.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
martin_d |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Update
Am gasit buba, sau cel putin asa cred. Am fost cu ea la service Renault, ca auzisem ca acolo au un electrican rasarit. Omul nu e grozav dar e ce trebuie. Mi-a masurat incarcarea, 14,1 sau 14,2V. Apoi mi-a zis ca inclusiv cand nu e contactul pus, se alimenteaza alarma, radioul, bordul, cu plus permanent. Logic, ca altfel o fura cu totul. Mi-a masurat bateria separat si in sarcina, e buna, desi a prins deja 2 descarcari fara redresare. Eu eram dispus sa cumpar alta. A zis ca nu e cazul. Exact cum ati zis si voi mai sus, a desfacut o borna si a masurat consumul cu usile inchise si alarma pusa, "in adormire". Dupa 20 de minute, arata tot ca la inceput, adica 0,10-0,12 A !!! De la 0.06 urca treptat pana la 0,12, apoi iar se descarca si tot asa. Clar scurt undeva, pentru ca ar fi trebuit sa arate 0,004 sau 0,005A. Asta imi descarca bateria. A cautat apoi unde e scurtul. De obicei in radio sau la motorasul stergatoarelor cica se intampla asa ceva la modelul asta. Nu a fost de acolo. Cu ampermetrul montat in continuare la o borna, a inceput sa scoata sigurante, pe rand, pana a vazut ca daca scoti siguranta de la tabloul de bord ( vitezometru, turometru, martori de bord etc) se reduce consumul instantaneu pana la 0,04-0,05 A si ramane acolo. A pus siguranta si a scos din mufa de alimentare tabloul de bord. Consumul a scazut din nou la 0,04 A. Verificarile astea m-au costat 120 de lei, pe factura. Pentru cine are aparatul, puteti sa le faceti si voi acasa. Concluzie I: tabloul de bord e in scurt, trebuie reparat daca se poate de un electronist, daca nu, unul nou original e 2.950 de lei. A.M. nu se gasesc. Poate la dezmembrari, dar are un anumit cod, nu se potrivesc toate. Are cineva idee unde gasesc? Concluzie II: din moment ce inca de la prima baterie am patit asta, e foarte probabil ca defectul sa fie din fabrica, pentru ca nimeni nu are acces sa umble la el si nici apa nu poate intra acolo, fiind capsulat. Daca e cineva electronist pe aici si se pricepe sa repare tabloul, platesc, normal, ca merita. Dupa ce rezolv cu bordul, bag bateria pe redresor sau imi cumpar alta noua, pentru ca acum stiu ca nu o mai descarca complet dimineata. PS: Seara am scos o borna, iar dimineata porneste la sfert, la zero grade afara. Bateria e ok inca, sau asa se pare. AVIZ AMATORILOR DE RENAULT CLIO III... This post has been edited by martin_d: 5 Dec 2014, 18:33 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
George Paul |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Sambata trecuta nu mi-a mai pornit nici mie, acumulator original - 2007. Asta dupa ce stationase 5 zile dupa un drum pana la Constanta si inapoi. Pe drumul Buc.-C-ta-Buc. aveam mereu 14.7-14.9 V la priza de bricheta (am un detector radar ce indica si tensiunea cu 0.1 V peste valoarea indicata de un multimetru digital din dotare).
Am cumparat o Varta Silver, cu parametri cat mai apropiati acumulatorului original, am gasit 52Ah 500mA. Azi, sambata, trecusera 5 zile de pauza (o folosesc aproape doar sambata si duminica). Am masurat tensiunea inainte de a porni: 12.0 V. A pornit invartind mai greu, cum facea cea veche de la o vreme. Cu motorul pornit imi arata 14.9-15.2 V. Zic: hai sa masor si eu curentul dupa 20 de minute de la decuplarea bornei "+". Imi arata 70-80mA. Imediat dupa decuplare imi arata un consum de 114mA. Nu am idee ce consumatori imi genereaza acest consum, dar nici vorba de 5mA. Mi-e ca foarte curand vor secatui si noul acumulator, imi pare rau de cel original, cei ce vand acumulatori m-au asigurat ca niciunul nu va tine ca cel montat in fabrica. L.E. Din ce mai vad pe forum, 50mA e maximul acceptabil, nu chiar 4-5mA, dar la mine-s 70mA, tot e mult. This post has been edited by George Paul: 6 Dec 2014, 15:21 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
tr_viorel |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Pentru Martin_d:Nu ma mai tine in ceata-care e valoarea corecta: 0,004-0,005, sau 0,04-0,05?
7 Dec 2014, 12:27: Am facut masuratorile: la inchiderea din card, timp de cca 30 sec., consumul este de 0,244 A, apoi scade la 0,06 A, pentru ca dupa alte 30-40 sec., sa ajunga la 0,02 A. Tensiunea de incarcare nu scade sub 14,0 V, cu un max. de 14,4 V. Valorile citite, sunt corecte? Bateria este MOLL de 71 Ah,din Oct.2012 (data fabricatiei) si cumparata in martie 2013. La consumatori se adauga alarma Cobra, instalata la R. Service Craiova, in anul cumpararii masinii. This post has been edited by tr_viorel: 7 Dec 2014, 12:27 |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
George Paul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Aici spune ca 50mA e maxim acceptabil pentru curentul "in adormire".
Ieri am scos sigurantele alarmei (montata in reprezentanta) fara vreun rezultat. N-am gasit (conform pictogramelor de pe spatele panoului de sigurante de sub volan-dreapta) siguranta pentru indicatoarele de bord. Scotand una-alta din panou, doar la cea pentru UCH scade curentul la 2-3mA. N-am idee ce sa mai scot, va trebui sa ajung la reprezentanta, cu 70mA non-stop raman iar fara baterie. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
tr_viorel |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Mai fratilor! Folositi aceeasi limba: ori va exprimati in A, unde 0,05 inseamna 50 mA, ori in mA, unde 2-3 mA reprezinta 0,002-0,003 A, ceeace e imposibil, probabil valoarea fiind de 20-30 mA.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
George Paul |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Eu ti-am zis exact ce am aflat si-am masurat.
8 Dec 2014, 21:09: Am mai verificat si azi: siguranta dreapta-jos, cu pictograma cu ambele semnalizari, (30A) e responsabila de circuitul cu consumatorul. Restul de sigurante nu modifica consumul. In manual scrie ca e alocata semnalizarii si stergatorului-spate. S-au facut 2 interventii mai demult pe hayon. Dar pe ploaia si intunericul asta nu mai pot continua. O sa vad maine, la reprezentanta, daca rezolv problema. This post has been edited by George Paul: 8 Dec 2014, 21:09 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
martin_d |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
QUOTE(tr_viorel @ 7 Dec 2014, 11:05) Pentru Martin_d:Nu ma mai tine in ceata-care e valoarea corecta: 0,004-0,005, sau 0,04-0,05? Nu stiu exact, omule. Din auzite am inteles ca in adormire, curentul masurat "nu poate fi mai mare de cativa miliamperi". In realitate insa, am vazut pe displayul electricanului valoarea 0,05. Tind sa cred ca el stie mai bine ce curent trebuie sa ai la tipul asta de CLIO, mai ales ca si mie imi par putini 4 mA cu atatea alimentari la plus permanent. Poate e cineva care sa ne lumineze, pentru ca la linkul de mai sus e vorba totusi de MEGANE sau alte masini. E similar consumul? @iDoctor: scuze, dar vad ca nu se poate sa raspund la mesaje pentru ca nu am inca nu stiu cate postari minime... Codul pentru tabloul de bord dat de la service este: 8201060310 cica ar fi compatibile si : 8200821006 8200761861 8200582705 Se pricepe cineva sa repare? This post has been edited by martin_d: 9 Dec 2014, 13:21 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
al meu este 8200582702 ,
This post has been edited by iDoctor: 9 Dec 2014, 14:53 |
--------------------
Renault
Megane
- B-02-TYM
2011 / 150 hp Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
martin_d |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
|
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#25
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(martin_d @ 9 Dec 2014, 12:44) Nu stiu exact, omule. In realitate insa, am vazut pe displayul electricanului valoarea 0,05. Tind sa cred ca el stie mai bine ce curent trebuie sa ai la tipul asta de CLIO, mai ales ca si mie imi par putini 4 mA cu atatea alimentari la plus permanent. Pe Clio IV și Logan 2 consumurile sunt sub 10mA. Pentru Clio 3 nah, or fi fost cerințe mai permisive, dar 40mA mi se pare mult. Asta e consum de nemțoaică cu connected gateway (GSM+GPS+Master pe vehicul) : http://grouper.ieee.org/groups/802/3/RTPGE...er_02a_0712.pdf (pagina 6) "Therefore, the Sleep Mode current of these ECUs must be extremely low (in the range of µA). -> 100 µA requirement" (pagina 5) Ce anume crezi că ar putea consuma mulți mA la +BAT? Toate ECU-urile intră în low power mode după cel puțin 3 minute, care doar în cazul unor ECU-uri conectate la rețeaua GSM pot fi de >5mA. Alimentările de putere sunt activate prin relee după trezire/pornire motor. BCM-ul sau modulul pentru card consumă câțiva mA că au modul de radiofrecvență. Low power mode pentru un microcontroller înseamnă sute de uA iar bus-urile de comunicare ajung și ele în low power mode. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 9 Dec 2014, 16:44 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
martin_d |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Update
Azi dusa din nou in service Renault, lasata 4 ore la om, controlata din nou, nu mai are consum rezidual !!!! Tabloul de bord e ok, nu e el, mai putea fi un UCH (sau cam asa ceva), adica partea de electronica care anunta bordul ca am bagat cheia in contact si care e legata si ea pe aceeasi siguranta cu tabloul. Fara sa-i fac nimic! Omul nici nu mi-a luat bani! Porneste la sfert. Suspecteaza ca ar putea fi alarma la un moment dat. E alarma luata chiar de la Renault, montata de ei cand am cumparat-o, in 2006. Daca voi mai intelegeti ceva...eu nu. PS: Limita maxima a consumului rezidual in adormire pentru CLIO III zice electricianul de acolo ca e 0,08A (80 de mA). This post has been edited by martin_d: 10 Dec 2014, 14:20 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
George Paul |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Se pare ca am vazut aseara, la Renault, masina lui martin_d (argintie?).
Si mie mi-a zis ca normal ar fi pana in 80mA curentul rezidual. Masurat, cu aparatul lor, era tot 0.05 (banuiesc ca pe scara Amperilor, n-am inteles de ce selectorul rotativ al multimetrului era orientat spre indicatia 10mA). M-a asigurat ca e bine. Cred ca masura 50mA (in limita maxima acceptata ca normalitate in sursa video preluata de mine in postul de mai sus). Siguranta cu semnalizarile e tot una pentru UCH (are alocate 2 sigurante), de-asta imi scadea curentul la cativa mA cand o scoteam. Am plecat mai linistit, bateria se mai incarcase, alternatorul incarca 14.6V constant. Acum, citind materialul cu surse de wake-up al lui spy_oh_joy1389, cred ca totusi e un consum cam mare, generat de niste semnalizari din reteaua de calculatoare ale masinii. Plus ca nu e de doar 20-30mA cum au majoritatea celor masurate de posesorii Megane/Clio. 50mA e aproape dublu. Sa-i fie de bine, daca o tine bateria, asta e. Un vecin, cu un C3, are problema cu bateria noua de cam un an. Se multumeste cu informatia ca Mercedes-urile din ziua de azi consuma mult in stationare, minim 1A, ca daca nu faci 30km zilnic n-ai sanse sa mentii bateria mai mult de 2 saptamani si-mi recomanda sa-i urmez calea: sa desfac o borna cand ma dau jos din masina. Ma simt intre cele 2 surse de informatie: nu-l pot crede pe vecin, nu prea pot crede ca 50mA e un curent rezidual "bun" la Clio. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
martin_d |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Extrem de interesant cum se face ca atunci cand ajungem la Renault, consumul rezidual scade si revine subit in norme...
Atata timp cat nu exista o explicatie logica, ma pot gandi la tot felul de manarii, nu? This post has been edited by martin_d: 10 Dec 2014, 14:24 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
George Paul |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Manarii, nu cred ca ai de ce. Instrumentul de masura (al lor e obligatoriu certificat de Institutul de Metrologie) arata un curent rezidual acceptabil, la masina ta si la a mea.
As vrea si eu manarii care sa scada efectiv valoarea curentului rezidual. Le-as numi "manarii de aur" ![]() Dar e cunoscut ca producatorii auto isi aloca drept "normale" limite ce cam bat la obraz media fenomenologica cunoscuta de pe piata: unii producatori zic ca e normal sa-ti consume 0.5l de ulei la 1000km, altii zic ca e normal sa-ti iei masuri de depozitare a bateriei pe perioade de cateva zile de stationare iarna (cum am citit in manualul de utilizare la Clio). La orice reprezentante, nu doar Renault, afli ca-s normale destule "ciudatenii" pentru pretentiile fata de tehnologiile mereu "in progres". Normalitatea include, din nefericire, si aparitia generalizata a defectarii modulului-stergatoare sau a motorasului-stergatoare. 11 Dec 2014, 10:40: Curent rezidual masurat la Logan: http://www.tutorialexxx/2014/04/masur...nenti-cand.html Se vede si cine consuma grosul: UCH-ul. Nu cred ca difera clasa tehnologica a UCH-ului de Clio3 fata de Logan. 60mA la Clio3 e.. normal. ![]() Ni s-a spus, din pacate, adevarul la reprezentanta. ![]() Tehnologii cu curenti reziduali de ordinul microamperilor nu par accesibile, la gama masinutelor noastre, decidentilor financiari de la Renault. This post has been edited by George Paul: 11 Dec 2014, 10:40 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
martin_d |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 November 14 ![]() |
Nu cred ca nu sunt accesibile la gama noastra.
Mai degraba cred ca exista un interes mizerabil pentru costurile post garantie la Renault, mult mai important decat la germane. Am avut si am si germane si e altfel la reprezentante, nu prea vezi interes pe fata sa te jupoaie. Exclus service-urile din Romania. This post has been edited by martin_d: 11 Dec 2014, 16:38 |
--------------------
reanult
clio III
1,5 DCI 2006- 48 kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 14:38 |