Megane vs. I30 vs. Rapid Spaceback, Spuneti tot ce stiti :)
![]() ![]() ![]() |
Megane vs. I30 vs. Rapid Spaceback, Spuneti tot ce stiti :)
m3st_tce |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|||
pishky |
![]()
Post
#2
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
viitorul twingo.....motor in spate, tractiune spate => proper Porsche
mai ales daca zici ca e exclusive oras si pt o doamna, fiat 500, opel adam....beetle....incearca sa gandesti ca o doamna. ....ahm...Nissan micra. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
balanel |
![]()
Post
#3
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
E super atat I30 cat si Ceed.
Intr-adevar se simte diferenta de putere fata de Megane, dar daca zici ca e masina de oras e ok. Marele avantaj este distributia pe lant. Si garantia. Atat Hyundai cat si Kia sunt masini de calitate, nu se compara cu Megane facut in Turcia. Iar cel din Spania nu cred ca se mai face cu motorul aspirat. In ceea ce priveste Skoda, nu cred ca merita mentionata: e o clasa inferioara, e scumpa in draci, si are echipari jenante pentru secolul 21. Motorul TSI e plin de probleme, si au "evoluat" de la primele variante, astfel ca acum au distributia pe curea, fata de lant inainte. ![]() Eu as lua intre cele doua coreene, pe care imi place mai mult, sau care vine mai repede, in functie de importanta celor 2 criterii. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
m3st_tce |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
pishky, multumesc pt. raspuns
Insa masina, chair si condusa de sotie, e pt. familie (in total patru membri). Criteriile de baza au fost: - dimensiuni decente pt. locurile din spate, chiar si pt. o persoana inalta de 1.80, si anume fara sa se stea cu genunchii in scaunul din fata sau sa dea cu capul in tavan - siguranta - toate au 6 airbag-uri de exemplu - fiabilitate - garantia nu ma incalzeste - sa se descurce in oras, deci dimensiuni reduse, insa nu clasa mini - consum sub 10 - aici Megan-ul e "tolerat" This post has been edited by m3st_tce: 18 Jun 2014, 14:48 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Rapid pentru motorul turbo. La un moment dat tot trebuie sa rezolve problemele.
Nu inteleg de ce pe Megane III nu exista 0.9 TCE. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pt oras un motor fara turbina face toti banii.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar ce probleme ridica o turbina mica pe un benzinar mic in oras?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
In acest caz eu unul ma gandesc la turbine in sine.
Incerc intotdeauna sa urmez sfatul dat de dealer la achizitia masinii din semnatura: "la pornire si la oprire lasati 1-2min motorul in relanti". Stiti si voi motivele. Personal, cand urc in masina doresc sa plec imediat sau cand ajung la destinatie sa cobor cum am oprit. Insa turbina "nu ma lasa". De mentionat ca TCE-ul e folosit in general la deplasari mai lungi, deci accept o astfel de abordare la acesta. Insa in oras nu e de acceptat, cel putin din punctual meu de vedere. Aici Rapid-ul are de pierdut... Nota: am modificat lista de pro/contra, cu albastru. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
semit |
![]()
Post
#9
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
buget? masina noua obligatoriu?
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
semit, E de preferat ca achizitia sa fie sub 50k RON. Masinile se incadreaza in acest buget, ele fiind in fapt "finalistele".
Si da, trebuie sa fie masina noua. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
semit |
![]()
Post
#11
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Logan
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Initial exclusesem Logan-ul. Insa datorita ofertelor curente (nu e bine sa-ti mai ramana si bani?) mi-am incercat norocul si cu Logan, deci am facut un drive-test si cu el.
Ce sa spun: arata bine in exterior si e fun sa-l conduci. Accepta drumurile nostre, e stabil si... cam atat. Motorizarea de 0.9 e vanjoasa in oras, daca nu o scapi sub 2000rpm - altfel motorul tremura, pare a fi subturat. El tremura si in relanti, ma rog, are 3 cilindri... Alternativa e 1.2 16V, dar ala e un motor nascut in zi de loto - daca ai noroc, merge snur. Daca nu, iti da de furca. Asta din cele discutate cu personane reale si virtuale. Si apoi are o problema peste care nu pot sa trec - deschiderea mica la portbagaj. Pai daca mergi la supermarket si cauti o sacosa, dai jos jumatate din continut? Si sincer, nici asa de spatioasa nu e. Ai sa spui de MCV, care desigur rezolva problema cu portbagajului. Insa aici sincer depinde de gusturi (conduc un break, vezi semnatura dar MCV-ul e utilitar). In rest, Logan-ul e modest, cu multe compromisuri. Unul fiind la siguranta. ![]() Asa a fost proiectat, si are cu certitudine piata lui. Insa eu vreau putin mai mult. Asa ca nu a intrat in finala... This post has been edited by m3st_tce: 18 Jun 2014, 17:53 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(m3st_tce @ 18 Jun 2014, 17:45) In acest caz eu unul ma gandesc la turbine in sine. Incerc intotdeauna sa urmez sfatul dat de dealer la achizitia masinii din semnatura: "la pornire si la oprire lasati 1-2min motorul in relanti". Stiti si voi motivele. Se recomanda dupa o forja sa lasi turbina sa se raceasca 30sec. - 1min. Se recomanda, nu e obligatoriu. In rest in oras nu prea ai unde sa-i dai forja mai ales fiind masina de familie, deci nu e cazul. Dar la pornire dai drumu la motor, iti pui centura, pui telefonul in spatiul de depozitare si pleci. Trec 20-30 sec. suficiente sa se dezmorteasca turbina. Scrie in manual la 1.4 TCE sa stai 1 min la pornire sau la oprire? Eu cred ca sunt si exagerari pe tema asta. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
sincer asi lua noul clio- break, e si mica, si de oras, si 0.9 tce si cu porbagaj, si sic,
ideea e ca :a skoda dintr-o masina cheala- Active poti sa pui cam ce optiuni vrei, mi se pare ca fara clima automata ca sare la ambition, si spacecack aduce cu A3 vechi...Vw group |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Imi pare rau, insa Clio break nici nu a ajuns pe lista. Da, are un portbagaj decent, insa spatiul pentru locurile din spate e pt. copii. Cei sub 6 ani.
Un Renault potrivit era Captur, avand spatiu decent, plus f. flexibil in ceea ce priveste volumele. Sincer, toti ai mei au fost incantanti de Captur, de altfel f. bine inchegat (peste Megane made in T, chair daca e plastic dur!). Insa 0.9TCe ca motorizare e necorespunzatore, iar drive-test-ul l-am facut cu 1.2 TCe (120CP) si EDC. Motorul OK (totusi turbo, hm...), iar o cutie automata e bine venita. Insa nu sunt convins de EDC. Dar cea mai mare problema la Captur este suspensia. Mult prea tare pt. oras(ele noastre). Urmatoarea consta in cele (numai) 4 airbag-uri - vax cele 5 stele la NCAP. Si nici nu are discuri pe spate. Din oferta Renault nu a mai ramas decat Megane. Apropo, Megane-ul nou are suportul de capota ca telescop, sau ca bara? Nah, chestia asta n-am retinut-o. Si inca un lucru. Hyundai are amortizoarele pe gaz. Se pare ca nu sunt potrivite pentru orasele noastre bombardate (gura lumii). E pe bune? This post has been edited by m3st_tce: 18 Jun 2014, 21:51 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
... apropo, in final am ales Rapid.
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:46 |