Nu baga cald ...
![]() ![]() ![]() |
Nu baga cald ...
cristy_roibu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 28 November 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
1999
- B-68-CAJ
|
|||
cristy_roibu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 28 November 13 ![]() |
Macar cineva sa imi arate cum ajung la calorifer...?
|
--------------------
Renault
Twingo
1999
- B-68-CAJ
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cauti 2 furtunuri care intra in habitaclu.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cristy_roibu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 28 November 13 ![]() |
Am rezolvat..am curatat caloriferul cu presiune..a iesit niste apa alba din el...dar tot nu face caldura...ma gandesc o fi de la termostat...poate cineva sa imi spuna unde este? La pompa de apa sau in partea cealalta de unde isi ia caloriferul apa?
|
--------------------
Renault
Twingo
1999
- B-68-CAJ
|
|
adriamm |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 11 April 07 ![]() |
QUOTE(cristy_roibu @ 7 Nov 2014, 12:58) Am rezolvat..am curatat caloriferul cu presiune..a iesit niste apa alba din el...dar tot nu face caldura...ma gandesc o fi de la termostat...poate cineva sa imi spuna unde este? La pompa de apa sau in partea cealalta de unde isi ia caloriferul apa? caldura nu iti face pt ca are depuneri pe pereti,daca poti sa-l dai jos incearca sa-l speli cu detartrant dc nu scoate furtunele,golestel(sufla pe furtun pana iese apa din el) toarna detartrant in el, lasa-l ceva timp si baga presiune in el o sa iasa toate cojile din el ,nu te speria nu il afecteaza detartrantul, repeta treaba pana iese apa curata si numai folosi apa in locul antigelului si a apei distilate This post has been edited by adriamm: 30 Nov 2014, 17:22 |
--------------------
renault twingo
renault twingo
2001 authentique klima
|
|
Kojak |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Detartrantul nu favorizează coroziunea?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
adriamm |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 11 April 07 ![]() |
aluminiu corodeaza?
detartrantul este coroziv pt metale ,elimina depunerile de calcar........ |
--------------------
renault twingo
renault twingo
2001 authentique klima
|
|
cristy_roibu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 28 November 13 ![]() |
era termostatul...l-am scos bucatele pe cel vechi
|
--------------------
Renault
Twingo
1999
- B-68-CAJ
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#9
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(adriamm @ 30 Nov 2014, 17:16) caldura nu iti face pt ca are depuneri pe pereti,daca poti sa-l dai jos incearca sa-l speli cu detartrant dc nu scoate furtunele,golestel(sufla pe furtun pana iese apa din el) toarna detartrant in el, lasa-l ceva timp si baga presiune in el o sa iasa toate cojile din el ,nu te speria nu il afecteaza detartrantul, repeta treaba pana iese apa curata si numai folosi apa in locul antigelului si a apei distilate Am avut curiozitatea sa desfac un calorifer. Aviz amatorilor,se poate curata,dar nu cu jet de presiune,nici cu alte solutii.Singura varianta ar fi ultrasunete combinate cu presiune medie. In interior are 8(depinde de model) trasee independente. Daca unul e desfundat,atunci circuitul se va face prin acela si degeaba bagi presiune in el. In intriorul conductelor are un fel de spirala din plastic,care are un rol hidrodinamic,pentru a favoriza inaintarea apei. Acea spirala diminueaza substantial sectiunea conductei,aceasta putandu-se colmata usor.. Cu ultrasunete prin vibratii se pot dizloca depunerile si gata,se rezolva. This post has been edited by bundy220: 16 Dec 2014, 13:04 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
adriamm |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 11 April 07 ![]() |
<span class='edit'>18 Dec 2014, 08:59:</span>
QUOTE(bundy220 @ 16 Dec 2014, 13:02) . Singura varianta ar fi ultrasunete combinate cu presiune medie. In interior are 8(depinde de model) trasee independente In intriorul conductelor are un fel de spirala din plastic,care are un rol hidrodinamic,pentru a favoriza inaintarea apei... Cu ultrasunete prin vibratii se pot dizloca depunerile si gata,se rezolva. Ultrasunetele produc vibrati ,problema unde ai putea sa gasesti instalatie de genul asta (poate la dentist ![]() In concluzie un bidon de dertartrant costa intre 4 si max 10 lei si are aceeasi eficienta cu complicata instalatie despre care vb. Un avantaj al detartrantului este acela ca dizolva depunerile calcaroase ,nu le rupe in ''bucati'',dizolva mazga care se formeaza pe care o vedem si pe pereti vasului de expansiune ,nexistind problema colmatari acelor spirale ,inlatura stratul de oxid format pe celulele de aluminiu. O eficienta mai rapida o are si folosirea substantelor de spalat aragazul acel TRIUMF. Cine are curiozitate si chef poate sa incerce intai cu spalatul vasului de expansiune,care normal ar fi sa fie curat si alb si nu maro cum este la majoritatea.Exact aceeasi depunere (maro)o avem si in radiator si in calorifer,si ne arata starea lor This post has been edited by adriamm: 18 Dec 2014, 09:00 |
--------------------
renault twingo
renault twingo
2001 authentique klima
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
instalatie cu ultrasunete se gaseste,la cei care desfunda injectoare de ex,eu am un amic care repara telefoane si are si elceva.
Atat turul cat si returul fiind in aceiasi parte,eu zic ca rolul acelor spirale este altul. Intelegand faptul ca in calorifer circula lichid la 9o grade constant,nu vad rostul unei intarzieri a circularii ci invers,mai degraba. Ce rost are sa mentin o apa racita in calorifer in loc sa las sa vina alta calda? Daca ai desface un calorifer vei intelege mai bine ca nu prea poti ce spui tu,in sensul de desfundare a tuturor traseelor. Despre aluminiu sa stii ca corodeaza,si ca e si metal. Chiar si sodiul este matal,si magneziul etc. Nu confunda coroziunea chimica cu rugina. This post has been edited by bundy220: 18 Dec 2014, 09:29 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 12:38 |