Nu trage, trepidatii
![]() ![]() ![]() |
Nu trage, trepidatii
claudiu92 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 April 14 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1
2000 1.6 16v
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Bobinele...daca cauti pe forum gasesti mai multe informatii!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
bobinele cum a zis colegul sau pompa benzina,filtrul benzina,injectoare sau senzor lichid racire ar mai fi probabil. ai fum negru? porneste la prima cheie?
|
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
claudiu92 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 April 14 From: Arad ![]() |
De pornit , porneste la prima cheie ,si nu scoate fum ...
|
--------------------
Renault
Laguna 1
2000 1.6 16v
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
incearca sa ii schimbi garniturile de la clapeta de acceleratie sunt 2 daca stii cea mai importanta fiind cea dintre clapeta si galeria de admisie chiar pe asta am schimbat-o si eu astazi, faza cu tremuratul la relanti este puternic sau se simte usor? manerul schimbatorului de viteze trepideaza? da detalii mai multe despre cum se manifesta problema din cauza careia spui ca nu iti trage. la 3000 de ture trebuie sa ai 105 km. iti da in nas?
|
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
claudiu92 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 April 14 From: Arad ![]() |
Tremura si schimbatorul , nu da in nas adica cand apas acceleratia merge fara intreruperi pur si simplu nu are putere. o aud cum se tureaza dar nu pleaca cum ar trebuii si se aude si in toba finala o intrerupere.
This post has been edited by claudiu92: 25 Sep 2014, 20:26 |
--------------------
Renault
Laguna 1
2000 1.6 16v
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
pai nu a mai ramas decat garniturile de care ti-am zis sau cutia de viteze. tremuratul la relanti este de la aerul fals de obicei dar nu bag mana in foc ca nu poate fi asi altceva. eu zic sa schimbi garniturile ai sa vezi ca sunt coapte si crapate
ti-as recomanda si tie sa schimbi garniturile de la corpul clapeta si cred ca nu vei mai avea probleme. in orice caz este o varianta mai ieftina decat sa te apuci sa schimbi bobine sau alti senzori This post has been edited by alexandru_man: 26 Sep 2014, 07:24 |
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(claudiu92 @ 25 Sep 2014, 20:17) alexandru_man, cum ai ajuns la concluzia ca intreruperea e din cauza garniturilor de admisie care nu mai etanseaza? Senzorul de depresiune este dupa garnituri asa ca-ti corecteaza amestecul chiar daca trage aer "fals" pe la garnituri. De la ele are relanti instabil sau ramane turata sau moare cand scoate din viteza, dar nu genereaza intreruperi |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
tin sa te contrazic foarte tare cristi . la concluazia asta am ajuns pentru ca in proportie de 85 la suta am avut aceleasi simptome si eu am rezolvat prin schimbarea garniturilor. iar in legatura cu senzorul de presiune sa stii ca el duce in deruta calculatorul pentru ca ECU citeste clapeta in pozitie picior ridicat adica inchisa iar debitul de aer este mai mare decat ar fi trebuit sa fie la relanti ca si cum clapeta ar fi deschisa si ar trebui injectata benzina in cantitate mai mare de aici si fluctuatiile de turatii pentru ca ECU inearca sa regleze situatia prin actionarea mpp-ului. la relanti presiunea aerului trebuie sa aiba o anumita valoare aer ce este reglat din mpp iar in timpul accelerarii presiunea aerului are alta valoare decat la relanti. senzorul MAP citeste o presiune mai mare decat ar trbui la relanti dar senzorul de unghi arata clapeta inchisa si ECU nu intelege de unde surplusul de aer,acum daca te pricepi tu mai bine te rog sa il indrumi tu pe baiat catre o rezolvare a problemei
This post has been edited by alexandru_man: 26 Sep 2014, 13:01 |
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
claudiu92 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 April 14 From: Arad ![]() |
alexandru_man , am ma.i auzit asta cu garniturile , si chiar am sa fac asta , dupa ce schimb te anunt
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1
2000 1.6 16v
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Ok. Poate nu stiu ce probleme face aerul fals, poate nu conteaza ca am schimbat la mine de 2 ori pana acum garniturile de la corp clapeta, mpp, corp fluture si cele 4 de la galeria de admisie si poate nu conteaza si ca am schimbat la logan garniturile o data, de fiecare data din aceleasi cauze. Schimba garniturile, chiar sunt curios daca rezolvi problemele.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
Andyno |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am schimbat si eu garniturile cu unele originale. garnitura tip ou si pe cea de la clapta....dupa 3 zile face la fel
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Daca e vreo bobina cu probleme pe una din infasurarile secundare nu apare pe tester. In schimb pe tester ar trebui sa scrie misfire cylinder no...
Bobinele se verifica asa: cu un multimetru masori intre pinii din mufa (trebuie sa dea cam 0,5 Ohmi) si intre un pin din mufa, oricare si varful care intra in bujie (trebuie sa dea cam 7500 Ohmi). Daca la una din masuratori aparatul nu arata nimic (rezistenta infinit) bobina nu mai e buna, e arsa. Dupa ce ai masurat bobinele si tot trepideaza, treci la injectoare, vezi sa functioneze toate si sa fie curate. Se pot curata cu spray dupa ce le demontezi, alimentate la 12 v. Daca si injectoarele sunt bune, ai mari sanse sa fie probleme la calculatorul de injdectie, sunt foarte slab facute astea de pe Laguna 1, rugineste grav carcasa si oxideaza si radiatorul ala de aluminiu. Uite ce poti gasi inauntru, piesa "reparata" contoleaza (si ) injectoarele: Attached thumbnail(s) 100_6071.JPG ( Size: 371.28k ) Number of downloads: 139 curatat_reparat__17_.JPG ( Size: 349.04k ) Number of downloads: 144 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 17:36 |