Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

[DEFECT], problema alternator 1.5dci

nicu rares
post 24 Sep 2014, 21:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 May 10
From: BUCURESTI




dimineata vine la noi in service un client ce reclama bordul cu simbolul de baterie aprins intermitent si stop engine, masuram incarcarea si iese 11,73v. opresc motorul, becul stins dupa aceea la incarcare iar dupa aceea in turatie incepe sa palpaie si ramine stabilizat aprins cu engine stop aprins permanent. demontam alternatorul si la demontarea releului de incarcare se constata eterna problema: carbunii jumate uzati si colectorul rotorului mancat pina la textolit.
Datele problemei: Clio 3 1.5dci an 2006, putere 60kw, rulaj 197858km in bord, clientul al 6lea proprietar conf civ.
Recomandam schimbarea alternatorului la client si acesta revine dupa circa 3ore cu unul reconditionat achizitionat din magazin cu cel vechi la schimb ca sa nu facem reclama gratuita aici vreunui vanzator, pe cutie scria CARGO, alternatorul nou este un Valeo identic cu ce a fost dat jos si intradevar avea si fulia noua la pretul de 679ron, manopera 200ron, paguba=879ron.
Morala: nu cumparati o masina despre care insasi CIV-ul arata ca o harta a judetelor tarii.


--------------------
renault megane 1 2003
Renault=Masina buna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu rares
post 4 Oct 2014, 19:04
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 May 10
From: BUCURESTI




problema nr2.
Clio 3 1,5dci 63kw, cand roteste de volan seara se aprinde becul cu bateria si scade iluminarea farurilor, datele problemei: masina, parcurs de 127508km in bord, merge zi de zi cu masina la serviciu, al3-lea proprietar, fabricata in 2008. Masuram incarcarea si la miscarile volanului stanga dreapta, pe linga salturile de incarcare de la 9.7v la 14.3v apare un suierat ca de cauciuc frictionat din zona fuliei de pe vibrochen, desfacem carenajele in zona rotii dreapta si constatam ca miezul se rotea cu alta viteza decit exteriorul fuliei in zona unde este vulcanizata, vine fulia noua, o montam si acum un scartait infiorator insotit de praf de cauciuc, fulia la alternator scapa, in total 2 fulii si o curea noua pe Gates au rezolvat si aceasta problema.


--------------------
renault megane 1 2003
Renault=Masina buna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu rares
post 8 Oct 2014, 20:06
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 May 10
From: BUCURESTI




problema 3, astazi am preluat un clio 3 lovit in dreapta fata exact in zona intercooler alternator cu puntea de diode rasa si fundul alternatorului zdrobit, trebuie sa ma documentez in urmatoarele zile daca gasesc statorul, carcasa statorului si releul deoarece nici la schimb pe schimb cu piesa veche nu-l primeste,


--------------------
renault megane 1 2003
Renault=Masina buna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 11:01
Dacia