Captor viteza Clio Symbol
![]() ![]() ![]() |
Captor viteza Clio Symbol
dessign |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2007
|
|||
dessign |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 July 10 ![]() |
Chiar nu s-a mai lovit nimeni de aceasta problema?
|
--------------------
Renault
Clio
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ai montat o cutie de la alt model care-si ia semnalul de viteza de la ABS, dci nu avea nevoie de plasticele alea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare,
După două săptămîni în care captorul de viteză de pe mașină a început să facă figuri (cod 77 00 418 919) am decis că nu se mai poate și am luat de la un magazin de piese Dacia-Renault un captor produs sau livrat de o firmă din Arad la 29 lei. Am fost cam speriat de operațiunea de demontare a captorului, așa cum este arătată pe youtube. De fapt treaba e mult mai simplă, nu implică șurubelnițe și nici chinuială. la un motor 1.4 16 v se face astfel: -se elimină banda de cauciuc care ține rezonatorul și conducta agățată în urechea acestuia -se scoate rezonatorul de pe filtrul de aer -cu o cheie Torx 25 se desface capacul care ține filtrul de aer; acesta se scoate din locaș. sub locul în care se afla capacul filtrului de aer se găsește pe cutia de viteze acest captor de viteză - se scoate mufa din captor cu grijă se prinde de sub partea mai groasă a captorului și se ridică, nu trebuie forță mare, doar ridicat în sus (forța necesară e cum ai ridica o jumătate de kg) -de preferat să se curețe orificiul - disnpre centrul găurii către exterior să nu intre murdărie (la mine era ulei îmbîcsit cu praf) - se poziționează noul captor în poziție verticală, cu urechile de fixare spre fața mașinii - să potrivească în locașul din CV - se apasă pînă intră la loc, se pune mufa - se remontează capacul filtrului și rezonatorul toată operația: max 10 minute Nu am fost mulțumit de captorul cumpărat, acesta funcționează, însă viteza fluctuează uneori +/- 5 km/h în jurul vitezei momentane, așa că am reparat captorul vechi, aproape conform indicațiilor de pe youtube cu excepția faptului că pentru tăierea sudurii dintre capac și corpul captorului am folosit un mic dremel cu un disc de tăiat circa 0.5 mm lățime. Materialul plastic este armat cu 30% fibră de sticlă și este destul de tare și gros, cu un cutter nu am avut răbdare să mă chinui. Se pare că refacerea celor 3 lipituri reci a dus la repararea captorului. Despre această problemă am găsit inițial posturile colegilor de pe Twingo unde am cerut și eu o lămurire. http://www.reno.ro/INLOCUIRE-SENZOR-VITEZA...33844-s150.html Am descoperit că pe site-urile de piese de schimb senzorul indicat pentru mașina mea este cel folosit pe CV automate |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:39 |